Komunikaty PR

Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo

2020-11-27  |  10:00

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował mnóstwo nowości. Po raz pierwszy mogą oni wypróbować zmieniający kolor świąteczny kubek oraz zakupić zestawy świąteczne Starbucks idealne na prezenty w bezpiecznej i bezkontaktowej dostawie Glovo.

Chłodne jesienno-zimowe wieczory ogrzeją świąteczne napoje Starbucks, wśród których w tym roku znajdują się same pyszności! Oprócz dwóch najpopularniejszych napojów sezonowych, klasycznej słodko-pikantnej i pierniczkowej Gingerbread Latte oraz aromatycznej Toffee Nut Latte z nutą prażonych orzechów i toffi, w zimowej ofercie marki dostępna jest też tegoroczna nowość o smaku słonego karmelu w dwóch wersjach do wyboru: Salted Caramel Latte i Salted Caramel Hot Chocolate. W świąteczny czas do oferty powraca także unikalne ciasto Starbucks Red Velvet, dostępne w zestawie wraz z ulubioną kawą, a na miejscu w kawiarniach wypiekane są rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki z ciasta francuskiego na bazie prawdziwego masła.

- Nasza tegoroczna zimowa oferta obfituje w nowości! Mam tu na myśli nie tylko napoje i przekąski, ale przede wszystkim merchandise Starbucks, w którym po raz pierwszy pojawił się świąteczny kubek zmieniający kolor, którego wakacyjna odsłona okazała się wcześniej absolutnym hitem sezonu. Ogromną sympatią cieszy się także nowy design kubków, który tego roku jest szczególnie radosny, bo zainspirowany motywem świątecznych swetrów. Tematem przewodnim tegorocznych Świąt w Starbucks jest „Carry the Merry”, dlatego w projekcie dominują charakterystyczne dla Świąt czerwień i szmaragdowa zieleń, które pozwolą naszym Gościom zachować świąteczny nastrój także w zaciszu własnego domu – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.


Z dostawą do domu

Po raz pierwszy w tym roku miłośnicy Starbucks mogą sprawić prezent sobie i bliskim także przy użyciu aplikacji Glovo, w ofercie której poza wspomnianymi już gorącymi napojami i przekąskami, znajdują się m.in. elegancko zapakowane zestawy świąteczne Starbucks z kawą ziarnistą i wielorazowym kubkiem, a także inne wybrane produkty, jak chociażby świąteczna mieszanka Starbucks Christmas Blend.


Starbucks odlicza do Świąt

To jeszcze nie wszystko! Fani Starbucks prawdziwą gratkę znajdą na kanałach społecznościowych marki, gdzie od 1 grudnia rusza specjalny kalendarz adwentowy Starbucks. W ramach akcji, każdego dnia aż do Świąt użytkownicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, jak vouchery na kawę czy darmowa dostawa w Glovo. O szczegółach Starbucks powiadomi już wkrótce na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Bądźcie czujni!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.