Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz jest ciekawą, zdrowszą alternatywą dla słodyczy. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych, mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Linia produktów jest już dostępna w sieci Decathlon w Polsce, która jednocześnie została ambasadorem marki.
Dzięki swoim bogatym wartościom odżywczym (sezam jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin i minerałów), produkty wpisują się w kategorię superfoods. Są dedykowane osobom poszukującym zdrowszej alternatywy dla słodyczy, w ramach szybkiej, codziennej przekąski.
Amki TO GO są dostępne w następujących wersjach smakowych:
- klasyczne – bazowa wersja sezamków, mają prosty skład i aż 50% sezamu. Karton typu display zawiera 32 opakowania, każde z nich mieści trzy plasterki. Produkt jest również sprzedawany w formacie mini – małych i wygodnych porcjach „na raz”. Jest dostępny w kartonie do ekspozycji przykasowej i sprzedaży na sztuki o zawartości 1,9 kg, a także w większych kartonach 4,8 kg oraz 1,8 kg do sprzedaży luzem;
- z miodem – zawierają dodatek pszczelego miodu wielokwiatowego. W opakowaniu znajdują się 3 plasterki, a karton typu display zawiera 16 sztuk opakowań;
- z quinoa – zawierają dodatek komosy ryżowej. Ze względu na technologię produkcji i właściwości dodatku smakowego, w opakowaniu znajdują się 2 plasterki, karton zawiera 16 sztuk opakowań.
Amki TO GO doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, ale również na regularnej półce z batonami, chałwą i sezamkami lub, ze względu na wyżej wymienione właściwości – półce z produktami prozdrowotnymi.
To, co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie. Jak wykazały badania marki, to atuty, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę.
- Sezamki to kategoria znana i lubiana od lat – prawie 70% Polaków deklaruje, że sięga po nie przynajmniej od czasu do czasu. Niemniej, kategoria wymaga odświeżenia, dzięki ofercie produktów dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań. Amki TO GO to przekąski, które oprócz walorów smakowych, sensorycznych i energetycznych, oferują konsumentowi dodatkowe benefity użytkowe, mające swoje źródło w aktualnych trendach. To między innymi „czysta etykieta”, czyli prosty skład, i bogaty profil odżywczy z wysoką zawartość cennych nienasyconych kwasów tłuszczowych – NNKT. W dodatku, produkt jest bezglutenowy i stanowi źródło błonnika, a przecież według ostatnich trendów zapotrzebowanie na produkty z błonnikiem znacznie wzrosło. Co równie istotne, produkt posiada poręczne opakowanie, które łatwo zabrać ze sobą w drogę – i co ważne – nadaje się później do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Smak zaczyna się od mięsa

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.