Szopi już w 12 miastach!

Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Od 13 maja, usługi Szopi będą dostępne dla mieszkańców Gdańska, Gdyni, Sopotu i Szczecina. Oznacza to, że w trakcie 2 tygodni, firma zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych, rozszerzyła swoje usługi na osiem kolejnych miast (cztery miasta, które dołączyły z końcem kwietnia to: Łódź, Katowice, Tychy i Bydgoszcz).
Od połowy maja, w zasięgu usługi będzie ponad 6 milionów osób, czyli 1/6 mieszkańców Polski, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl.
„Model zakupów proponowany przez Szopi sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Szopi to także zwiększanie zatrudnienia – nasze wejście do kolejnych miast oznacza tworzenie nowych miejsc pracy - i to w tak trudnych czasach” - powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl
Model zakupowy Szopi polegający na osobistej realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Świadczy o tym fakt, że Polacy chętnie zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Działania podjęte w trakcie pandemii wzbudziły również sympatię klientów oraz wzmocniły wizerunek Szopi. Należy przypomnieć akcję darmowego dostarczania zakupów osobom powyżej 60 roku życia oraz personelowi medycznemu, a także zwiększenie liczby szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
Aby przekonać mieszkańców do sprawdzenia, jak wygodnie zrobić zakupy w Szopi za pomocą aplikacji mobilnych lub przez stronę internetową, firma przygotowała promocję. Wpisując kod DARMOWYMAJ przy zakupach o wartości 130 zł nowi oraz obecni klienci nie zapłacą za dostawę.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.