Komunikaty PR

Trwa akcja Sokołów Pomaga

2020-05-18  |  13:00
Biuro prasowe

Konsekwencje epidemii COVID-19 są szerokie i długofalowe. Rośnie liczba osób, które znalazły się w trudnej sytuacji i potrzebują pomocy, również jeśli chodzi o podstawowe artykuły żywnościowe. To do nich trafia wsparcie od Sokołowa. Już wcześniej firma przekazała ponad 10 ton żywności na rzecz akcji #PomocDlaSeniora, prowadzonej przez Caritas Polska. Teraz, za pośrednictwem Banków Żywności, ponad 9 ton produktów Sokołowa trafi do osób, które są w potrzebie. – Odpowiedzialność społeczna to dla nas kluczowa wartość, a w aktualnej, wyjątkowej sytuacji nabiera ona szczególnego znaczenia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Dlatego naszą akcję Sokołów Pomaga realizujemy na tak szeroką skalę i w kilku etapach. Współpracując z takimi organizacjami jak Caritas Polska, Federacja Polskich Banków Żywności, Fundacja Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego, Fundacja TVN – działamy efektywnie, a nasza pomoc żywnościowa i finansowa sprawnie trafia do osób jej potrzebujących.

Sokołów przekazał ponad 9 ton produktów do ośmiu Banków Żywności, zlokalizowanych w rejonach funkcjonowania zakładów firmy. Wysokiej jakości konserwy oraz proste w przygotowaniu dania gotowe z linii Premium zostały dostarczone do Banków Żywności w Krakowie, Grudziądzu, Poznaniu, Rzeszowie, Siedlcach, Ciechanowie, Koninie i Warszawie. Każdy z nich otrzymał 3 750 sztuk produktów o łącznej masie ponad 1000 kg.

Trwa również akcja dostaw żywności dla podopiecznych Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego oraz Domu wsparcia dla Powstańców Warszawskich. Powstańcy warszawscy otrzymają od Sokołowa w sumie 2 400 sztuk produktów.

Firma angażuje się także w pomoc dla lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych. Zakład w Sokołowie Podlaskim przekazał na rzecz tamtejszego szpitala środki ochrony osobistej: 2 000 maseczek, 60 kombinezonów, 500 ochraniaczy na buty oraz 50 litrów płynu dezynfekującego. Do 8 szpitali zakaźnych: w Krakowie, Bydgoszczy, Wrocławiu, Lublinie, Poznaniu, Gdyni, Częstochowie i Szczecinie trafiły niemal 2 tony wędlin i przekąsek dla personelu medycznego. To kolejne działania wspierające służby medycznych ze strony Sokołowa. Wcześniej firma przeznaczyła na pomoc szpitalom 300 000 zł za pośrednictwem Fundacji TVN, jak również dołączyła do charytatywnego bloku reklamowego w Telewizji Polsat.

Wszystkie działania w ramach akcji „Sokołów Pomaga”, ze względu na obecne restrykcje dotyczące życia społecznego i gospodarczego, wymagały szczególnie sprawnej koordynacji. Mimo wyjątkowych warunków, zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami, a pomoc dotarła do osób najbardziej jej potrzebujących.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.

Infrastruktura

Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.

Polityka

Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.