Sokołów partnerem Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem

Gospodarzem najbliższego etapu Pucharu Świata w Skokach Narciarskich będzie stolica polskich Tatr. Do Zakopanego przyjadą czołowi zawodnicy tegorocznej rywalizacji, by zmierzyć się na zakopiańskiej Wielkiej Krokwi. W sobotę zostanie rozegrany konkurs drużynowy, a w niedzielę odbędzie się konkurs indywidualny, poprzedzony piątkowymi kwalifikacjami.
Zakopiańskie zawody w skokach narciarskich zawsze budziły ogromne zainteresowanie wśród polskich kibiców. W tym roku, ze względu na obostrzenia pandemiczne, odbędą się bez udziału publiczności. Z całą pewnością nie zabraknie jednak gorącego dopingu kibiców zgromadzonych przed telewizorami. Sokołów, jako partner Pucharu Świata w Skokach Narciarskich w Zakopanem, towarzyszył będzie tym sportowym emocjom. Sokołów po raz kolejny w tym sezonie sponsoruje zawody w skokach narciarskich – w listopadzie firma była partnerem inauguracji Pucharu Świata, która odbyła się na Skoczni im. Adama Małysza w Wiśle-Malince.
Sokołów od lat angażuje się we wsparcie polskiego sportu, jako partner wielu wydarzeń oraz sponsor drużyn, takich jak koszykarska drużyna kobiet MPKK Sokołów S.A. Sokołów Podlaski czy zdobywca Pucharu Polski w tenisie stołowym Sokołów S.A. Jarosław. Firma podejmuje też wiele działań, zachęcających do udziału w lokalnych wydarzeniach sportowych, jak np. turniej piłki nożnej dla dzieci Sokolik.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.