Polscy producenci razem
Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz tzw. „konsumenckiego patriotyzmu”, ale też chęć wyboru produktów o wysokiej, sprawdzonej jakości. Polska żywność cieszy się renomą; jest ceniona za dobry smak, wartości odżywcze, bezpieczeństwo. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, ten trend będzie nadal zyskiwał na znaczeniu.
Firma Sante wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dostarczając im wysokojakościowe, polskie produkty o dobrym składzie, jednocześnie wyróżniające się smakowitością. Teraz dodatkowo podejmuje działania, dzięki którym konsumenci mają wygodny dostęp do szerszej oferty rodzimych produktów. Firma wprowadza asortyment innych krajowych producentów do swojego sklepu internetowego. - Kupowanie polskich produktów niesie wielowymiarowe, pozytywne efekty, takie jak choćby inwestycje krajowych firm czy tworzenie i utrzymanie miejsc pracy – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Z naszego doświadczenia wiemy, jakie to ważne. Sante powstało jako firma rodzinna, polska – i nadal nią jest, a jednocześnie udaje nam się nieustannie realizować plany rozwojowe. Namawiamy do wyboru polskich marek i chcemy to ułatwiać naszym klientom. W sklepie online Sante pojawiły się już sosy i inne dodatki do potraw, mąki, naturalne dżemy – bez konserwantów i zagęszczaczy, najwyższej jakości oleje tłoczone na zimno, makarony, bio kaszki dla dzieci i całej rodziny, miody oraz pieczywo i ciasta. Niebawem do oferty dołączą kolejne wyselekcjonowane produkty. Wszystkie pochodzą od polskich producentów. – Choć wiele osób chce kupować rodzime produkty, często pojawia się pytanie – czy to rzeczywiście polska firma? – dodaje Edyta Lewandowska z firmy Sante. – Korzystając z oferty naszego sklepu internetowego, konsumenci mają pewność, że to polskie marki i polscy producenci.
W sklepie niezmiennie jest dostępna całościowa oferta produktów Sante – w tym m.in. produkty śniadaniowe (granole, crunchy, musli), batony, suplementy dla sportowców i osób aktywnych Go On, napoje roślinne, ziarna i kasze, masła orzechowe, produkty wegańskie Lovege, ciastka zbożowe.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.