Komunikaty PR

Parówki Singielki – nowość od marki Tarczyński

2021-05-13  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Coraz bardziej zabiegany tryb życia skłania nas do poszukiwania wygodnych i indywidualnych rozwiązań. Nie chcemy – a często i nie możemy – poświęcać zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku, który będzie smaczny i zaspokoi głód. Firma Tarczyński, będąc świadoma potrzeb konsumentów, poszerzyła gamę swoich produktów o rewolucyjne parówki – Singielki, które dostępne są od 7. maja.

 

Tym, co wyróżnia Singielki, jest sposób ich pakowania. Każda parówka umieszczona jest solo w szczelnym i umożliwiającym podgrzewanie w mikrofali opakowaniu. Takie rozwiązanie pozwala na przechowywanie produktu nawet do 8 godzin poza lodówką, dając jednocześnie stuprocentową pewność, że pozostaną one świeże i aromatyczne. Wystarczy zaledwie 20 sekund podgrzania, by spożyć parówki na ciepło, ale nic nie stoi na przeszkodzie w tym, by zjeść je także na zimno.

 

Nie tylko funkcjonalne, ale też zdrowe i wartościowe

Singielki zawierają 95% najwyższej jakości mięsa z szynki. Stworzone zostały z myślą o osobach, które cenią sobie wysokie walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia – od smacznych pożywnych śniadań po wieczorne przekąski.

 

- Podczas przygotowywania nowej propozycji dla naszych klientów zależało nam na tym, by produkt był przede wszystkim funkcjonalny i dostosowany do coraz szybszego i dynamicznego stylu życia. Jako firma, która słynie z innowacji i nowoczesnych rozwiązań, chcieliśmy stworzyć coś, co ułatwi konsumentom spożywanie posiłków, gdy nie mają na to czasu, ale nie chcą rezygnować ze smaku i najwyższej jakości. Tak też powstały parówki Singielki – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

 

30 lat doświadczenia w dostarczaniu najlepszych rozwiązań

Firma Tarczyński od 30 lat poszerza ofertę swoich produktów w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ. Jest najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, której przekąski są obecnie dystrybuowane do 30 krajów świata na 3 kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.