Komunikaty PR

Parówki Singielki – nowość od marki Tarczyński

2021-05-13  |  15:45
Biuro prasowe
Kontakt
Adrian Pokrywka
Publicon

Wyspa Słodowa 7
50-266 Wrocław
a.pokrywka|publicon.pl| |a.pokrywka|publicon.pl
+48 517 671 539
www.publicon.pl

Coraz bardziej zabiegany tryb życia skłania nas do poszukiwania wygodnych i indywidualnych rozwiązań. Nie chcemy – a często i nie możemy – poświęcać zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłku, który będzie smaczny i zaspokoi głód. Firma Tarczyński, będąc świadoma potrzeb konsumentów, poszerzyła gamę swoich produktów o rewolucyjne parówki – Singielki, które dostępne są od 7. maja.

 

Tym, co wyróżnia Singielki, jest sposób ich pakowania. Każda parówka umieszczona jest solo w szczelnym i umożliwiającym podgrzewanie w mikrofali opakowaniu. Takie rozwiązanie pozwala na przechowywanie produktu nawet do 8 godzin poza lodówką, dając jednocześnie stuprocentową pewność, że pozostaną one świeże i aromatyczne. Wystarczy zaledwie 20 sekund podgrzania, by spożyć parówki na ciepło, ale nic nie stoi na przeszkodzie w tym, by zjeść je także na zimno.

 

Nie tylko funkcjonalne, ale też zdrowe i wartościowe

Singielki zawierają 95% najwyższej jakości mięsa z szynki. Stworzone zostały z myślą o osobach, które cenią sobie wysokie walory smakowe i chcą się nimi cieszyć o każdej porze dnia – od smacznych pożywnych śniadań po wieczorne przekąski.

 

- Podczas przygotowywania nowej propozycji dla naszych klientów zależało nam na tym, by produkt był przede wszystkim funkcjonalny i dostosowany do coraz szybszego i dynamicznego stylu życia. Jako firma, która słynie z innowacji i nowoczesnych rozwiązań, chcieliśmy stworzyć coś, co ułatwi konsumentom spożywanie posiłków, gdy nie mają na to czasu, ale nie chcą rezygnować ze smaku i najwyższej jakości. Tak też powstały parówki Singielki – mówi Tomasz Tarczyński, Członek Zarządu oraz Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.

 

30 lat doświadczenia w dostarczaniu najlepszych rozwiązań

Firma Tarczyński od 30 lat poszerza ofertę swoich produktów w myśl idei – JESZ LEPIEJ, ŻYJESZ LEPIEJ. Jest najpopularniejszą wśród konsumentów marką kabanosów w Polsce, której przekąski są obecnie dystrybuowane do 30 krajów świata na 3 kontynentach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicon
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.