Unitop z nową marką sezamków Amki TO GO
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Naładowane sezamem Amki TO GO to pełnowartościowa, chrupiąca przekąska, która doda energii oraz jest ciekawą, zdrowszą alternatywą dla słodyczy. Sezamki są dostępne w trzech wariantach smakowych, mają bardzo prosty skład, są bezglutenowe oraz stanowią źródło błonnika. Linia produktów jest już dostępna w sieci Decathlon w Polsce, która jednocześnie została ambasadorem marki.
Dzięki swoim bogatym wartościom odżywczym (sezam jest źródłem nienasyconych kwasów tłuszczowych, błonnika, witamin i minerałów), produkty wpisują się w kategorię superfoods. Są dedykowane osobom poszukującym zdrowszej alternatywy dla słodyczy, w ramach szybkiej, codziennej przekąski.
Amki TO GO są dostępne w następujących wersjach smakowych:
- klasyczne – bazowa wersja sezamków, mają prosty skład i aż 50% sezamu. Karton typu display zawiera 32 opakowania, każde z nich mieści trzy plasterki. Produkt jest również sprzedawany w formacie mini – małych i wygodnych porcjach „na raz”. Jest dostępny w kartonie do ekspozycji przykasowej i sprzedaży na sztuki o zawartości 1,9 kg, a także w większych kartonach 4,8 kg oraz 1,8 kg do sprzedaży luzem;
- z miodem – zawierają dodatek pszczelego miodu wielokwiatowego. W opakowaniu znajdują się 3 plasterki, a karton typu display zawiera 16 sztuk opakowań;
- z quinoa – zawierają dodatek komosy ryżowej. Ze względu na technologię produkcji i właściwości dodatku smakowego, w opakowaniu znajdują się 2 plasterki, karton zawiera 16 sztuk opakowań.
Amki TO GO doskonale sprawdzi się jako produkt impulsowy, który warto ulokować na półkach przy kasie, ale również na regularnej półce z batonami, chałwą i sezamkami lub, ze względu na wyżej wymienione właściwości – półce z produktami prozdrowotnymi.
To, co dodatkowo wyróżnia Amki TO GO od innych produktów w tej kategorii to fakt, że są wyjątkowo chrupkie i cienkie. Jak wykazały badania marki, to atuty, na które konsumenci zwracają bardzo dużą uwagę.
- Sezamki to kategoria znana i lubiana od lat – prawie 70% Polaków deklaruje, że sięga po nie przynajmniej od czasu do czasu. Niemniej, kategoria wymaga odświeżenia, dzięki ofercie produktów dostosowanych do dzisiejszych oczekiwań. Amki TO GO to przekąski, które oprócz walorów smakowych, sensorycznych i energetycznych, oferują konsumentowi dodatkowe benefity użytkowe, mające swoje źródło w aktualnych trendach. To między innymi „czysta etykieta”, czyli prosty skład, i bogaty profil odżywczy z wysoką zawartość cennych nienasyconych kwasów tłuszczowych – NNKT. W dodatku, produkt jest bezglutenowy i stanowi źródło błonnika, a przecież według ostatnich trendów zapotrzebowanie na produkty z błonnikiem znacznie wzrosło. Co równie istotne, produkt posiada poręczne opakowanie, które łatwo zabrać ze sobą w drogę – i co ważne – nadaje się później do recyklingu – mówi Svetlana Vnučko, Marketing Director w firmie Unitop Sp. z o.o.
Smak zaczyna się od mięsa
Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
„Herbapol. We współpracy z naturą.”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.