Komunikaty PR

Targi FRUIT LOGISTICA W Berlinie

2020-03-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.16 MB )

 

Zrównoważony rozwój, jakość i bezpieczeństwo
– najczęściej poruszane tematy na tegorocznych targach FRUIT LOGISTICA

 

Europejskie owoce znane są przede wszystkim z najwyższej jakości oraz wysokich standardów produkcji, zbiorów i handlu. Dzięki temu europejscy producenci zyskują przewagę w przyciąganiu wymagających partnerów biznesowych i  konsumentów, zarówno z krajów europejskich, jak i rynku światowym. Producenci mieli okazję zaprezentować swoje produkty oraz opowiedzieć o nich w trakcie tegorocznych targów FRUIT LOGISITCA w Berlinie.

TARGI OWOCÓW FRUIT LOGISTICA

W lutym tego roku, Berlin ponownie został głównym ośrodkiem globalnego przemysłu owoców
i warzyw. Wszystko za sprawą targów FRUIT LOGISTICA, które co roku cieszą się dużą popularnością
 i przyciągają europejskich oraz światowych producentów z ponad 90 krajów. W tym roku, wzięło w nich udział ponad 3 300 wystawców oraz odwiedziło ją ponad 72 000 kupujących, agentów oraz innych ekspertów z 135 krajów.

Szczególny nacisk w trakcie tegorocznych targów położono na kwestie zrównoważonego rozwoju, identyfikowalności i bezpieczeństwa owoców w krajach europejskich. Spowodowane to jest wdrażaniem przez Unię Europejską szczególnie rygorystycznych norm do monitorowania procedur zapewniania jakości.

EU FRUITS O JAKOŚCI OWOCÓW EUROPEJSKICH

W ramach unijnego programu EU Fruits, którego celem jest promowanie konsumpcji europejskich owoców w Europie, odwiedzający targi mieli okazję zapoznać się z ofertą producentów z Grecji i Cypru, a także zaczerpnąć wiedzy na temat owoców europejskich, takich jak kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze czy mandory (cyrpryjska krzyżowka mandarynki i pomarańczy). Jednym z głównych mówców na targach był prof. George Manganaris z Wydziału Nauk Rolniczych, Biotechnologii i Nauk o Żywności Uniwersytetu Cypryjskiego, który wzbudził zainteresowanie swoimi analizami konkretnych przypadków, pokazujących przewagę europejskiego modelu zarządzania łańcuchem wartości świeżych produktów nad innymi. Dr Manganaris podkreślił, że kluczowymi elementami, zapewniającymi najwyższą jakość owoców europejskich, są zaawansowane protokoły produkcji, ściśle powiązane z innowacyjnymi systemami pozbiorczymi.

 

Więcej informacji o kampanii EU Fruits: www.europeanfruits.eu

Facebook / Instagram: @EuropeanFruits

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.