The Vegetarian Butcher – nowe, roślinne mięso dostępne w Polsce!
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
The Vegetarian Butcher to rzeźnik przyszłości, który powstał z miłości do tradycyjnego rzemiosła i smaku mięsa. Wegetariańskie i wegańskie mięso roślinne The Vegetarian Butcher perfekcyjnie oddaje smak, zapach i teksturę mięsa zwierzęcego.
W naszych kuchniach dzieje się prawdziwa rewolucja - prawie 50% z nas Polaków chce ograniczać spożycie mięsa ! Na naszych talerzach produkty mięsne sukcesywnie ustępują miejsca składnikom pochodzenia roślinnego. Jednocześnie nie chcemy rezygnować ze smaków, które kochamy, i naszych ulubionych potraw. Byłoby wspaniale zjeść ukochane Spaghetti Bolognese czy soczystego burgera, doskonałą sałatkę z kawałkami kurczaka czy chrupiące nuggetsy, wiedząc, że do ich przygotowania nie byliśmy zmuszeni użyć mięsa pochodzenia zwierzęcego. Doskonale wie o tym Jaap Korteweg, twórca The Vegetarian Butcher - rewolucyjnych produktów roślinnych w 100% oddających charakter mięsa.
Od wielbicieli mięsa dla wielbicieli mięsa
The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa, które Jaap Korteweg kochał. Pochodził z tradycyjnej rodziny farmerów, od dziewięciu pokoleń zajmującej się prowadzeniem gospodarstw. Zawiedziony i rozgoryczony procesem hodowli zwierząt i produkcji mięsa, postanowił zostać wegetarianinem, wierząc, że nie musi to oznaczać rezygnacji z ukochanych smaków. Marzył o stworzeniu produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem, ale bez konieczności wykorzystywania zwierząt. Przez wiele lat pracował z producentami białka roślinnego, naukowcami i szefami kuchni nad innowacyjną recepturą. Wszystko po to, by oddać smak wieprzowiny, wołowiny i kurczaka w produktach roślinnych, które jednocześnie zachowują podobne wartości odżywcze do mięsa zwierzęcego. Tak powstały produkty The Vegetarian Butcher, które zaskakują nas swoją soczystością, kruchością i zapachem.
The Vegetarian Butcher zagości na talerzach Polaków!
Od 15 kwietnia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w limitowanej ofercie w sieci sklepów Biedronka.
Ponadto od 7 maja produkty The Vegetarian Butcher dostępne będą na stałe w sieciach Carrefour i Leclerc w całej Polsce.
Oto dostępne warianty, dzięki którym stworzysz swoje ulubione dania:
• Lucky Nuggets – w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce, znakomite solo lub jako dodatek do kanapek czy sałatek.
• Pig Out Sausages – wegetariańskie, idealnie doprawione kiełbaski; doskonałe na śniadanie, jako składnik głównych dań oraz na grilla.
• Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie; idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
• Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny, rewelacyjnie smakujący z patelni lub grilla.
• Chickened Out Chunks - wegańskie kawałki doskonale oddające charakter drobiu; idealne z wok’a, do sosów, czy jako dodatek do sałatki.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Produkty The Vegetarian Butcher obecne są też w ofercie takich sieci jak Burger King, Papa John’s, Ikea, kantyny Sodexo oraz wirtualne restauracje Wege Gang. Marka zaskakuje wielbicieli smaku mięsa już w ponad 40 krajach świata. Teraz czas, by także Polacy mogli dać się zaskoczyć!
Sugerowana cena detaliczna produktów:
• Magic Mince / Lucky Nuggets /Chickened Out Chunks – 14,99 pln
• Unbelievabull Burger / Pig Out Sausages – 12,99 pln
O The Vegetarian Butcher
The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.
Skontaktuj się z nami i znajdź inspiracje na doskonałe dania!
Zapraszamy do śledzenia The Vegetarian Butcher Polska na Facebooku i Instagramie:
Facebook: The Vegetarian Butcher - Polska (@TheVegetarianButcherPL)
Instagram: The Vegetarian Butcher PL (thevegetarianbutcher_pl)
------------------------------------------------------------
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.