Komunikaty PR

Targi FRUIT LOGISTICA W Berlinie

2020-03-16  |  13:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.16 MB )

 

Zrównoważony rozwój, jakość i bezpieczeństwo
– najczęściej poruszane tematy na tegorocznych targach FRUIT LOGISTICA

 

Europejskie owoce znane są przede wszystkim z najwyższej jakości oraz wysokich standardów produkcji, zbiorów i handlu. Dzięki temu europejscy producenci zyskują przewagę w przyciąganiu wymagających partnerów biznesowych i  konsumentów, zarówno z krajów europejskich, jak i rynku światowym. Producenci mieli okazję zaprezentować swoje produkty oraz opowiedzieć o nich w trakcie tegorocznych targów FRUIT LOGISITCA w Berlinie.

TARGI OWOCÓW FRUIT LOGISTICA

W lutym tego roku, Berlin ponownie został głównym ośrodkiem globalnego przemysłu owoców
i warzyw. Wszystko za sprawą targów FRUIT LOGISTICA, które co roku cieszą się dużą popularnością
 i przyciągają europejskich oraz światowych producentów z ponad 90 krajów. W tym roku, wzięło w nich udział ponad 3 300 wystawców oraz odwiedziło ją ponad 72 000 kupujących, agentów oraz innych ekspertów z 135 krajów.

Szczególny nacisk w trakcie tegorocznych targów położono na kwestie zrównoważonego rozwoju, identyfikowalności i bezpieczeństwa owoców w krajach europejskich. Spowodowane to jest wdrażaniem przez Unię Europejską szczególnie rygorystycznych norm do monitorowania procedur zapewniania jakości.

EU FRUITS O JAKOŚCI OWOCÓW EUROPEJSKICH

W ramach unijnego programu EU Fruits, którego celem jest promowanie konsumpcji europejskich owoców w Europie, odwiedzający targi mieli okazję zapoznać się z ofertą producentów z Grecji i Cypru, a także zaczerpnąć wiedzy na temat owoców europejskich, takich jak kiwi, winogrona, wiśnie, brzoskwinie, morele, pomarańcze czy mandory (cyrpryjska krzyżowka mandarynki i pomarańczy). Jednym z głównych mówców na targach był prof. George Manganaris z Wydziału Nauk Rolniczych, Biotechnologii i Nauk o Żywności Uniwersytetu Cypryjskiego, który wzbudził zainteresowanie swoimi analizami konkretnych przypadków, pokazujących przewagę europejskiego modelu zarządzania łańcuchem wartości świeżych produktów nad innymi. Dr Manganaris podkreślił, że kluczowymi elementami, zapewniającymi najwyższą jakość owoców europejskich, są zaawansowane protokoły produkcji, ściśle powiązane z innowacyjnymi systemami pozbiorczymi.

 

Więcej informacji o kampanii EU Fruits: www.europeanfruits.eu

Facebook / Instagram: @EuropeanFruits

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.