Nowość! Kuszące smakiem napoje niegazowane z linii Hellena Premium

Do portfolio marki Hellena dołączyły napoje niegazowane Premium w ulubionych, tradycyjnych smakach. Nowości stanowią połączenie wody mineralnej i uwielbianych polskich owoców z wysoką, 20 proc. zawartością naturalnego soku owocowego. W nowej linii znajdują się produkty: Jabłko z wiśnią, Jabłko z gruszką, Jabłko z pomarańczą, Czerwone jabłko i Jabłko z owocami leśnymi.
Napoje niegazowane Hellena Premium doskonale gaszą pragnienie. Wybornie smakują schłodzone, podane solo lub w zestawieniu z dodatkami (ziołami, owocami, przyprawami). Zupełnie innego wymiaru smakowego i indywidualnego charakteru nabiorą poprzez dodanie np. listka mięty, kilku kropki soku z cytryny, szczypty cynamonu czy plasterka świeżego imbiru.
Podobnie jak pozostałe napoje niegazowane Hellena, nowości są produkowane w technologii aseptycznej, dzięki czemu nie wymagają konserwacji chemicznej. Produkty nie mają sztucznych konserwantów, barwników ani słodzików. Zawierają wyłącznie naturalny cukier - w wyważonej ilości, by skutecznie dodawać energii.
Produkty z linii Hellena Premium są oferowane w opakowaniach 1,75 l. Są idealne do wspólnych posiłków i spotkań z najbliższymi. Pełne smaku napoje zamknięto w nowej, charakterystycznie wytłaczanej i „taliowanej” poręcznej butelce, zapewniającej komfort i wygodę użytkowania. Grafika na etykietach jest nowoczesna, dynamiczna, soczyście owocowa, nawiązującą wprost do smaków poszczególnych produktów.
Produkty są dostępne w szerokiej sprzedaży w kanale tradycyjnym i nowoczesnym.
Producent: Colian Sp. z o.o.
Linia: Hellena Premium
Produkty:
Hellena Jabłko z wiśnią, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z gruszką, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z pomarańczą, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Czerwone jabłko, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł
Hellena Jabłko z owocami leśnymi, 1,75 l, sugerowana cena det. ok. 3,80 zł

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.