Komunikaty PR

Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren

2024-08-20  |  18:00
Biuro prasowe

Wypiekane w piecu, chrupiące i pełne ziaren – przekąski Dobry Chrup to nowy subbrand produktów marki Lajkonik. Krakersy, paluchy oraz bajgle z ziołami prowansalskimi są doskonałym wyborem do pracy, na piknik bądź jako pyszna przekąska między posiłkami, która dostarczy wiele radości, towarzysząc codziennym aktywnościom.

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie, coraz więcej osób poszukuje pysznych, ale również pożywnych przekąsek. Coraz częściej sięgamy po produkty wspierające naszą codzienność, które można zabrać ze sobą w każde miejsce. Nowy subbrand Dobry Chrup od Lajkonika idealnie wpisuje się w te trendy.

– Konsumenci szukają takich produktów, które spełniają ich oczekiwania pod kątem wartościowych składników oraz pasują do stylu życia, a przede wszystkim są pyszne i chrupiące – nasz nowy subbrand Dobry Chrup jest odpowiedzią na te potrzeby – mówi Martyna Poprawska-Mazurewicz, Senior Brand Manager Lajkonik i dodaje – Nasze produkty to połączenie przyjemności ze smacznych przekąsek ze składnikami najwyższej jakości. Wierzymy, że Dobry Chrup, a szczególnie nasza nowość, czyli krakersy obficie posypane ziarnami, staną się towarzyszem codziennego życia naszych konsumentów.

Dobre receptury, doskonały smak

Krakersy obficie posypane ziarnami to nowy, bardzo chrupiący i wyśmienity produkt Dobry Chrup z mąki pełnoziarnistej. Jego wyjątkowy smak pochodzi z połączenia ziaren chia, lnu oraz sezamu, którymi obficie posypane są krakersy. Ta niezwykła kompozycja ziaren dodaje niepowtarzalnego aromatu i przyjemnej chrupkości, a także stanowi również źródło błonnika. Produkt posmakuje fanom roślinnych przekąsek, gdyż jest w pełni wegański.

Jednak Dobry Chrup marki Lajkonik to nie jeden, a aż trzy bogate w ziarna przekąski wypiekane w piecu. Poza krakersami, w ofercie konsumenci znajdą również bajgle z ziołami prowansalskimi oraz paluchy pełne ziaren. Ich podstawowym składnikiem jest mąka dostarczana przez młyny, z którymi marka Lajkonik współpracuje od lat.

Paluchy pełne ziaren oraz bajgle z ziołami prowansalskimi, znane wcześniej jako przekąski Wypiekarnia, zmieniają swoje opakowanie i dołączają do subrange Dobry Chrup, jednocześnie zwiększając swoją gramaturę do 100 g. Produkty te powstają na zakwasie, a dzięki powolnemu wyrastaniu ciasta, zachwycają chrupkością i wyjątkowym smakiem.

Marka Lajkonik realizuje szeroko zakrojoną kampanię marketingową m.in. w telewizji, kinie, digitalowych i outdoorowych kanałach komunikacji, w sklepach, a także działania w social mediach oraz influencer marketingu.

Przekąski Dobry Chrup są już dostępne na półkach sklepowych, a ich gramatura wynosi 100 g.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.