Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe
Ze względu na dużą ilość różnorodnych materiałów, jak również odmienne potrzeby określonych grup odbiorców, Sokołów podjął decyzję o zastąpieniu dotychczasowej witryny firmowej dwoma odrębnymi serwisami. – Strona internetowa to w dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwsze źródło informacji o firmie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Tutaj trafiają zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi, potencjalni pracownicy czy przedstawiciele mediów. Zależy nam, by w naszych serwisach w wygodny sposób mogli znaleźć wszystkie treści, których poszukują. Nasze nowe strony w optymalnym stopniu odpowiadają na ich potrzeby i oczekiwania. Są nowoczesne, przejrzyste i łatwe w nawigacji.
Dotychczasowa witryna www.sokolow.pl zyskała nowy wygląd i funkcjonalności. Użytkownicy znajdą tu szczegółowe opisy produktów, ich wartości odżywcze oraz informacje o nowościach produktowych. Z pewnością przydatny będzie też szeroki wybór przepisów, pogrupowanych w kategorie posiłków i poszczególnych okazji. Dużym ułatwieniem dla konsumentów jest też wyszukiwarka sklepów – Delikatesów Mięsnych Sokołów, umożliwiająca szybkie znalezienie punktu sprzedaży w danej okolicy.
Nowa strona korporacyjna www.sokolowsa.pl zawiera treści skierowane do partnerów biznesowych, dziennikarzy i pracowników – również potencjalnych. Tutaj prezentowane są wszystkie aktualne wydarzenia z życia firmy. Witryna jest też źródłem informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Sokołów oraz działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Wysoka funkcjonalność wyróżnia zakładkę „kariera”. Potencjalni pracownicy mogą przekonać się, jak na co dzień wygląda praca w Sokołowie i na jakie benefity mogą liczyć. Mają też możliwość śledzenia prowadzonych rekrutacji oraz szybkiego aplikowania na wybrane przez siebie stanowiska.
Nowe strony są dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Istotnym elementem obu serwisów jest wygoda użytkowania, którą zapewnia intuicyjna nawigacja i estetyczna szata graficzna.
Za koncepcję i realizację projektów nowych stron firmy Sokołów odpowiada wrocławska agencja Amooco.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.