Poczuj smak wakacji z nowym Lechem Shandy Spritz
Na zbliżający się sezon letni Lech Shandy powraca z nowym wariantem połączenia piwa
i lemoniady. Oryginalny Lech Shandy Spritz o smaku popularnego włoskiego drinka, to idealna propozycja dla wszystkich, którzy już teraz pragną poczuć smak wakacji!
Na sklepowych półkach pojawiła się kolejna nowość od marki Lech. Po ubiegłorocznym sukcesie Lecha Shandy o smaku Strawberry Margarita, nadszedł czas na wprowadzenie do sprzedaży następnego, intrygującego smaku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, do rodziny dołączył nowy Lech Shandy Spritz, przywodzący na myśl smak cytrusowego orzeźwienia.
Kojarzący się z letnim klimatem Lech Shandy Spritz, to propozycja adresowana do miłośników piwa, którzy poszukają jego nieco delikatniejszej odmiany na upalne dni. Charakterystyczny smak pomarańczy znany z popularnego włoskiego drinka, przypadnie do gustu wszystkim miłośnikom wytrawnych koktajli, lubiących słodycz cytrusów przełamaną lekką goryczką. Miks piwny, bazujący na krystalicznym Lechu Premium i docenianym na całym świecie pomarańczowym drinku, dostarczy maksymalnego orzeźwienia nawet w najbardziej upalne dni!
Lech Shandy Spritz Kompanii Piwowarskiej dostępny jest w sprzedaży w całej Polsce. Nowa propozycja dystrybuowana jest w butelkach 500 ml i puszkach o tej samej pojemności. Do rodziny Lecha Shandy należą również 3 smaki: Lemon, Mojito oraz Strawberry Margarita.
Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"
DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.