Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium

Do portfolio marki Hellena dołączyły napoje niegazowane Premium w ulubionych, tradycyjnych smakach. Nowości stanowią połączenie wody mineralnej i uwielbianych polskich owoców z wysoką, 20 proc. zawartością naturalnego soku owocowego. W nowej linii znajdują się produkty: Jabłko z wiśnią, Jabłko z gruszką, Jabłko z pomarańczą, Czerwone jabłko i Jabłko z owocami leśnymi.
Napoje niegazowane Hellena Premium doskonale gaszą pragnienie. Wybornie smakują schłodzone, podane solo lub w zestawieniu z dodatkami (ziołami, owocami, przyprawami). Zupełnie innego wymiaru smakowego i indywidualnego charakteru nabiorą poprzez dodanie np. listka mięty, kilku kropki soku z cytryny, szczypty cynamonu czy plasterka świeżego imbiru.
Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, nowości są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie wymagają konserwacji chemicznej. Produkty nie mają sztucznych konserwantów, barwników ani słodzików. Zawierają wyłącznie naturalny cukier - w wyważonej ilości, by skutecznie dodawać energii.
Produkty z linii Hellena Premium są oferowane w opakowaniach 1,75 l. Są idealne do wspólnych posiłków i spotkań z najbliższymi. Pełne smaku napoje zamknięto w nowej, charakterystycznie wytłaczanej i „taliowanej” poręcznej butelce, zapewniającej komfort i wygodę użytkowania. Grafika na etykietach jest nowoczesna, dynamiczna, soczyście owocowa, nawiązującą wprost do smaków poszczególnych produktów.
Produkty są dostępne w szerokiej sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Linia: Hellena Premium
Produkty:
Hellena Jabłko z wiśnią, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z gruszką, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z pomarańczą, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Czerwone jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z owocami leśnymi, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.