Komunikaty PR

The Vegetarian Butcher – nowe, roślinne mięso dostępne w Polsce!

2021-04-12  |  09:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

The Vegetarian Butcher to rzeźnik przyszłości, który powstał z miłości do tradycyjnego rzemiosła i smaku mięsa. Wegetariańskie i wegańskie mięso roślinne The Vegetarian Butcher perfekcyjnie oddaje smak, zapach i teksturę mięsa zwierzęcego.

W naszych kuchniach dzieje się prawdziwa rewolucja - prawie 50% z nas Polaków chce ograniczać spożycie mięsa ! Na naszych talerzach produkty mięsne sukcesywnie ustępują miejsca składnikom pochodzenia roślinnego. Jednocześnie nie chcemy rezygnować ze smaków, które kochamy, i naszych ulubionych potraw. Byłoby wspaniale zjeść ukochane Spaghetti Bolognese czy soczystego burgera, doskonałą sałatkę z kawałkami kurczaka czy chrupiące nuggetsy, wiedząc, że do ich przygotowania nie byliśmy zmuszeni użyć mięsa pochodzenia zwierzęcego. Doskonale wie o tym Jaap Korteweg, twórca The Vegetarian Butcher - rewolucyjnych produktów roślinnych w 100% oddających charakter mięsa. 

Od wielbicieli mięsa dla wielbicieli mięsa

The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa, które Jaap Korteweg kochał. Pochodził z tradycyjnej rodziny farmerów, od dziewięciu pokoleń zajmującej się prowadzeniem gospodarstw. Zawiedziony i rozgoryczony procesem hodowli zwierząt i produkcji mięsa, postanowił zostać wegetarianinem, wierząc, że nie musi to oznaczać rezygnacji z ukochanych smaków. Marzył o stworzeniu produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem, ale bez konieczności wykorzystywania zwierząt. Przez wiele lat pracował z producentami białka roślinnego, naukowcami i szefami kuchni nad innowacyjną recepturą. Wszystko po to, by oddać smak wieprzowiny, wołowiny i kurczaka w produktach roślinnych, które jednocześnie zachowują podobne wartości odżywcze do mięsa zwierzęcego. Tak powstały produkty The Vegetarian Butcher, które zaskakują nas swoją soczystością, kruchością i zapachem.

The Vegetarian Butcher zagości na talerzach Polaków!

Od 15 kwietnia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w limitowanej ofercie w sieci sklepów Biedronka.

Ponadto od 7 maja produkty The Vegetarian Butcher dostępne będą na stałe w sieciach Carrefour i Leclerc w całej Polsce.

Oto dostępne warianty, dzięki którym stworzysz swoje ulubione dania:

• Lucky Nuggets – w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce, znakomite solo lub jako dodatek do kanapek czy sałatek.

• Pig Out Sausages – wegetariańskie, idealnie doprawione kiełbaski; doskonałe na śniadanie, jako składnik głównych dań oraz na grilla.

• Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie; idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.

• Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny, rewelacyjnie smakujący z patelni lub grilla.

• Chickened Out Chunks - wegańskie kawałki doskonale oddające charakter drobiu; idealne z wok’a, do sosów, czy jako dodatek do sałatki.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Produkty The Vegetarian Butcher obecne są też w ofercie takich sieci jak Burger King, Papa John’s, Ikea, kantyny Sodexo oraz wirtualne restauracje Wege Gang. Marka zaskakuje wielbicieli smaku mięsa już w ponad 40 krajach świata. Teraz czas, by także Polacy mogli dać się zaskoczyć! 

Sugerowana cena detaliczna produktów:

• Magic Mince / Lucky Nuggets /Chickened Out Chunks – 14,99 pln

• Unbelievabull Burger / Pig Out Sausages – 12,99 pln

O The Vegetarian Butcher

The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.

Skontaktuj się z nami i znajdź inspiracje na doskonałe dania! 

Zapraszamy do śledzenia The Vegetarian Butcher Polska na Facebooku i Instagramie:

Facebook: The Vegetarian Butcher - Polska (@TheVegetarianButcherPL)

Instagram: The Vegetarian Butcher PL (thevegetarianbutcher_pl)

------------------------------------------------------------

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Polska wciąż bez strategii transformacji energetyczno-klimatycznej. Zaktualizowanie dokumentów mogłoby przyspieszyć i uporządkować ten proces

Prace nad nowym Krajowym planem w dziedzinie energii i klimatu powinny, zgodnie z unijnymi zobowiązaniami, zakończyć się w czerwcu br., ale do tej pory nie trafił on do konsultacji społecznych. Trzydzieści organizacji branżowych i społecznych zaapelowało do Ministerstwa Klimatu i Środowiska o przyspieszenie prac nad dokumentem i jego rzetelne konsultacje. Jak podkreśliły, nie powinien on być rozpatrywany tylko jako obowiązek do wypełnienia, lecz również jako szansa na przyspieszenie i uporządkowanie procesu transformacji energetyczno-klimatycznej w kraju. Polska pozostaje jedynym państwem w UE, który nie przedstawił długoterminowej strategii określającej nasz wkład w osiągnięcie neutralności klimatycznej UE do 2050 roku.

Bankowość

Firmy mogą się już ubiegać o fundusze z nowej perspektywy. Opcji finansowania jest wiele, ale nie wszystkie przedsiębiorstwa o tym wiedzą

Dla polskich firm środki UE są jedną z najchętniej wykorzystywanych form finansowania inwestycji i projektów rozwojowych. W bieżącej perspektywie finansowej na lata 2021–2027 Polska pozostanie jednym z największych beneficjentów funduszy z polityki spójności – otrzyma łącznie ok. 170 mld euro, z których duża część trafi właśnie do krajowych przedsiębiorstw. Na to nakładają się również środki z KPO i programów ramowych zarządzanych przez Komisję Europejską. Możliwości finansowania jest wiele, ale nie wszystkie firmy wiedzą, gdzie i jak ich szukać. Tutaj eksperci widzą zadanie dla banków.

Ochrona środowiska

Biznes chętnie inwestuje w OZE. Fotowoltaika na własnym gruncie najchętniej wybieranym rozwiązaniem

Możliwości związanych z inwestowaniem w zieloną energię jest bardzo dużo, jednak to fotowoltaika na własnych gruntach jest najchętniej wybieranym przez biznes rozwiązaniem OZE. Specjaliści zwracają uwagę, że wydłużył się okres zwrotu z takiej inwestycji, mimo tego nadal jest atrakcyjny, szczególnie w modelu PV-as-a-service. Dlatego też firm inwestujących w produkcję energii ze słońca może wciąż przybywać.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.