Komunikaty PR

Nowe sałatki z rybą Salatino Active trafiły na rynek

2020-05-20  |  12:10
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.69 MB )

Grupa Graal odnotowała w ciągu ostatnich 10 tygodni widoczne wzrosty sprzedaży i nie poprzestaje na tym. Holding wprowadza na rynek sałatki funkcjonalne Salatino Active. To gotowe posiłki bez konserwantów, stworzone z myślą o tych, którym brakuje czasu na gotowanie.

Gotowe, zdrowe, z funkcjonalnymi dodatkami – tak w kilku słowach można opisać nowe sałatki z rybą Salatino Active, które firma Graal właśnie wprowadza na polski rynek. Nowa linia produktów Salatino to cztery nowe smaki i cztery funkcjonalności: „Proteiny. Pełna moc” – pierwsza na rynku sałatka wysokobiałkowa, bazująca na łososiu i zawierająca nasiona konopii. Dedykowana jest osobom, które regularnie trenują. „Salatino Energia. Tęga głowa” -  to propozycja zawierająca w swoim składzie wyciąg z ziół, które zmniejszają uczucie zmęczenia. Sałatka ta w szczególności dedykowana jest młodym osobom, które są w ciągłym biegu. Trzecia z serii sałatka, zawierająca m.in. tuńczyka, por, paprykę i skomponowany pod ten zestaw smakowy sos z wyciągiem z ziół, nazywa się „Immuno. Daje ikry”. Ostatnia z pozycji na liście to „Salatino Relaks. Pełen luz”. Oprócz tuńczyka, cieciorki i siemienia lnianego, zawiera takie składniki jak miód pszczeli, zagęszczony sok z owoców mango czy wodne ekstrakty ziołowe z ziela melisy, owocu głogu i kwiatów lawendy. Sałatka ta stworzona została m.in. dla osób, które szukają suplementów witaminowych.

- 2/3 Polaków jest aktywnych fizycznie. Nawet czasowe ograniczenie możliwości przemieszczania się nie wpłynęło znacząco na ten trend. Co więcej – rośnie liczba konsumentów o określonych oczekiwaniach i spodziewamy się, że jeszcze bardziej niż dotąd, będą dokonywali oni przemyślanych, dobrze dopasowanych do swoich potrzeb wyborów – mówi o powodach wprowadzenia linii Active na rynek Wojciech Szejna,  Dyrektor ds. Marketingu i Rozwoju Grupy Graal. – Mamy gotowe, pozbawione konserwantów, posiłki. Liczymy na to, że zauważą je zwłaszcza obecni dwudziesto- i trzydziestolatkowie, żyjący szybko, z pasją i łączący wiele ról w życiu – dodaje Wojciech Szejna.

Grupa Graal, właściciel marki Salatino, odnotował w ostatnich 10 tygodniach znaczące wzrosty. – Graal jest jednym z największych zakładów przetwarzających ryby w Europie. W związku z obecną sytuacją, uruchomiliśmy wszystkie linie produkcyjne i stanęliśmy na wysokości zadania, zapewniając ciągłość dostaw do sieci spożywczych, co było zarówno oczekiwaniem branżowym, jak i społecznym – komentuje niedawną sytuację rynkową Wojciech Szejna. – Staramy się obecnie robić to, co do nas należy. Z jednej strony reagować na bieżące potrzeby  konsumenckie, z drugiej – myśleć o przyszłości. Dlatego konsekwentnie realizujemy strategię przebudowania całej kategorii ryb i sałatek z rybą z puszki w kierunku nowoczesnych produktów. Opieramy się na trendzie healthy food, tworząc żywność z dodatkami funkcjonalnymi. Sięgamy też po mocny design opakowań i wyrazistą komunikację – dodaje.

Seria sałatek z rybą Salatino  Active to już druga grupa produktów w portfolio Grupy Graal adresowana do młodszego pokolenia. Późną jesienią 2019 roku na rynek weszły przekąski śledziowe inspirowane kuchniami świata, z nietypowymi nazwami jak „Przynoszę szczęście” – produkt nawiązujący do wróżb z chińskich ciasteczek czy „Pakuję na masę” – przekąska w zabawny sposób przypominająca o tym, że ryby są nieodłącznym składnikiem diety każdego, kto trenuje. Pierwsza linia przekąsek rybnych Graal dla millenialsów okazała się sukcesem sprzedażowym.

