Komunikaty PR

Sokołów Pomaga

2020-04-06  |  17:00
Biuro prasowe

Trwająca epidemia COVID-19 wywarła wpływ na większość obszarów naszego codziennego funkcjonowania. Ta szczególna sytuacja w ogromnym stopniu dotyka osoby starsze, które maksymalnie powinny ograniczyć wszelką, pozadomową aktywność. To właśnie do tej grupy trafi zaplanowana na dużą skalę pomoc żywnościowa od firmy Sokołów.  – Zarząd Sokołów S.A. podjął decyzję o udzieleniu wielopoziomowej pomocy, widząc, jak wielkie jest zapotrzebowanie na nią w aktualnej sytuacji – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Nasze wsparcie kierujemy do seniorów, współpracując w tym zakresie z Caritas Polska oraz Fundacją Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego. Akcja Sokołowa obejmuje również pomoc dla służby zdrowia – przekazujemy na ten cel środki finansowe, dzięki którym realizowane będą pilne potrzeby placówek medycznych. Już dziś mogę zadeklarować, że planujemy realizację kolejnych działań wspierających walkę z koronawirusem.

Sokołów zawsze wspierał społeczności lokalne w miejscach funkcjonowania zakładów firmy. Tam też trafi żywność przekazana na rzecz akcji Caritas Polska #PomocDlaSeniora. Dziewięć wybranych diecezji Caritas otrzyma od Sokołowa w sumie ponad 10 ton żywności. Produkty Sokołów dotrą również do powstańców warszawskich, dzięki współpracy z Fundacją Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego. Nie jest to działanie jednorazowe. Przez kilka tygodni Sokołów będzie regularnie dostarczał produkty żywnościowe dla wszystkich podopiecznych Fundacji oraz Domu wsparcia dla Powstańców Warszawskich.

Pomoc firmy Sokołów trafi również do pracowników medycznych stojących na pierwszej linii walki z koronawirusem za pośrednictwem Fundacji TVN-u i Polsatu. Sokołów przekazał kwotę 300 000 zł na zbiórkę Fundacji TVN, z przeznaczeniem celowym na zakup dla szpitali i placówek medycznych środków ochrony, dezynfekcyjnych oraz innych niezbędnych w tym zakresie działań. Firma dołączyła także do inicjatywy Telewizji Polsat – specjalnego bloku reklamowego, który został wyemitowany 2 kwietnia. Cały dochód z niego, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przeznaczony na pomoc szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.