Komunikaty PR

Przyprawiające o zachwyt warsztaty kulinarne z Appetitą i Ewą Wachowicz

2020-06-01  |  01:00
Biuro prasowe

Po sukcesie pierwszej edycji konkursu „Przypraw nas o zachwyt” Appetita zrealizowała jego drugą odsłonę, którą skierowała do fanów fanpage’u „Appetita. Smak i Styl” na Facebook.com. Tym razem uczestnicy mieli za zadanie skomponować świąteczną potrawę, wymyślić dla niej kreatywną nazwę oraz przedstawić ją na zdjęciu w dowolnej aranżacji wraz z przyprawami marki Appetita. Nagrodą główną był Thermomix i kameralne warsztaty kulinarne z Ewą Wachowicz, gwiazdą i ekspertką dobrego smaku oraz stylu i jednocześnie ambasadorką marki Appetita. 

 

Dziesięciu finalistów konkursu „Przypraw nas o zachwyt2” spędziło niezapomniany weekend w Krakowie w towarzystwie Ewy Wachowicz. W piątek 19 czerwca poznali ambasadorkę Appetity podczas wspólnej kolacji w jej restauracji Zalipianki. Jednak to sobota 20 czerwca była dniem najbardziej obfitującym w atrakcje i emocje. Gala wręczenia nagród miała miejsce w studio Kulinarne Kreacje. Gwoździem programu były warsztaty kulinarne oraz wspólny posiłek z Ewą Wachowicz. Uczestnicy wydarzenia pod okiem ekspertki zdobywali wiedzę na temat pesto i łączenia go z różnymi rodzajami makaronu. Razem z mistrzynią smaku i stylu przyrządzali bakłażany pod ser halloumi, a także wyśmienite desery. Ewa Wachowicz dzieliła się kulinarnymi ciekawostkami i praktycznymi trikami przydatnymi w kuchni. Bogactwo smaku podczas warsztatów i inspirację do własnych kuchennych eksperymentów zapewniły zioła oraz przyprawy marki Appetita. To były dwa dni, które z pewnością każdy z finalistów konkursu będzie wspominał z uśmiechem na ustach. 

 

Akcja „Przypraw nas o zachwyt2” została zrealizowana przez agencję Preria. Za działania PR dla marki Appetita odpowiada Kolterman Media Communications.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.