Komunikaty PR

Rozwiązania ekspozycyjne wsparciem bezpieczeństwa higienicznego w sklepach

2020-03-25  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kuźma-Filipek
Lawenda Public Relations

Al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
agnieszka|lawendapr.com| |agnieszka|lawendapr.com
48601991089
www.lawendapr.com
Do pobrania BakeOff ( 0.16 MB )

Dopełnieniem są rozwiązania do ekspozycji produktów spożywczych, które wspierają zachowanie higieny przy kontakcie z żywnością i jednocześnie w atrakcyjny sposób prezentują towar.  Warto dziś zwrócić uwagę na wyposażenie sklepów i rozwiązania, które zapewniają czystość, bezpieczeństwo i wygodę, a więc kluczowe elementy, wpływające na zadowolenie klientów i komfort pracowników sklepów.

– Sytuacja związania z epidemią w Polsce z pewnością wpłynie na postrzeganie przez konsumentów zasad bezpieczeństwa i higieny przy zakupie wyrobów piekarniczych. To produkty w znacznej mierze spożywane bezpośrednio, bez żadnej obróbki, wymagają więc zachowania szczególnej higieny – mówi Sebastian Deeg, Manager Shop Solutions z firmy Wanzl. Dobrym przykładem rozwiązania do samoobsługowej sprzedaży pieczywa o najwyższym poziomie bezpieczeństwa higienicznego jest system BakeOff_by wanzl.

Bezpieczny klient i pracownik sklepu

System zapewnia klientom i personelowi bezpieczny i wygodny dostęp do produktów. Szyby osłaniają pieczywo przed zanieczyszczeniami roznoszonymi drogą kropelkową, a dzięki zastosowaniu osłon i barier, które ograniczają możliwość zwrócenia towaru, klient pobiera pieczywo bez obawy, że wkładany do torebki produkt był wcześniej dotykany przez innych. Wystarczy by jedną ręką zsunął go za pomocą poręcznego popychacza, a następnie pobrał szczypcami lub korzystając z jednorazowej rękawiczki.

System BakeOff_by wanzl z założenia jest rozbieralny. Poszczególne elementy można łatwo czyścić i konserwować, co w przypadku wielu rozwiązań stolarskich nie jest oczywiste. Czystość pod modułami ekspozycyjnymi jest zapewniona dzięki centralnie położonej tacy na okruchy, a dolny poziom techniczny urządzenia można konfigurować tak, aby zapewnić personelowi wygodę i szybkość obsługi. Do wyboru mamy szufladę higieniczną z koszem i podajnikiem rękawiczek, opcjonalnie wyposażoną w odkurzacz, szufladę magazynową lub wkład na torebki papierowe.

Pieczywo - codzienny zakup

Pomimo, iż obecnie, zgodnie z zaleceniami, konsumenci ograniczają wizyty w sklepach, zapotrzebowanie na świeże produkty piekarnicze jest duże. System BakeOff_by wanzl pozwala optymalnie wykorzystać dostępną powierzchnię i zapewnić precyzyjne posortowanie produktów, nawet do 12 rodzajów pieczywa w jednym module. Cztery poziomy półek są bardzo dobrze widoczne, energooszczędne oświetlenie LED rozświetla wyłożony towar, co pozwala klientom dokonać przeglądu oferowanego asortymentu ciesząc ich oczy efektem obfitości.

Jakość i innowacyjność

Oferta firmy Wanzl obejmuje kompleksową realizację sklepów, od konceptu, projektu po gotową przestrzeń sklepową lub, jeśli tylko jest taka potrzeba, przebudowę wybranych działów czy stref specjalnych. Innowacyjność rozwiązań firmy Wanzl wynika ze ścisłej współpracy z właścicielami sklepów i przedstawicielami sieci detalicznych, dzięki czemu projektanci dostosowują produkty do realnego zapotrzebowania rynku. Dodatkowym wyróżnikiem firmy jest trwałość rozwiązań, która pozwala użytkować je codziennie przez długi czas. Więcej informacji o produktach firmy znajduje się na https://www.wanzl.com/pl_PL/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lawenda Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.