Komunikaty PR

Nowe sałatki z rybą Salatino Active trafiły na rynek

2020-05-20  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.69 MB )

Grupa Graal odnotowała w ciągu ostatnich 10 tygodni widoczne wzrosty sprzedaży i nie poprzestaje na tym. Holding wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie.

Gotowe, zdrowe, z funkcjonalnymi dodatkami – tak w kilku słowach można opisać nowe sałatki z rybą Salatino Active, które firma Graal właśnie wprowadza na polski rynek. Nowa linia produktów Salatino to cztery nowe smaki i cztery funkcjonalności: „Proteiny. Pełna moc” – pierwsza na rynku sałatka wysokobiałkowa, bazująca na łososiu i zawierająca nasiona konopii. Dedykowana jest osobom, które regularnie trenują. „Salatino Energia. Tęga głowa” -  to propozycja zawierająca w swoim składzie wyciąg z ziół, które zmniejszają uczucie zmęczenia. Sałatka ta w szczególności dedykowana jest młodym osobom, które są w ciągłym biegu. Trzecia z serii sałatka, zawierająca m.in. tuńczyka, por, paprykę i skomponowany pod ten zestaw smakowy sos z wyciągiem z ziół, nazywa się „Immuno. Daje ikry”. Ostatnia z pozycji na liście to „Salatino Relaks. Pełen luz”. Oprócz tuńczyka, cieciorki i siemienia lnianego, zawiera takie składniki jak miód pszczeli, zagęszczony sok z owoców mango czy wodne ekstrakty ziołowe z ziela melisy, owocu głogu i kwiatów lawendy. Sałatka ta stworzona została m.in. dla osób, które szukają suplementów witaminowych.

- 2/3 Polaków jest aktywnych fizycznie. Nawet czasowe ograniczenie możliwości przemieszczania się nie wpłynęło znacząco na ten trend. Co więcej – rośnie liczba konsumentów o określonych oczekiwaniach i spodziewamy się, że jeszcze bardziej niż dotąd, będą dokonywali oni przemyślanych, dobrze dopasowanych do swoich potrzeb wyborów – mówi o powodach wprowadzenia linii Active na rynek Wojciech Szejna,  Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Grupy Graal. – Mamy gotowe, pozbawione konserwantów, posiłki. Liczymy na to, że zauważą je zwłaszcza obecni dwudziesto- i trzydziestolatkowie, żyjący szybko, z pasją i łączący wiele ról w życiu – dodaje Wojciech Szejna.

Grupa Graal, właściciel marki Salatino, odnotował w ostatnich 10 tygodniach znaczące wzrosty. – Graal jest jednym z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją, uruchomiliśmy wszystkie linie produkcyjne i stanęliśmy na wysokości zadania, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych, co było zarówno oczekiwaniem branżowym, jak i społecznym – komentuje niedawną sytuację rynkową Wojciech Szejna. – Staramy się obecnie robić to, co do nas należy. Z jednej strony reagować na bieżące potrzeby  konsumenckie, z drugiej – myśleć o przyszłości. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię przebudowania całej kategorii ryb i sałatek z rybą z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Opieramy się na trendzie healthy food, tworząc żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięgamy też po mocny design opakowań i wyrazistą komunikację – dodaje.

Seria sałatek z rybą Salatino  Active to już druga grupa produktów w portfolio Grupy Graal adresowana do młodszego pokolenia. Późną jesienią 2019 roku na rynek weszły przekąski śledziowe inspirowane kuchniami świata, z nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” – produkt nawiązujący do wróżb z chińskich ciasteczek czy „Pakuję na masę” – przekąska w zabawny sposób przypominająca o tym, że ryby są nieodłącznym składnikiem diety każdego, kto trenuje. Pierwsza linia przekąsek rybnych Graal dla millenialsów okazała się sukcesem sprzedażowym.

Salatino Active dostępne będzie w sieciach supermarketów, w kanale tradycyjnym, a także na wybraanych stacjach benzynowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.