Komunikaty PR

Nowość od Helcom Naturalnie - wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą.

2021-02-01  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Marka Helcom Naturalnie prezentuje nową serię wyjątkowych produktów. Są to wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą. Wyprodukowane w Polsce i pełne wartości odżywczych, stanowią idealne dopełnienie diety roślinnej.

 

W ostatnich latach potrawy z kaszą królują w kulinarnych trendach. W odpowiedzi na te zapotrzebowania Helcom Naturalnie wypuszcza na rynek nową serię produktów roślinnych. Wegańskie kaszotta i pasty z kaszą o różnych smakach mogą stanowić sycącą i lekką przekąskę, dodatek do potrawy, jak i danie główne. Serwowane na ciepło lub na zimno smakują tak samo dobrze.

 

Produkty Helcom Naturalnie od lat cechuje dbałość o jakość produktów. Również seria dań z kaszą to doskonały wybór dla osób, które pragną zdrowo się odżywiać, a nie lubią, bądź nie mają czasu na spędzanie wielu godzin w kuchni.

 

Kaszotta i pasty z kaszą to naturalne źródło białka, a także mikroelementów takich jak żelazo, cynk i jod. Charakteryzuje je również niska zawartość tłuszczu i cukru. Starannie dopracowane smaki bazują na polskich produktach i zadowolą każde podniebienie.


 

Menu kaszotta:

  • kaszotto z buraczkami

  • kaszotto z warzywami

  • kaszotto ze szpinakiem

 

Menu pasty z kaszą:

  • pasta buraczkowa z kaszą gryczana

  • pasta warzywna z kaszą gryczaną

  • pasta szpinakowa z kaszą jaglaną

 

 

Helcom Naturalnie to jedna z marek firmy Greek Trade, znanego producenta, dystrybutora i importera produktów branży spożywczej.

Marka Helcom Naturalnie od lat wspiera Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi.

Kaszotta od kwietnia br. będą dostępne w sieci Rossmann.


Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.