The Vegetarian Butcher – nowe, roślinne mięso dostępne w Polsce!
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
The Vegetarian Butcher to rzeźnik przyszłości, który powstał z miłości do tradycyjnego rzemiosła i smaku mięsa. Wegetariańskie i wegańskie mięso roślinne The Vegetarian Butcher perfekcyjnie oddaje smak, zapach i teksturę mięsa zwierzęcego.
W naszych kuchniach dzieje się prawdziwa rewolucja - prawie 50% z nas Polaków chce ograniczać spożycie mięsa ! Na naszych talerzach produkty mięsne sukcesywnie ustępują miejsca składnikom pochodzenia roślinnego. Jednocześnie nie chcemy rezygnować ze smaków, które kochamy, i naszych ulubionych potraw. Byłoby wspaniale zjeść ukochane Spaghetti Bolognese czy soczystego burgera, doskonałą sałatkę z kawałkami kurczaka czy chrupiące nuggetsy, wiedząc, że do ich przygotowania nie byliśmy zmuszeni użyć mięsa pochodzenia zwierzęcego. Doskonale wie o tym Jaap Korteweg, twórca The Vegetarian Butcher - rewolucyjnych produktów roślinnych w 100% oddających charakter mięsa.
Od wielbicieli mięsa dla wielbicieli mięsa
The Vegetarian Butcher narodził się z miłości do… smaku mięsa, które Jaap Korteweg kochał. Pochodził z tradycyjnej rodziny farmerów, od dziewięciu pokoleń zajmującej się prowadzeniem gospodarstw. Zawiedziony i rozgoryczony procesem hodowli zwierząt i produkcji mięsa, postanowił zostać wegetarianinem, wierząc, że nie musi to oznaczać rezygnacji z ukochanych smaków. Marzył o stworzeniu produktów, które będą cechować się idealnym mięsnym smakiem, ale bez konieczności wykorzystywania zwierząt. Przez wiele lat pracował z producentami białka roślinnego, naukowcami i szefami kuchni nad innowacyjną recepturą. Wszystko po to, by oddać smak wieprzowiny, wołowiny i kurczaka w produktach roślinnych, które jednocześnie zachowują podobne wartości odżywcze do mięsa zwierzęcego. Tak powstały produkty The Vegetarian Butcher, które zaskakują nas swoją soczystością, kruchością i zapachem.
The Vegetarian Butcher zagości na talerzach Polaków!
Od 15 kwietnia produkty The Vegetarian Butcher będą dostępne w limitowanej ofercie w sieci sklepów Biedronka.
Ponadto od 7 maja produkty The Vegetarian Butcher dostępne będą na stałe w sieciach Carrefour i Leclerc w całej Polsce.
Oto dostępne warianty, dzięki którym stworzysz swoje ulubione dania:
• Lucky Nuggets – w 100% wegańskie nuggetsy w chrupiącej panierce, znakomite solo lub jako dodatek do kanapek czy sałatek.
• Pig Out Sausages – wegetariańskie, idealnie doprawione kiełbaski; doskonałe na śniadanie, jako składnik głównych dań oraz na grilla.
• Magic Mince - doskonałe roślinne mięso mielone, o wyjątkowym smaku i aromacie; idealne do przyrządzenia Spaghetti Bolognese.
• Unbelievabull Burger – aromatyczny i soczysty burger roślinny, rewelacyjnie smakujący z patelni lub grilla.
• Chickened Out Chunks - wegańskie kawałki doskonale oddające charakter drobiu; idealne z wok’a, do sosów, czy jako dodatek do sałatki.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Produkty The Vegetarian Butcher obecne są też w ofercie takich sieci jak Burger King, Papa John’s, Ikea, kantyny Sodexo oraz wirtualne restauracje Wege Gang. Marka zaskakuje wielbicieli smaku mięsa już w ponad 40 krajach świata. Teraz czas, by także Polacy mogli dać się zaskoczyć!
Sugerowana cena detaliczna produktów:
• Magic Mince / Lucky Nuggets /Chickened Out Chunks – 14,99 pln
• Unbelievabull Burger / Pig Out Sausages – 12,99 pln
O The Vegetarian Butcher
The Vegetarian Butcher to roślinna rewolucja, która dzieje się na naszych oczach! Marka, założona przez holenderskiego farmera Jaapa Kortewega, proponuje perfekcyjne mięso roślinne, które cechuje tekstura i soczystość klasycznych mięsnych produktów oraz wyjątkowy mięsny smak. W 2020 roku The Vegetarian Butcher wszedł na polski rynek HoReCa, a na początku 2021 r. produkty oferowne przez „rzeźnika przyszłości” będą szeroko dostępne dla polskich konsumentów.
Skontaktuj się z nami i znajdź inspiracje na doskonałe dania!
Zapraszamy do śledzenia The Vegetarian Butcher Polska na Facebooku i Instagramie:
Facebook: The Vegetarian Butcher - Polska (@TheVegetarianButcherPL)
Instagram: The Vegetarian Butcher PL (thevegetarianbutcher_pl)
------------------------------------------------------------

Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE

Rynek czekolady 2023 – krótkoterminowe wyzwania i długoterminowy optymizm

Kompaktowa kartoniarka zapewnia szybkość i jakość pakowania przekąsek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

E-handel coraz bardziej ekologiczny. InPost umożliwi sprawdzanie oszczędzonego śladu węglowego na każdej paczce
Branża kurierska mocno stawia na zielone formy dostawy. Temu służyć ma chociażby elektryfikacja flot samochodów dostawczych, których przybywa na polskich drogach, ale wciąż zbyt wolno. Druga kwestia to dostawy do punktów odbioru i automatów paczkowych. Jak wskazuje InPost, kurier jest w stanie w tym samym czasie dostarczyć do nich dziesięciokrotnie więcej paczek niż w przypadku dowozów do domów. To z kolei oznacza mniejsze korki i ograniczenie emisji spalin. Nadający i odbierający w Paczkomatach przesyłki niedługo w aplikacji będą mogli sprawdzić, jaki jest ślad węglowy poszczególnych transakcji i jak wypada to na tle innych form dostawy.
Infrastruktura
Wojna w Ukrainie zaburzyła rozwój gospodarki i turystyki Podkarpacia. Strategia Karpacka na szczeblu UE szansą dla całego regionu

Wojna w Ukrainie mocno wpływa na biznes i turystykę na Podkarpaciu. – Przedsiębiorstwa, które są blisko granicy, odczuwają pewien niepokój i nie ma już wśród nich tak dynamicznego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego. Jak wskazuje, Podkarpacie współpracuje z ukraińskimi podmiotami nad wdrażaniem wspólnych projektów, a po zakończeniu konfliktu tamtejsze firmy chcą wziąć udział w powojennej odbudowie. Władze województwa mają też nadzieję na zacieśnienie polsko-ukraińskiej współpracy nad piątą makroregionalną strategią UE dla regionu Karpat, która jak na razie wciąż jest w trakcie prac na forum unijnym.
Edukacja
Szkoły zawodowe coraz popularniejsze. Wybiera je już prawie 60 proc. uczniów po podstawówce

Po latach zaniedbania i niedofinansowania szkolnictwo zawodowe zaczyna się cieszyć w Polsce rosnącą popularnością. Jak podaje MEiN, obecnie 58,5 proc. młodych ludzi po szkole podstawowej wybiera kształcenie branżowe i techniczne. To dobra wiadomość dla firm, dla których niedobór wykwalifikowanych kadr o odpowiednich kompetencjach jest jedną z głównych bolączek. – Naszą rolą – biznesu i pracodawców – jest wspomaganie szkolnictwa zawodowego, żeby tworzyć warunki do nauczania przedmiotów technicznych na najnowszych technologiach i sprzęcie – podkreśla Michał Walczak z Festool Polska.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.