Komunikaty PR

Schneider Electric dokonuje akwizycji ProLeiT

2020-05-14  |  11:00
Kontakt

Akwizycja dokonana w ramach strategii rozwijania asortymentu cyfrowych rozwiązań oferowanych przez Schneider Electric umożliwi wzmocnienie pozycji globalnego lidera cyfrowej transformacji
w segmencie producentów dóbr szybkozbywalnych, ze szczególnym uwzględnieniem sektorów produkcji żywności, napojów, browarniczego, chemi gospodarczej i kosmetyków oraz biomedycznego.

– „ProLeiT posiada doświadczenie i wiedzę w obszarze procesów związanych z produkcją żywności i napojów w obszarach rozlewania i pakowania. Połączone siły naszych zespołów R&D umożliwią dostarczanie klientom z tych branż najlepszych rozwiązań dla inteligentnego przemysłu” – mówi Sophie Borgne, SVP Digital Plant Business w Schneider Electric.

ProLeiT z siedzibą w niemieckim mieście Herzogenaurach, działa aktywnie na 10 rynkach, m.in. w Niemczech i Europie Środkowo-Wschodniej, Francji, USA, Meksyku, Brazylii, Holandii, Hiszpanii, Rosji, Ukrainie oraz Chinach. W ubiegłym roku spółka osiągnęła ok. 50 mln EUR dochodu.

– „Dla klientów z przemysłu spożywczo-napojowego ważne jest to, że włączenie ProLeiT do naszego portfolio produktowego umożliwia jeszcze lepsze wdrożenie wiodącej na rynku technologii do optymalizacji procesów produkcyjnych. Oznacza to również zapewnienie włąsciwego wsparcia przez doświadczony zespół ekspertów” – komentuje Mike Jamieson, CPG Segment President w Schneider Electric.

– „Nasza współpraca to świetna okazja do rozwinięcia oferty oprogramowania dzięki wiedzy eksperckiej Schneider Electric. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia oraz umiejętności w tworzeniu oprogramowania z kompetencjami i efektywnością globalnego lidera transformacji, wspólnie możemy dalej rozwijać rozwiązania z zakresu Przemysłowego Internetu Rzeczy – mówi Wolfgang Ebster, CEO ProLeiT AG.

Oferta ProLeiT z zakresu kontroli procesów automatyki przemysłowej zostanie zintegrowana z asortymentem rozwiązań w ramach EcoStruxure Plant i z oprogramowaniem AVEVA. Finalizacja transakcji ma nastąpić w najbliższych miesiącach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.