Sokołów uruchomił dwie nowe strony internetowe
Ze względu na dużą ilość różnorodnych materiałów, jak również odmienne potrzeby określonych grup odbiorców, Sokołów podjął decyzję o zastąpieniu dotychczasowej witryny firmowej dwoma odrębnymi serwisami. – Strona internetowa to w dzisiejszych czasach zazwyczaj pierwsze źródło informacji o firmie – podkreśla Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Tutaj trafiają zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi, potencjalni pracownicy czy przedstawiciele mediów. Zależy nam, by w naszych serwisach w wygodny sposób mogli znaleźć wszystkie treści, których poszukują. Nasze nowe strony w optymalnym stopniu odpowiadają na ich potrzeby i oczekiwania. Są nowoczesne, przejrzyste i łatwe w nawigacji.
Dotychczasowa witryna www.sokolow.pl zyskała nowy wygląd i funkcjonalności. Użytkownicy znajdą tu szczegółowe opisy produktów, ich wartości odżywcze oraz informacje o nowościach produktowych. Z pewnością przydatny będzie też szeroki wybór przepisów, pogrupowanych w kategorie posiłków i poszczególnych okazji. Dużym ułatwieniem dla konsumentów jest też wyszukiwarka sklepów – Delikatesów Mięsnych Sokołów, umożliwiająca szybkie znalezienie punktu sprzedaży w danej okolicy.
Nowa strona korporacyjna www.sokolowsa.pl zawiera treści skierowane do partnerów biznesowych, dziennikarzy i pracowników – również potencjalnych. Tutaj prezentowane są wszystkie aktualne wydarzenia z życia firmy. Witryna jest też źródłem informacji na temat strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Sokołów oraz działań z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu. Wysoka funkcjonalność wyróżnia zakładkę „kariera”. Potencjalni pracownicy mogą przekonać się, jak na co dzień wygląda praca w Sokołowie i na jakie benefity mogą liczyć. Mają też możliwość śledzenia prowadzonych rekrutacji oraz szybkiego aplikowania na wybrane przez siebie stanowiska.
Nowe strony są dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Istotnym elementem obu serwisów jest wygoda użytkowania, którą zapewnia intuicyjna nawigacja i estetyczna szata graficzna.
Za koncepcję i realizację projektów nowych stron firmy Sokołów odpowiada wrocławska agencja Amooco.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.