Komunikaty PR

Sokołów z nowym Wiceprezesem ds. Produkcji i Rozwoju

2020-08-20  |  12:00
Biuro prasowe

Wiedza i doświadczenie

Wiceprezes Stanisław Wierzbicki przez całą swoją karierę był związany z branżą mięsną. Pracę zawodową rozpoczął w Zakładach Mięsnych w Jarosławiu jako technolog. Dzięki swojej ambicji i sukcesom szybko piął się po szczeblach kariery zawodowej przechodząc od stanowisk kierowniczych  na wielu wydziałach i do funkcji Dyrektora i Prezesa Zarządu tego przedsiębiorstwa. W 1988 roku uzyskał tytuł doktora na wydziale technologii żywności Akademii Rolniczej w Poznaniu. Wśród jego istotnych osiągnięć, jako Prezesa Zarządu Zakładów Mięsnych w Jarosławiu, znajduje się przeprowadzenie prywatyzacji i restrukturyzacji – kluczowych dla dalszego funkcjonowania tej firmy.

1 września 2000 roku nastąpiła fuzja Grupy Farm Food, w skład której wchodziły zakłady w Czyżewie, Jarosławiu i Tarnowie, z grupą Sokołów, posiadającą zakłady w Sokołowie Podlaskim, Kole i Dębicy.

Stanisław Wierzbicki został powołany na stanowisko Wiceprezesa Zarządu ds. Produkcji i Rozwoju w Grupie Sokołów. Dzięki ogromnemu bagażowi doświadczeń, wiedzy i wzorowej współpracy z pozostałymi Członkami Zarządu z sukcesem udało się przeprowadzić skomplikowany proces restrukturyzacji przedsiębiorstwa i specjalizacji poszczególnych zakładów Grupy Sokołów. Innowacyjne podejście, poszukiwanie nowych rozwiązań i ciągłe rozwijanie potencjału produkcyjnego sprawiło, że wszystkie zakłady w Grupie Sokołów są jednymi z najnowocześniejszych w Polsce, dostosowanymi do zaspokajania potrzeb konsumentów. Prezes Stanisław Wierzbicki nadzorował również wprowadzenie wielu znanych i cenionych linii produktowych i produktów: Naturrino, Z Gruntu Dobre, Sokoliki, Drób Premium, Parówki z szynki.

Plany na przyszłość

Nowy Wiceprezes ds. Produkcji i Rozwoju w Sokołów S.A. – Kazimierz Kisiel, od 2006 roku piastował stanowisko Dyrektora Oddziału w Sokołowie Podlaskim. Wcześniej związany był m.in. z ówczesną Grupą Farm Food (obecnie Grupa Sokołów) w Czyżewie, gdzie pełnił funkcje Szefa Produkcji, Z-cy Dyrektora ds. Produktu, a następnie Dyrektora Sprzedaży. Kazimierz Kisiel jest absolwentem Akademii Rolniczo-Technicznej w Olsztynie, wydział technologii żywności, specjalizacja technologia mięsa. Ukończył również podyplomowe studia menadżerskie w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz studia EMBA: Executive Master of Busines Administration.  

Do jego największych osiągnięć na stanowisku Dyrektora Oddziału w Sokołowie Podlaskim, należy zaliczyć stworzenie profesjonalnego zespołu pracowników, zwiększenie produkcji (od 2006 do 2020 roku produkcja w zakresie wszystkich wydziałów wzrosła o 264%, zaś w zakresie wyrobów plasterkowych o 493%) oraz wybudowanie i uruchomienie wydziału plasterkowania. Dzięki temu Sokołów jest liderem w Polsce w produktach plastrowanych.

Nowy Wiceprezes planuje kontynuować dotychczas obraną strategię rozwoju, dalszą modernizację i automatyzację zakładów Grupy Sokołów oraz zwiększanie potencjału produkcyjnego. – Działania rozpoczęte przez Wiceprezesa Stanisława Wierzbickiego z całą pewnością będą kontynuowane, co przyczyni się do dalszego umacniania pozycji rynkowej Sokołowa - podkreśla Kazimierz Kisiel.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.