Nowe sałatki z rybą Salatino Active trafiły na rynek

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Grupa Graal odnotowała w ciągu ostatnich 10 tygodni widoczne wzrosty sprzedaży i nie poprzestaje na tym. Holding wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie.
Gotowe, zdrowe, z funkcjonalnymi dodatkami – tak w kilku słowach można opisać nowe sałatki z rybą Salatino Active, które firma Graal właśnie wprowadza na polski rynek. Nowa linia produktów Salatino to cztery nowe smaki i cztery funkcjonalności: „Proteiny. Pełna moc” – pierwsza na rynku sałatka wysokobiałkowa, bazująca na łososiu i zawierająca nasiona konopii. Dedykowana jest osobom, które regularnie trenują. „Salatino Energia. Tęga głowa” - to propozycja zawierająca w swoim składzie wyciąg z ziół, które zmniejszają uczucie zmęczenia. Sałatka ta w szczególności dedykowana jest młodym osobom, które są w ciągłym biegu. Trzecia z serii sałatka, zawierająca m.in. tuńczyka, por, paprykę i skomponowany pod ten zestaw smakowy sos z wyciągiem z ziół, nazywa się „Immuno. Daje ikry”. Ostatnia z pozycji na liście to „Salatino Relaks. Pełen luz”. Oprócz tuńczyka, cieciorki i siemienia lnianego, zawiera takie składniki jak miód pszczeli, zagęszczony sok z owoców mango czy wodne ekstrakty ziołowe z ziela melisy, owocu głogu i kwiatów lawendy. Sałatka ta stworzona została m.in. dla osób, które szukają suplementów witaminowych.
- 2/3 Polaków jest aktywnych fizycznie. Nawet czasowe ograniczenie możliwości przemieszczania się nie wpłynęło znacząco na ten trend. Co więcej – rośnie liczba konsumentów o określonych oczekiwaniach i spodziewamy się, że jeszcze bardziej niż dotąd, będą dokonywali oni przemyślanych, dobrze dopasowanych do swoich potrzeb wyborów – mówi o powodach wprowadzenia linii Active na rynek Wojciech Szejna, Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Grupy Graal. – Mamy gotowe, pozbawione konserwantów, posiłki. Liczymy na to, że zauważą je zwłaszcza obecni dwudziesto- i trzydziestolatkowie, żyjący szybko, z pasją i łączący wiele ról w życiu – dodaje Wojciech Szejna.
Grupa Graal, właściciel marki Salatino, odnotował w ostatnich 10 tygodniach znaczące wzrosty. – Graal jest jednym z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją, uruchomiliśmy wszystkie linie produkcyjne i stanęliśmy na wysokości zadania, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych, co było zarówno oczekiwaniem branżowym, jak i społecznym – komentuje niedawną sytuację rynkową Wojciech Szejna. – Staramy się obecnie robić to, co do nas należy. Z jednej strony reagować na bieżące potrzeby konsumenckie, z drugiej – myśleć o przyszłości. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię przebudowania całej kategorii ryb i sałatek z rybą z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Opieramy się na trendzie healthy food, tworząc żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięgamy też po mocny design opakowań i wyrazistą komunikację – dodaje.
Seria sałatek z rybą Salatino Active to już druga grupa produktów w portfolio Grupy Graal adresowana do młodszego pokolenia. Późną jesienią 2019 roku na rynek weszły przekąski śledziowe inspirowane kuchniami świata, z nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” – produkt nawiązujący do wróżb z chińskich ciasteczek czy „Pakuję na masę” – przekąska w zabawny sposób przypominająca o tym, że ryby są nieodłącznym składnikiem diety każdego, kto trenuje. Pierwsza linia przekąsek rybnych Graal dla millenialsów okazała się sukcesem sprzedażowym.
Salatino Active dostępne będzie w sieciach supermarketów, w kanale tradycyjnym, a także na wybraanych stacjach benzynowych.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.