Nowość od Helcom Naturalnie - wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą.

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Marka Helcom Naturalnie prezentuje nową serię wyjątkowych produktów. Są to wegańskie kaszotta oraz pasty z kaszą. Wyprodukowane w Polsce i pełne wartości odżywczych, stanowią idealne dopełnienie diety roślinnej.
W ostatnich latach potrawy z kaszą królują w kulinarnych trendach. W odpowiedzi na te zapotrzebowania Helcom Naturalnie wypuszcza na rynek nową serię produktów roślinnych. Wegańskie kaszotta i pasty z kaszą o różnych smakach mogą stanowić sycącą i lekką przekąskę, dodatek do potrawy, jak i danie główne. Serwowane na ciepło lub na zimno smakują tak samo dobrze.
Produkty Helcom Naturalnie od lat cechuje dbałość o jakość produktów. Również seria dań z kaszą to doskonały wybór dla osób, które pragną zdrowo się odżywiać, a nie lubią, bądź nie mają czasu na spędzanie wielu godzin w kuchni.
Kaszotta i pasty z kaszą to naturalne źródło białka, a także mikroelementów takich jak żelazo, cynk i jod. Charakteryzuje je również niska zawartość tłuszczu i cukru. Starannie dopracowane smaki bazują na polskich produktach i zadowolą każde podniebienie.
Menu kaszotta:
-
kaszotto z buraczkami
-
kaszotto z warzywami
-
kaszotto ze szpinakiem
Menu pasty z kaszą:
-
pasta buraczkowa z kaszą gryczana
-
pasta warzywna z kaszą gryczaną
-
pasta szpinakowa z kaszą jaglaną
Helcom Naturalnie to jedna z marek firmy Greek Trade, znanego producenta, dystrybutora i importera produktów branży spożywczej.
Marka Helcom Naturalnie od lat wspiera Fundację Rozwoju Kardiochirurgii im. prof. Zbigniewa Religi.
Kaszotta od kwietnia br. będą dostępne w sieci Rossmann.
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.