Salatino Active dostępne będzie w sieciach supermarketów, w kanale tradycyjnym, a także na wybraanych stacjach benzynowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Opolska fabryka Nutricia z tytułem Lidera Transformacji Energetycznej 2024 Biuro prasowe
2024-03-28 | 12:00

Opolska fabryka Nutricia z tytułem Lidera Transformacji Energetycznej 2024

  Spółka Nutricia Zakłady Produkcyjne, będąca częścią grupy spółek DANONE, otrzymała tytuł Lidera Transformacji Energetycznej 2024. W konkursie o tej samej nazwie
Przemysł spożywczy Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne
2024-03-28 | 11:30

Białka alternatywne pozwolą zwiększyć udział gruntów na uprawy ekologiczne

Wspieranie rolników w rozszerzaniu alternatywnej produkcji białka mogłoby pomóc Polsce osiągnąć samowystarczalność żywnościową i zmniejszyć swój ślad węglowy,
Przemysł spożywczy Chocoflation – czekoladowa inflacja przed Wielkanocą?
2024-03-25 | 11:30

Chocoflation – czekoladowa inflacja przed Wielkanocą?

W skrócie  • Czy „czeko-flacja” to tylko kolejny pretekst do podnoszenia cen czekoladowych jajek, króliczków i kurczaczków przed Wielkanocą?

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Kongres MOVE

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Sektor ochrony zdrowia odpowiada za większe emisje CO2 niż lotnictwo. Zielone zmiany wymagają drastycznego przyspieszenia

Sektor ochrony zdrowia ponosi znaczące konsekwencje wynikające z rosnącej liczby ekstremalnych zjawisk klimatycznych, ale też poważnego zanieczyszczenia powietrza, a koszty z tym związane będą rosły. Z drugiej strony sam sektor też się przyczynia do zmian klimatycznych – odpowiada za 4 proc. emisji CO2, czym wyprzedza takie branże jak żegluga czy lotnictwo. O potrzebie przyspieszenia zielonych zmian w ochronie zdrowia coraz więcej się mówi, ale to wymaga konkretnych działań. Temu ma służyć powołana właśnie do życia Zielona Koalicja dla Zdrowia, w której uczestniczy prawie 30 podmiotów i której patronuje m.in. Narodowy Fundusz Zdrowia.

Ochrona środowiska

Nowa kadencja samorządów pod znakiem działań energetycznych i klimatycznych. 15 mld euro z UE może przyspieszyć zmiany w tym zakresie

Do wyborów samorządowych pozostał nieco ponad tydzień. Jak pokazuje nowy raport Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju, na samorządowców nadchodzącej kadencji będzie czekać wiele wyzwań związanych z energetyką i polityką klimatyczną, które wynikają zarówno z regulacji UE, jak i oczekiwań społecznych. Jednak w praktyce możliwości aktywnego działania samorządów w tym obszarze są tak szerokie, jak umożliwiają im to regulacje prawne. – Tutaj pewnych rozwiązań po prostu nie ma albo są w dość dokuczliwy sposób szczegółowe i stwarzają samorządom duże trudności. Dlatego potrzebna jest interwencja rządu, żeby umożliwić samorządom aktywne działania – ocenia dr Wojciech Szymalski, prezes Fundacji Instytut na rzecz Ekorozwoju.

Prawo

Postęp technologiczny rewolucjonizuje pracę specjalistów ds. finansów. Stają się strategicznymi doradcami biznesu

Częste zmiany regulacyjne i postęp technologiczny wymuszają na specjalistach ds. finansów ciągłe nabywanie nowych kompetencji, doszkalanie i uaktualnianie swojej wiedzy. Ci, którzy potrafią się dostosować do szybkich zmian i wesprzeć swoimi umiejętnościami rozwój biznesu, mogą jednak liczyć na większe możliwości rozwoju kariery. – Finanse operują w świecie, który coraz szybciej się zmienia. To powoduje, że w przyszłości ludzie z obszaru finansów będą musieli poświęcać dużo więcej energii na to, żeby dotrzymać tempa – mówi Kuba Neneman, head of finance.ai, commercial data science manager w Shellu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.