Słodki podarunek dla szpitali
Każdy gest pomocy lekarzom, w tym trudnym czasie, ma wielką moc. Perfetti Van Melle, producent i dystrybutor słodyczy oraz gum do żucia, dołączył do ogólnopolskiej akcji #WzywamyPosiłki przekazując produkty Mentos i Fruittella, które trafią do personelu medycznego.
Perfetti Van Melle to jeden z największych reprezentantów branży FMCG, do którego portfolio należą popularne marki tj: Mentos, Fruittella czy Chupa Chups. Firma dystrybuuje w ponad 150 krajach kultowe lizaki, gumy do żucia oraz inne słodkości. W dobie pandemii, PVM dzieli się swoimi produktami z lekarzami. Firma zaangażowała się w pomoc szpitalom w ramach akcji #WzywamyPosiłki. Inicjatywa powstała z myślą o medykach, którzy każdego dnia z wielkim zaangażowaniem walczą o nasze zdrowie. Wielogodzinne dyżury, uniemożliwiają im wypełnianie codziennych, domowych powinności. Uczestnicy akcji, chcąc pomóc i wyręczyć ich w przygotowywaniu posiłków – dzielą się żywnością w różnej formie. Perfetti Van Melle przekazało słodkie przekąski, idealne na krótką przerwę – cukierki Fruittella i Mentos oraz odświeżające oddech gumy do żucia Mentos Pure Fresh.
- Pomaganie to dla nas wartość nadrzędna i dlatego w dobie koronawirusa chcieliśmy wesprzeć tych, którzy pracują na pierwszej linii frontu. Cały personel medyczny to dziś nasi najwięksi bohaterowie. Z niesamowitym oddaniem walczą o nasze życie i zdrowie często zapominając o własnych potrzebach. Chcąc wesprzeć ich w codziennej pracy przekazaliśmy na rzecz akcji #WzywamyPosiłki nasze produkty - cukierki Fruittella i Mentos oraz gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Mamy nadzieję, że zapewnią medykom lekkie odświeżenie i chociaż na chwilę umilą czas w tych trudnych okolicznościach – mówi Stephane Tikhomiroff, Dyrektor Zarządzający, Perfetti Van Melle Polska.
#WzywamyPosiłki to ogólnopolska oddolna inicjatywa obywatelska, której celem jest wsparcie personelu medycznego w czasie walki z pandemią. Założenie pomysłodawców „dbamy o tych, którzy dbają o nas” uwzględnia dostarczanie medykom żywności w różnej formie – zarówno pełnych posiłków, jak i produktów spożywczych, przekąsek. W akcji biorą udział restauracje, firmy FMCG oraz przedstawiciele innych sektorów. Perfetti Van Melle Polska dołącza do szerokiego grona darczyńców

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.