Słodki podarunek dla szpitali
Każdy gest pomocy lekarzom, w tym trudnym czasie, ma wielką moc. Perfetti Van Melle, producent i dystrybutor słodyczy oraz gum do żucia, dołączył do ogólnopolskiej akcji #WzywamyPosiłki przekazując produkty Mentos i Fruittella, które trafią do personelu medycznego.
Perfetti Van Melle to jeden z największych reprezentantów branży FMCG, do którego portfolio należą popularne marki tj: Mentos, Fruittella czy Chupa Chups. Firma dystrybuuje w ponad 150 krajach kultowe lizaki, gumy do żucia oraz inne słodkości. W dobie pandemii, PVM dzieli się swoimi produktami z lekarzami. Firma zaangażowała się w pomoc szpitalom w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Inicjatywa powstała z myślą o medykach, którzy każdego dnia z wielkim zaangażowaniem walczą o nasze zdrowie. Wielogodzinne dyżury, uniemożliwiają im wypełnianie codziennych, domowych powinności. Uczestnicy akcji, chcąc pomóc i wyręczyć ich w przygotowywaniu posiłków – dzielą się żywnością w różnej formie. Perfetti Van Melle przekazało słodkie przekąski, idealne na krótką przerwę – cukierki Fruittella i Mentos oraz odświeżające oddech gumy do żucia Mentos Pure Fresh.
- Pomaganie to dla nas wartość nadrzędna i dlatego w dobie koronawirusa chcieliśmy wesprzeć tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Cały personel medyczny to dziś nasi najwięksi bohaterowie. Z niesamowitym oddaniem walczą o nasze życie i zdrowie często zapominając o własnych potrzebach. Chcąc wesprzeć ich w codziennej pracy przekazaliśmy na rzecz akcji #WzywamyPosiłki nasze produkty - cukierki Fruittella i Mentos oraz gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Mamy nadzieję, że zapewnią medykom lekkie odświeżenie i chociaż na chwilę umilą czas w tych trudnych okolicznościach – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający, Perfetti Van Melle Polska.
#WzywamyPosiłki to ogólnopolska oddolna inicjatywa obywatelska, której celem jest wsparcie personelu medycznego w czasie walki z pandemią. Założenie pomysłodawców „dbamy o tych, którzy dbają o nas” uwzględnia dostarczanie medykom żywności w różnej formie – zarówno pełnych posiłków, jak i produktów spożywczych, przekąsek. W akcji biorą udział restauracje, firmy FMCG oraz przedstawiciele innych sektorów. Perfetti Van Melle Polska dołącza do szerokiego grona darczyńców

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.