Komunikaty PR

Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO

2020-04-01  |  16:40
Biuro prasowe
Kontakt
Komunikat prasowy
38 pr & content communication

Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Do pobrania pdf ( 0.44 MB )

Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz jest ciekawą, zdrowszą alternatywą dla słodyczy. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych, mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Linia produktów jest już dostępna w sieci Decathlon w Polsce, która jednocześnie została ambasadorem marki.

Dzięki swoim bogatym wartościom odżywczym (sezam jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin i minerałów), produkty wpisują się w kategorię superfoods. Są dedykowane osobom poszukującym zdrowszej alternatywy dla słodyczy, w ramach szybkiej, codziennej przekąski.

Amki TO GO są dostępne w następujących wersjach smakowych:

  • klasyczne – bazowa wersja sezamków, mają prosty skład i aż 50% sezamu. Karton typu display zawiera 32 opakowania, każde z nich mieści trzy plasterki. Produkt jest również sprzedawany w formacie mini – małych i wygodnych porcjach „na raz”. Jest dostępny w kartonie do ekspozycji przykasowej i sprzedaży na sztuki o zawartości 1,9 kg, a także w większych kartonach 4,8 kg oraz 1,8 kg do sprzedaży luzem;
  • z miodem – zawierają dodatek pszczelego miodu wielokwiatowego. W opakowaniu znajdują się 3 plasterki, a karton typu display zawiera 16 sztuk opakowań;
  • z quinoa – zawierają dodatek komosy ryżowej. Ze względu na technologię produkcji i właściwości dodatku smakowego, w opakowaniu znajdują się 2 plasterki, karton zawiera 16 sztuk opakowań.

Amki TO GO doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, ale również na regularnej półce z batonami, chałwą i sezamkami lub, ze względu na wyżej wymienione właściwości – półce z produktami prozdrowotnymi.

To, co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie. Jak wykazały badania marki, to atuty, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę.

 - Sezamki to kategoria znana i lubiana od lat – prawie 70% Polaków deklaruje, że sięga po nie przynajmniej od czasu do czasu. Niemniej, kategoria wymaga odświeżenia, dzięki ofercie produktów dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań. Amki TO GO to przekąski, które oprócz walorów smakowych, sensorycznych i energetycznych, oferują konsumentowi dodatkowe benefity użytkowe, mające swoje źródło w aktualnych trendach. To między innymi „czysta etykieta”, czyli prosty skład, i bogaty profil odżywczy z wysoką zawartość cennych nienasyconych kwasów tłuszczowych – NNKT. W dodatku, produkt jest bezglutenowy i stanowi źródło błonnika, a przecież według ostatnich trendów zapotrzebowanie na produkty z błonnikiem znacznie wzrosło. Co równie istotne, produkt posiada poręczne opakowanie, które łatwo zabrać ze sobą w drogę – i co ważne – nadaje się później do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 38 pr & content communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.