Komunikaty PR

Świąteczne zestawy Starbucks dostępne w dostawie z Glovo

2020-11-27  |  10:00

Chociaż Święta w tym roku będą nietypowe, istnieje wiele sposobów, aby się nimi rozkoszować. Z pomysłami przychodzi Starbucks, który dla swoich fanów przygotował mnóstwo nowości. Po raz pierwszy mogą oni wypróbować zmieniający kolor świąteczny kubek oraz zakupić zestawy świąteczne Starbucks idealne na prezenty w bezpiecznej i bezkontaktowej dostawie Glovo.

Chłodne jesienno-zimowe wieczory ogrzeją świąteczne napoje Starbucks, wśród których w tym roku znajdują się same pyszności! Oprócz dwóch najpopularniejszych napojów sezonowych, klasycznej słodko-pikantnej i pierniczkowej Gingerbread Latte oraz aromatycznej Toffee Nut Latte z nutą prażonych orzechów i toffi, w zimowej ofercie marki dostępna jest też tegoroczna nowość o smaku słonego karmelu w dwóch wersjach do wyboru: Salted Caramel Latte i Salted Caramel Hot Chocolate. W świąteczny czas do oferty powraca także unikalne ciasto Starbucks Red Velvet, dostępne w zestawie wraz z ulubioną kawą, a na miejscu w kawiarniach wypiekane są rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki z ciasta francuskiego na bazie prawdziwego masła.

- Nasza tegoroczna zimowa oferta obfituje w nowości! Mam tu na myśli nie tylko napoje i przekąski, ale przede wszystkim merchandise Starbucks, w którym po raz pierwszy pojawił się świąteczny kubek zmieniający kolor, którego wakacyjna odsłona okazała się wcześniej absolutnym hitem sezonu. Ogromną sympatią cieszy się także nowy design kubków, który tego roku jest szczególnie radosny, bo zainspirowany motywem świątecznych swetrów. Tematem przewodnim tegorocznych Świąt w Starbucks jest „Carry the Merry”, dlatego w projekcie dominują charakterystyczne dla Świąt czerwień i szmaragdowa zieleń, które pozwolą naszym Gościom zachować świąteczny nastrój także w zaciszu własnego domu – mówi Kasia Pijanowska, Marketing Manager w Starbucks Polska.


Z dostawą do domu

Po raz pierwszy w tym roku miłośnicy Starbucks mogą sprawić prezent sobie i bliskim także przy użyciu aplikacji Glovo, w ofercie której poza wspomnianymi już gorącymi napojami i przekąskami, znajdują się m.in. elegancko zapakowane zestawy świąteczne Starbucks z kawą ziarnistą i wielorazowym kubkiem, a także inne wybrane produkty, jak chociażby świąteczna mieszanka Starbucks Christmas Blend.


Starbucks odlicza do Świąt

To jeszcze nie wszystko! Fani Starbucks prawdziwą gratkę znajdą na kanałach społecznościowych marki, gdzie od 1 grudnia rusza specjalny kalendarz adwentowy Starbucks. W ramach akcji, każdego dnia aż do Świąt użytkownicy będą mieli szansę zdobyć atrakcyjne nagrody, jak vouchery na kawę czy darmowa dostawa w Glovo. O szczegółach Starbucks powiadomi już wkrótce na swoim oficjalnym profilu na Facebooku. Bądźcie czujni!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł spożywczy

Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa

Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Regionalne – Mazowieckie

Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku

Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.