Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe
Ze względu na dużą ilość różnorodnych materiałów, jak również odmienne potrzeby określonych grup odbiorców, Sokołów podjął decyzję o zastąpieniu dotychczasowej witryny firmowej dwoma odrębnymi serwisami. – Strona internetowa to w dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwsze źródło informacji o firmie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Tutaj trafiają zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi, potencjalni pracownicy czy przedstawiciele mediów. Zależy nam, by w naszych serwisach w wygodny sposób mogli znaleźć wszystkie treści, których poszukują. Nasze nowe strony w optymalnym stopniu odpowiadają na ich potrzeby i oczekiwania. Są nowoczesne, przejrzyste i łatwe w nawigacji.
Dotychczasowa witryna www.sokolow.pl zyskała nowy wygląd i funkcjonalności. Użytkownicy znajdą tu szczegółowe opisy produktów, ich wartości odżywcze oraz informacje o nowościach produktowych. Z pewnością przydatny będzie też szeroki wybór przepisów, pogrupowanych w kategorie posiłków i poszczególnych okazji. Dużym ułatwieniem dla konsumentów jest też wyszukiwarka sklepów – Delikatesów Mięsnych Sokołów, umożliwiająca szybkie znalezienie punktu sprzedaży w danej okolicy.
Nowa strona korporacyjna www.sokolowsa.pl zawiera treści skierowane do partnerów biznesowych, dziennikarzy i pracowników – również potencjalnych. Tutaj prezentowane są wszystkie aktualne wydarzenia z życia firmy. Witryna jest też źródłem informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Sokołów oraz działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Wysoka funkcjonalność wyróżnia zakładkę „kariera”. Potencjalni pracownicy mogą przekonać się, jak na co dzień wygląda praca w Sokołowie i na jakie benefity mogą liczyć. Mają też możliwość śledzenia prowadzonych rekrutacji oraz szybkiego aplikowania na wybrane przez siebie stanowiska.
Nowe strony są dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Istotnym elementem obu serwisów jest wygoda użytkowania, którą zapewnia intuicyjna nawigacja i estetyczna szata graficzna.
Za koncepcję i realizację projektów nowych stron firmy Sokołów odpowiada wrocławska agencja Amooco.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.