Komunikaty PR

Pasty rybne w nowym wydaniu.

2021-03-02  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt

Barbara Trepka
2moro

Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl

Pasty rybne królują na polskich stołach od lat. Marka Helcom Premium proponuje smakoszom ryb małą odmianę i prezentuje serię produktów z niebanalnym twistem smakowym.

Marka Helcom Premium prezentuje nowe produkty, które mogą zaskoczyć niejednego miłośnika ryb. To seria past rybnych z różnymi dodatkami, które doskonale sprawdzą się jako przekąska lub dodatek do dań i kanapek. Zdrowie i bogate w kwasy omega 3 charakteryzują się również niską zawartością tłuszczu.

Pasty zostały przygotowane z najwyższej jakości ryb, a dostępne będą w ekologicznych, szklanych słoiczkach o pojemności 161 ml lub 225 ml. W nowej serii można znaleźć pięć odkryć smakowych. Są to:

 

Makrela z suszonymi pomidorami

Pierwsza odsłona to połączenie popularnej i lubianej w Polsce makreli z suszonymi na słońcu pomidorami. To właśnie one nadają tej propozycji wyrazistego smaku i kuszącego aromatu.

Makrela i pstrąg z grillowaną papryką

W drugiej odsłonie można smakować niebanalnego połączenia dwóch pysznych ryb - makreli i pstrąga. Tę kompozycję zdecydowanie podkreśla warzywny dodatek w postaci grillowanej papryki.

Makrela ze szpinakiem

Kolejna odsłona to pasta z makreli ze szpinakiem. Połączenie idealnie wpisuje się w gusta wszystkich poszukiwaczy nowych doznań smakowych oraz osób lubiących zaskakiwać swoje podniebienie.

Pstrąg z groszkiem

Pasta z aromatycznego pstrąga z dodatkiem zielonego groszku może zadziwić niejednego smakosza ryb. Wyrazista i delikatna jednocześnie zadowoli tych, którzy w kuchni kierują się ciekawością smaku.

Tuńczyk z zielonymi oliwkami

Ostatnia odsłona to pasta z tuńczyka z zielonymi oliwkami. Znane m.in. z kuchni śródziemnomorskiej zielone oliwki delikatnie przełamują smak tuńczyka, tworząc razem ciekawą i apetyczną kompozycję.



Właścicielem marki Helcom Premium jest firma Greek Trade, znany producent, dystrybutor i importer produktów branży spożywczej, działający na rynku od 1992 roku. 

 

---

Kontakt:

 

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl

www.helcompremium.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2moro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.