Szopi już w 12 miastach!
Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Od 13 maja, usługi Szopi będą dostępne dla mieszkańców Gdańska, Gdyni, Sopotu i Szczecina. Oznacza to, że w trakcie 2 tygodni, firma zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych, rozszerzyła swoje usługi na osiem kolejnych miast (cztery miasta, które dołączyły z końcem kwietnia to: Łódź, Katowice, Tychy i Bydgoszcz).
Od połowy maja, w zasięgu usługi będzie ponad 6 milionów osób, czyli 1/6 mieszkańców Polski, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl.
„Model zakupów proponowany przez Szopi sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Szopi to także zwiększanie zatrudnienia – nasze wejście do kolejnych miast oznacza tworzenie nowych miejsc pracy - i to w tak trudnych czasach” - powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl
Model zakupowy Szopi polegający na osobistej realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Świadczy o tym fakt, że Polacy chętnie zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Działania podjęte w trakcie pandemii wzbudziły również sympatię klientów oraz wzmocniły wizerunek Szopi. Należy przypomnieć akcję darmowego dostarczania zakupów osobom powyżej 60 roku życia oraz personelowi medycznemu, a także zwiększenie liczby szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
Aby przekonać mieszkańców do sprawdzenia, jak wygodnie zrobić zakupy w Szopi za pomocą aplikacji mobilnych lub przez stronę internetową, firma przygotowała promocję. Wpisując kod DARMOWYMAJ przy zakupach o wartości 130 zł nowi oraz obecni klienci nie zapłacą za dostawę.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.