Perrier intensyfikuje obecność w Polsce
Legendarna marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.
Perrier, francuska marka premium naturalnej wody mineralnej, należąca do Nestlé Waters, intensyfikuje działalność w Polsce. Marka wprowadza dwa napoje gazowane na bazie naturalnej wody mineralnej Perrier (jej zawartość to 99,9%): o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. To najlepiej sprzedające się warianty na świecie. Znakomicie gaszą pragnienie również dzięki wysokiemu nasyceniu dwutlenkiem węgla. Przy komponowaniu składu wykorzystano naturalne aromaty; żaden z wariantów nie zawiera cukru. Oba produkty będą dostępne od początku września w sieci sklepów Żabka w eleganckich, smukłych puszkach o pojemności 250 ml.
- Perrier to globalna ikona wśród marek wód premium, obecna w 140 krajach. Kultowa zielona butelka, której tradycja sięga 1863 roku, jest bardzo dobrze rozpoznawana również w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki Perrier. - Swój charakter zawdzięcza nie tylko unikalnym walorom, ale i wizerunkowi: jest zaskakująca, oryginalna, a przy tym elegancka i naturalna. Postanowiliśmy wesprzeć wprowadzenie nowych wariantów smakowych uruchomieniem profilu marki na Instagramie oraz kampanią, do której zaprosiliśmy influencerów podzielających wartości marki.
Profil perrierpolska wystartował w sierpniu, równolegle ruszyła współpraca z influencerami, mająca na celu wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Perrier w Polsce.
- Marka Perrier pozycjonowana jest jako produkt dla ludzi, którzy lubią się wyróżniać, aktywnie spędzają czas i potrzebują znakomitego orzeźwienia. Są społecznie zaangażowani, a jeśli nie mogą spotykać się z przyjaciółmi, pozostają z nimi w stałym kontakcie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trochę szaleni, zaskakujący, nie znoszą nudy – dodaje Marta Foryś-Ząbczyńska – Na tej podstawie zaprosiliśmy do współpracy 12 instagramerek i instagramerów: naturalnych ambasadorów marki.
Efekty współpracy – w tym fantazyjnej sesji zdjęciowej, zrealizowanej w baśniowej scenerii – można oglądać na kontach takich influencerów, jak: Oliwia Bugała (CheersMyHeels), Kamil Owczarek (kamilowczarek), Kasia Osipowicz (osipowiczka), Artur Golec (artgolec), Rafał Wiewióra (raff_wie), Basia Kaszuba (bu.sia), Damian Rezlerski (damian_rezlerski), Konrad Pondo (konradpondo), Agata Sawicka (agasava), Michał Kalcowski (majkel_kalcowski), Paulina Twardowska (dry.risers), Maja Janowska (majajanowska).
Hasztagi kampanii to: #perrier, #perrierpolska, #wodaperrier.
Kampania została zainicjowana w Polsce i jest realizowana przez lokalny oddział Nestlé. Wspierają ją partnerzy: dom mediowy UMT, agencja 4uture, Tomek Małek – ekspert w dziedzinie miksologii oraz mistrz świata w sztuce flair. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek.
O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.
O Nestlé Waters
Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.