Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom.
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. Nowy subbrand Dobry Chrup od Lajkonika idealnie wpisuje się w te trendy.
– Konsumenci szukają takich produktów, które spełniają ich oczekiwania pod kątem wartościowych składników oraz pasują do stylu życia, a przede wszystkim są pyszne i chrupiące – nasz nowy subbrand Dobry Chrup jest odpowiedzią na te potrzeby – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, Senior Brand Manager Lajkonik i dodaje – Nasze produkty to połączenie przyjemności ze smacznych przekąsek ze składnikami najwyższej jakości. Wierzymy, że Dobry Chrup, a szczególnie nasza nowość, czyli krakersy obficie posypane ziarnami, staną się towarzyszem codziennego życia naszych konsumentów.
Dobre receptury, doskonały smak
Krakersy obficie posypane ziarnami to nowy, bardzo chrupiący i wyśmienity produkt Dobry Chrup z mąki pełnoziarnistej. Jego wyjątkowy smak pochodzi z połączenia ziaren chia, lnu oraz sezamu, którymi obficie posypane są krakersy. Ta niezwykła kompozycja ziaren dodaje niepowtarzalnego aromatu i przyjemnej chrupkości, a także stanowi również źródło błonnika. Produkt posmakuje fanom roślinnych przekąsek, gdyż jest w pełni wegański.
Jednak Dobry Chrup marki Lajkonik to nie jeden, a aż trzy bogate w ziarna przekąski wypiekane w piecu. Poza krakersami, w ofercie konsumenci znajdą również bajgle z ziołami prowansalskimi oraz paluchy pełne ziaren. Ich podstawowym składnikiem jest mąka dostarczana przez młyny, z którymi marka Lajkonik współpracuje od lat.
Paluchy pełne ziaren oraz bajgle z ziołami prowansalskimi, znane wcześniej jako przekąski Wypiekarnia, zmieniają swoje opakowanie i dołączają do subrange Dobry Chrup, jednocześnie zwiększając swoją gramaturę do 100 g. Produkty te powstają na zakwasie, a dzięki powolnemu wyrastaniu ciasta, zachwycają chrupkością i wyjątkowym smakiem.
Marka Lajkonik realizuje szeroko zakrojoną kampanię marketingową m.in. w telewizji, kinie, digitalowych i outdoorowych kanałach komunikacji, w sklepach, a także działania w social mediach oraz influencer marketingu.
Przekąski Dobry Chrup są już dostępne na półkach sklepowych, a ich gramatura wynosi 100 g.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.