Komunikaty PR

Roślinne produkty Planty dostępne w sieciach popularnych sklepów

2022-04-15  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Planty, która w ostatnim czasie zadebiutowała na polskim rynku produktów roślinnych, pojawiła się na półkach znanych sieci sklepów spożywczych. Produkty marki Planty znajdziemy w sklepach Carrefour, Auchan, Jush, Delio.com.pl, oraz w wybranych sklepach Spar. Producent roślinnych zamienników mięsa podkreśla, że planuje poszerzyć listę punktów sprzedaży produktów Planty. 

Marka Planty pojawiła się na polskim rynku w marcu tego roku. Misją marki jest przekonanie Polaków, że roślinne alternatywy mięsa są nie tylko zdrowe, ale także mogą być wyjątkowo smaczne. Obecnie w ofercie producenta znajdują się m.in. aromatyczne kiełbaski, soczyste dukaty roślinne, burgery, kaszanka oraz roślinny gyros. 

Twórcom marki zależy na tym, aby roślinne zamienniki mięsa były ogólnodostępne, dlatego produkty marki Planty znaleźć można w sieciach sklepów: Carrefour, Auchan, Jush, Delio.com.pl, oraz w wybranych sklepach Spar. Jak podkreśla Rafał Maranowski, członek zespołu Planty: W najbliższym czasie planujemy zwiększyć liczbę punktów sprzedaży, wprowadzając naszą ofertę do kolejnych sieci i lokalizacji. Chociaż aktualnie mocno koncentrujemy się na umacnianiu pozycji marki Planty na polskim rynku, nie wykluczamy także ekspansji na rynki zagraniczne. 

Wyróżnikiem marki Planty jest zdrowy i prosty skład produktów bez dodatku soi, konserwantów i sztucznych barwników. Marka chce dotrzeć ze swoimi produktami nie tylko do wegan czy wegetarian, ale także flexitarian oraz osób otwartych na nowe wyzwania kulinarne, prezentując dania roślinne jako urozmaicenie dobrze zbilansowanej, zdrowej diety. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.