Komunikaty PR

Polscy producenci razem

2020-04-21  |  17:30
Biuro prasowe

Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz tzw. „konsumenckiego patriotyzmu”, ale też chęć wyboru produktów o wysokiej, sprawdzonej jakości. Polska żywność cieszy się renomą; jest ceniona za dobry smak, wartości odżywcze, bezpieczeństwo. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, ten trend będzie nadal zyskiwał na znaczeniu.

 

Firma Sante wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dostarczając im wysokojakościowe, polskie produkty o dobrym składzie, jednocześnie wyróżniające się smakowitością. Teraz dodatkowo podejmuje działania, dzięki którym konsumenci mają wygodny dostęp do szerszej oferty rodzimych produktów. Firma wprowadza asortyment innych krajowych producentów do swojego sklepu internetowego.  - Kupowanie polskich produktów niesie wielowymiarowe, pozytywne efekty, takie jak choćby inwestycje krajowych firm czy tworzenie i utrzymanie miejsc pracy – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Z naszego doświadczenia wiemy, jakie to ważne. Sante powstało jako firma rodzinna, polska – i nadal nią jest, a jednocześnie udaje nam się nieustannie realizować plany rozwojowe. Namawiamy do wyboru polskich marek i chcemy to ułatwiać naszym klientom. W sklepie online Sante pojawiły się już sosy i inne dodatki do potraw, mąki, naturalne dżemy – bez konserwantów i zagęszczaczy, najwyższej jakości oleje tłoczone na zimno, makarony, bio kaszki dla dzieci i całej rodziny, miody oraz pieczywo i ciasta. Niebawem do oferty dołączą kolejne wyselekcjonowane produkty. Wszystkie pochodzą od polskich producentów. – Choć wiele osób chce kupować rodzime produkty, często pojawia się pytanie – czy to rzeczywiście polska firma? – dodaje Edyta Lewandowska z firmy Sante. – Korzystając z oferty naszego sklepu internetowego, konsumenci mają pewność, że to polskie marki i polscy producenci.

W sklepie niezmiennie jest dostępna całościowa oferta produktów Sante – w tym m.in. produkty śniadaniowe (granole, crunchy, musli), batony, suplementy dla sportowców i osób aktywnych Go On, napoje roślinne, ziarna i kasze, masła orzechowe, produkty wegańskie Lovege, ciastka zbożowe.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.