Komunikaty PR

Pasty rybne w nowym wydaniu.

2021-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym.

Marka Helcom Premium prezentuje nowe produkty, które mogą zaskoczyć niejednego miłośnika ryb. To seria past rybnych z różnymi dodatkami, które doskonale sprawdzą się jako przekąska lub dodatek do dań i kanapek. Zdrowie i bogate w kwasy omega 3 charakteryzują się również niską zawartością tłuszczu.

Pasty zostały przygotowane z najwyższej jakości ryb, a dostępne będą w ekologicznych, szklanych słoiczkach o pojemności 161 ml lub 225 ml. W nowej serii można znaleźć pięć odkryć smakowych. Są to:

 

Makrela z suszonymi pomidorami

Pierwsza odsłona to połączenie popularnej i lubianej w Polsce makreli z suszonymi na słońcu pomidorami. To właśnie one nadają tej propozycji wyrazistego smaku i kuszącego aromatu.

Makrela i pstrąg z grillowaną papryką

W drugiej odsłonie można smakować niebanalnego połączenia dwóch pysznych ryb - makreli i pstrąga. Tę kompozycję zdecydowanie podkreśla warzywny dodatek w postaci grillowanej papryki.

Makrela ze szpinakiem

Kolejna odsłona to pasta z makreli ze szpinakiem. Połączenie idealnie wpisuje się w gusta wszystkich poszukiwaczy nowych doznań smakowych oraz osób lubiących zaskakiwać swoje podniebienie.

Pstrąg z groszkiem

Pasta z aromatycznego pstrąga z dodatkiem zielonego groszku może zadziwić niejednego smakosza ryb. Wyrazista i delikatna jednocześnie zadowoli tych, którzy w kuchni kierują się ciekawością smaku.

Tuńczyk z zielonymi oliwkami

Ostatnia odsłona to pasta z tuńczyka z zielonymi oliwkami. Znane m.in. z kuchni śródziemnomorskiej zielone oliwki delikatnie przełamują smak tuńczyka, tworząc razem ciekawą i apetyczną kompozycję.



Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. 

 

---

Kontakt:

 

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

www.helcompremium.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy BRAK ZDJĘCIA
2024-04-26 | 12:00

Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju

Warszawa, Polska – 24 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających firmom inteligentne łączenie danych, zasobów i ludzi, ogłosiła dziś
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.