Tyskie rusza z hasłem wsparcia w najnowszej kampanii
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
Przekaz dotyczący bycia razem przez Polaków mimo problemów, związany jest z aktualną sytuacją, która z dnia na dzień miała wpływ na zamknięcie barów, miejsc spotkań oraz anulowanie największych wydarzeń muzycznych i sportowych, w tym EURO 2020.
Kampania ma podkreślać, jak wielką rolę stanowią relacje, solidarność i wspieranie się na duchu bez względu na trud czasów. Odwołanie do historii w tym wypadku ma pokazać, że Polacy wielokrotnie przeżywali ciężkie chwile i to właśnie wtedy, jak nigdy wcześniej, potrafili być razem, także przy Tyskim.
W spocie znalazło się subtelne nawiązanie do obecnej sytuacji – pomimo wytycznych zachowania bezpiecznej odległości, nadal można skracać dystans w relacjach – chociażby z sąsiadem na balkonie, co widzimy coraz częściej w mediach społecznościowych.
Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie, komentuje: - Z badań, jakie prowadzimy, wynika jasno, że Polacy są zmęczeni negatywnymi i tragicznymi komunikatami w mediach. Tęsknimy za spacerami, rozmowami, spotkaniami czy wspólnym piwem w towarzystwie. Dlatego potrzebne jest podniesienie na duchu oraz iskra nadziei na lepsze jutro i normalność.
Link do reklamy https://youtu.be/vuKqBmqd8fo.
Poza kampanią telewizyjną, Tyskie w najbliższym czasie stawia na kolejne działania odwołujące się do obecnej sytuacji.
Za działania związane z kampanią odpowiadają: Agencja Bardzo (koncept kreatywny, przygotowanie i nadzór nad komunikacją ATL), OTO Film – produkcja, Karolina Lewicka i Tomek Kapuściński – reżyseria, Agencja Gong (działania digitalowe, komunikacja koncepcji), dom mediowy Zenith (planowanie i zakup mediów).

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.