Polscy producenci razem
Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz tzw. „konsumenckiego patriotyzmu”, ale też chęć wyboru produktów o wysokiej, sprawdzonej jakości. Polska żywność cieszy się renomą; jest ceniona za dobry smak, wartości odżywcze, bezpieczeństwo. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, ten trend będzie nadal zyskiwał na znaczeniu.
Firma Sante wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dostarczając im wysokojakościowe, polskie produkty o dobrym składzie, jednocześnie wyróżniające się smakowitością. Teraz dodatkowo podejmuje działania, dzięki którym konsumenci mają wygodny dostęp do szerszej oferty rodzimych produktów. Firma wprowadza asortyment innych krajowych producentów do swojego sklepu internetowego. - Kupowanie polskich produktów niesie wielowymiarowe, pozytywne efekty, takie jak choćby inwestycje krajowych firm czy tworzenie i utrzymanie miejsc pracy – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Z naszego doświadczenia wiemy, jakie to ważne. Sante powstało jako firma rodzinna, polska – i nadal nią jest, a jednocześnie udaje nam się nieustannie realizować plany rozwojowe. Namawiamy do wyboru polskich marek i chcemy to ułatwiać naszym klientom. W sklepie online Sante pojawiły się już sosy i inne dodatki do potraw, mąki, naturalne dżemy – bez konserwantów i zagęszczaczy, najwyższej jakości oleje tłoczone na zimno, makarony, bio kaszki dla dzieci i całej rodziny, miody oraz pieczywo i ciasta. Niebawem do oferty dołączą kolejne wyselekcjonowane produkty. Wszystkie pochodzą od polskich producentów. – Choć wiele osób chce kupować rodzime produkty, często pojawia się pytanie – czy to rzeczywiście polska firma? – dodaje Edyta Lewandowska z firmy Sante. – Korzystając z oferty naszego sklepu internetowego, konsumenci mają pewność, że to polskie marki i polscy producenci.
W sklepie niezmiennie jest dostępna całościowa oferta produktów Sante – w tym m.in. produkty śniadaniowe (granole, crunchy, musli), batony, suplementy dla sportowców i osób aktywnych Go On, napoje roślinne, ziarna i kasze, masła orzechowe, produkty wegańskie Lovege, ciastka zbożowe.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.