Szopi już w 12 miastach!
Milena Świątkowska
LB Relations
Ul. Gen. Józefa Zajączka, 11
01-510 Warszawa
milena.swiatkowska|lbrelations.pl| |milena.swiatkowska|lbrelations.pl
720 898 013
lbrelations.pl/
Od 13 maja, usługi Szopi będą dostępne dla mieszkańców Gdańska, Gdyni, Sopotu i Szczecina. Oznacza to, że w trakcie 2 tygodni, firma zajmująca się realizacją zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych, rozszerzyła swoje usługi na osiem kolejnych miast (cztery miasta, które dołączyły z końcem kwietnia to: Łódź, Katowice, Tychy i Bydgoszcz).
Od połowy maja, w zasięgu usługi będzie ponad 6 milionów osób, czyli 1/6 mieszkańców Polski, które będą mogły on-line zamawiać produkty spożywcze z sieci takich jak: Auchan, Biedronka, Carrefour oraz Lidl.
„Model zakupów proponowany przez Szopi sprawdza się w Polsce. Z tego powodu możemy realizować naszą strategię rozwoju i świadczyć usługi kolejnym mieszkańcom naszego kraju. Rozwój Szopi to także zwiększanie zatrudnienia – nasze wejście do kolejnych miast oznacza tworzenie nowych miejsc pracy - i to w tak trudnych czasach” - powiedziała Anna Podkowinska-Tretyn, Dyrektor Generalna Szopi.pl
Model zakupowy Szopi polegający na osobistej realizacji zamówienia przez przeszkolonego szopera, wpłynął na wzrost zaufania do zakupów on-line. Świadczy o tym fakt, że Polacy chętnie zamawiają w ten sposób warzywa, owoce, wędliny oraz nabiał. Działania podjęte w trakcie pandemii wzbudziły również sympatię klientów oraz wzmocniły wizerunek Szopi. Należy przypomnieć akcję darmowego dostarczania zakupów osobom powyżej 60 roku życia oraz personelowi medycznemu, a także zwiększenie liczby szoperów, co przełożyło się na stosunkowo krótki czas oczekiwania na realizację zamówień.
Aby przekonać mieszkańców do sprawdzenia, jak wygodnie zrobić zakupy w Szopi za pomocą aplikacji mobilnych lub przez stronę internetową, firma przygotowała promocję. Wpisując kod DARMOWYMAJ przy zakupach o wartości 130 zł nowi oraz obecni klienci nie zapłacą za dostawę.
System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
Zebra Technologies uruchamia program wyróżnień dla zrównoważonego rozwoju
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.