Szopi już w 12 miastach!

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Od 13 maja, usługi Szopi będą dostępne dla mieszkańców Gdańska, Gdyni, Sopotu i Szczecina. Oznacza to, że w trakcie 2 tygodni, firma zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych, rozszerzyła swoje usługi na osiem kolejnych miast (cztery miasta, które dołączyły z końcem kwietnia to: Łódź, Katowice, Tychy i Bydgoszcz).
Od połowy maja, w zasięgu usługi będzie ponad 6 milionów osób, czyli 1/6 mieszkańców Polski, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl.
„Model zakupów proponowany przez Szopi sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Szopi to także zwiększanie zatrudnienia – nasze wejście do kolejnych miast oznacza tworzenie nowych miejsc pracy - i to w tak trudnych czasach” - powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl
Model zakupowy Szopi polegający na osobistej realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Świadczy o tym fakt, że Polacy chętnie zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Działania podjęte w trakcie pandemii wzbudziły również sympatię klientów oraz wzmocniły wizerunek Szopi. Należy przypomnieć akcję darmowego dostarczania zakupów osobom powyżej 60 roku życia oraz personelowi medycznemu, a także zwiększenie liczby szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
Aby przekonać mieszkańców do sprawdzenia, jak wygodnie zrobić zakupy w Szopi za pomocą aplikacji mobilnych lub przez stronę internetową, firma przygotowała promocję. Wpisując kod DARMOWYMAJ przy zakupach o wartości 130 zł nowi oraz obecni klienci nie zapłacą za dostawę.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.