Komunikaty PR

Parówki Singielki – nowość od marki Tarczyński

2021-05-13  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Coraz bardziej zabiegany tryb życia skłania nas do poszukiwania wygodnych i indywidualnych rozwiązań. Nie chcemy – a często i nie możemy – poświęcać zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku, który będzie smaczny i zaspokoi głód. Firma Tarczyński, będąc świadoma potrzeb konsumentów, poszerzyła gamę swoich produktów o rewolucyjne parówki – Singielki, które dostępne są od 7. maja.

 

Tym, co wyróżnia Singielki, jest sposób ich pakowania. Każda parówka umieszczona jest solo w szczelnym i umożliwiającym podgrzewanie w mikrofali opakowaniu. Takie rozwiązanie pozwala na przechowywanie produktu nawet do 8 godzin poza lodówką, dając jednocześnie stuprocentową pewność, że pozostaną one świeże i aromatyczne. Wystarczy zaledwie 20 sekund podgrzania, by spożyć parówki na ciepło, ale nic nie stoi na przeszkodzie w tym, by zjeść je także na zimno.

 

Nie tylko funkcjonalne, ale też zdrowe i wartościowe

Singielki zawierają 95% najwyższej jakości mięsa z szynki. Stworzone zostały z myślą o osobach, które cenią sobie wysokie walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia – od smacznych pożywnych śniadań po wieczorne przekąski.

 

- Podczas przygotowywania nowej propozycji dla naszych klientów zależało nam na tym, by produkt był przede wszystkim funkcjonalny i dostosowany do coraz szybszego i dynamicznego stylu życia. Jako firma, która słynie z innowacji i nowoczesnych rozwiązań, chcieliśmy stworzyć coś, co ułatwi konsumentom spożywanie posiłków, gdy nie mają na to czasu, ale nie chcą rezygnować ze smaku i najwyższej jakości. Tak też powstały parówki Singielki – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

 

30 lat doświadczenia w dostarczaniu najlepszych rozwiązań

Firma Tarczyński od 30 lat poszerza ofertę swoich produktów w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ. Jest najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, której przekąski są obecnie dystrybuowane do 30 krajów świata na 3 kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka Biuro prasowe
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich
Przemysł spożywczy Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?
2024-04-23 | 13:00

Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?

Wiosna to niełatwy czas dla naszego organizmu. Po długiej zimie, ze względu na ograniczony dostęp do światła słonecznego i utrudniony dostęp do świeżych warzyw i owoców, jesteśmy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem

Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Finanse

72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn

W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.