Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium

Do portfolio marki Hellena dołączyły napoje niegazowane Premium w ulubionych, tradycyjnych smakach. Nowości stanowią połączenie wody mineralnej i uwielbianych polskich owoców z wysoką, 20 proc. zawartością naturalnego soku owocowego. W nowej linii znajdują się produkty: Jabłko z wiśnią, Jabłko z gruszką, Jabłko z pomarańczą, Czerwone jabłko i Jabłko z owocami leśnymi.
Napoje niegazowane Hellena Premium doskonale gaszą pragnienie. Wybornie smakują schłodzone, podane solo lub w zestawieniu z dodatkami (ziołami, owocami, przyprawami). Zupełnie innego wymiaru smakowego i indywidualnego charakteru nabiorą poprzez dodanie np. listka mięty, kilku kropki soku z cytryny, szczypty cynamonu czy plasterka świeżego imbiru.
Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, nowości są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie wymagają konserwacji chemicznej. Produkty nie mają sztucznych konserwantów, barwników ani słodzików. Zawierają wyłącznie naturalny cukier - w wyważonej ilości, by skutecznie dodawać energii.
Produkty z linii Hellena Premium są oferowane w opakowaniach 1,75 l. Są idealne do wspólnych posiłków i spotkań z najbliższymi. Pełne smaku napoje zamknięto w nowej, charakterystycznie wytłaczanej i „taliowanej” poręcznej butelce, zapewniającej komfort i wygodę użytkowania. Grafika na etykietach jest nowoczesna, dynamiczna, soczyście owocowa, nawiązującą wprost do smaków poszczególnych produktów.
Produkty są dostępne w szerokiej sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Linia: Hellena Premium
Produkty:
Hellena Jabłko z wiśnią, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z gruszką, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z pomarańczą, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Czerwone jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z owocami leśnymi, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.