Komunikaty PR

Salad Story otworzyła dwa nowe lokale

2024-08-14  |  15:04
Biuro prasowe

Salad Story powiększyła liczbę swoich restauracji o kolejne dwie, tym samym firma łącznie posiada ich obecnie aż 54 w całym kraju. Marka widzi potencjał na niemal podwojenie liczby punktów w Polsce w przeciągu kolejnych 4 lat.

27 czerwca we Wrocławskim Centrum Handlowym Korona miało miejsce otwarcie nowego lokalu Salad Story. To piąta restauracja sieci funkcjonująca w tym mieście i jest usytuowana w strefie food court, na parterze centrum handlowego.

Druga nowo otwarta restauracja znajduje się w stolicy, na Woli przy ul. Przyokopowej 26, na parterze w budynku Proximo II. Posiada ona przestronny ogródek z 16 miejscami siedzącymi na zewnątrz, jej wnętrze zdobi grafika autorstwa Andrzeja Wieteszki, którego pracę znajdziemy też w dwóch innych lokalach sieci. Wyróżnikiem punktu są dostępne śniadania, które znajdziemy tylko w wybranych lokalizacjach Salad Story m.in. na dworcu PKP czy lotnisku Chopina w Warszawie.

„Jesteśmy dumni, że liczba restauracji Salad Story w największych miastach Polski stale rośnie. Sukcesywnie realizujemy swój cel biznesowy, który przewiduje intensywną dynamikę otwarć nowych lokali. Chcemy nieustannie się rozwijać i poszerzać naszą obecność, nie tylko w centrach handlowych, ale także w biurowcach, na ulicach handlowych czy też hubach komunikacyjnych. Zależy nam na tym, aby dostęp do naszej marki był coraz łatwiejszy” - mówi Kamila Orlińska, Dyrektor Operacyjna Salad Story

Restauracje Salad Story zapraszają gości od poniedziałku do niedzieli.   

Zapraszamy również do odwiedzenia strony Salad Story: Saladstory.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.