Polscy producenci razem
Przy zakupie artykułów spożywczych, duża grupa klientów kieruje się ich polskim pochodzeniem. Świadomość konsumencka w tym obszarze nieustannie się poszerza. To nie tylko wyraz tzw. „konsumenckiego patriotyzmu”, ale też chęć wyboru produktów o wysokiej, sprawdzonej jakości. Polska żywność cieszy się renomą; jest ceniona za dobry smak, wartości odżywcze, bezpieczeństwo. Zgodnie z przewidywaniami ekspertów, ten trend będzie nadal zyskiwał na znaczeniu.
Firma Sante wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dostarczając im wysokojakościowe, polskie produkty o dobrym składzie, jednocześnie wyróżniające się smakowitością. Teraz dodatkowo podejmuje działania, dzięki którym konsumenci mają wygodny dostęp do szerszej oferty rodzimych produktów. Firma wprowadza asortyment innych krajowych producentów do swojego sklepu internetowego. - Kupowanie polskich produktów niesie wielowymiarowe, pozytywne efekty, takie jak choćby inwestycje krajowych firm czy tworzenie i utrzymanie miejsc pracy – mówi Edyta Lewandowska, Dyrektor Marketingu w firmie Sante. – Z naszego doświadczenia wiemy, jakie to ważne. Sante powstało jako firma rodzinna, polska – i nadal nią jest, a jednocześnie udaje nam się nieustannie realizować plany rozwojowe. Namawiamy do wyboru polskich marek i chcemy to ułatwiać naszym klientom. W sklepie online Sante pojawiły się już sosy i inne dodatki do potraw, mąki, naturalne dżemy – bez konserwantów i zagęszczaczy, najwyższej jakości oleje tłoczone na zimno, makarony, bio kaszki dla dzieci i całej rodziny, miody oraz pieczywo i ciasta. Niebawem do oferty dołączą kolejne wyselekcjonowane produkty. Wszystkie pochodzą od polskich producentów. – Choć wiele osób chce kupować rodzime produkty, często pojawia się pytanie – czy to rzeczywiście polska firma? – dodaje Edyta Lewandowska z firmy Sante. – Korzystając z oferty naszego sklepu internetowego, konsumenci mają pewność, że to polskie marki i polscy producenci.
W sklepie niezmiennie jest dostępna całościowa oferta produktów Sante – w tym m.in. produkty śniadaniowe (granole, crunchy, musli), batony, suplementy dla sportowców i osób aktywnych Go On, napoje roślinne, ziarna i kasze, masła orzechowe, produkty wegańskie Lovege, ciastka zbożowe.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.