Komunikaty PR

Upfield buduje roślinną przyszłość

2020-06-19  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Firma znana z produktów roślinnych, takich jak Delma, Rama, Flora, Kasia czy Violife, otworzy Centrum Nauk o Żywności.

Upfield, światowy producent żywności pochodzenia roślinnego m.in. do smarowania i pieczenia oraz oliwy z oliwek, kremów, past i serów, ogłosił plan otwarcia nowoczesnego Centrum Nauk o Żywności. Wartość inwestycji jest szacowana na 50 mln euro. Działanie to odzwierciedla ambitne dążenia firmy – Upfield stawia sobie za cel rozwój kategorii najwyższej jakości produktów z roślin, dostępnych w opakowaniach powstających w sposób zrównoważony.

Zgodnie z założeniami, Centrum Nauk o Żywności ma powstać w holenderskim mieście Wageningen, a jego otwarcie nastąpi jeszcze przed końcem 2021 r. Upfield planuje również stworzenie nowego globalnego biura w Amsterdamie.

Produkty tworzone z myślą o ludziach i planecie

Konsumenci coraz częściej poszukują produktów z roślinnym składem. Zwracają także uwagę na ich jakość, uważnie czytając etykiety. Odpowiedzią na potrzeby konsumentów są produkty, które znajdują się w portfolio Upfield. Firma jest światowym producentem produktów roślinnych cechujących się doskonałym smakiem, m.in. wegańskich serów, roślinnych alternatyw śmietany dla restauracji i cukierni czy dostępnych na polskim rynku produktów marek Rama, Flora, Flora ProActiv, Delma oraz kostki do pieczenia Kasia.

„Plan otwarcia Centrum Nauk o Żywieniu obrazuje nasze zaangażowanie w rozwój kategorii produktów roślinnych, który opiera się na pionierskich badaniach. Nasze liczne osiągnięcia w tej dziedzinie są imponujące. Od momentu, gdy dwa lata temu powstał Upfield, wprowadziliśmy nowe, wyróżniające się na rynku produkty — roślinne sery, śmietanę i produkty do smarowania. Nowe Centrum Nauk o Żywności Upfield pozwoli nam przyspieszyć realizację naszego ambitnego planu i opracowywać jeszcze więcej rozwiązań, które pozwolą cieszyć się wspaniałym smakiem naturalnych, roślinnych produktów, korzystnych zarówno dla zdrowia konsumentów, jak i dla planety. Jako światowy lider w żywieniu roślinnym jesteśmy bardzo podekscytowani tym, jakie znaczenia ta inwestycja ma dla przyszłości całej kategorii produktów roślinnych”, powiedział David Haines, CEO Grupy Upfield.

Globalne plany rozwoju

Holenderskie Wageningen, gdzie planowo ma powstać Centrum Nauk o Żywności Upfield, uważane jest za europejską Dolinę Krzemową przemysłu spożywczego i światowej klasy centrum innowacji w dziedzinie żywności. Wybierając tę lokalizację na miejsce nowego Centrum Nauki o Żywności, firma będzie mogła korzystać z niezwykle wartościowego zaplecza naukowego. W sąsiedztwie znajduje się m.in. Wageningen University & Research Centre (WUR) – uczelnia uznawana za wiodący na świecie ośrodek w dziedzinie zdrowej żywności i przemysłu rolno-spożywczego.

„Inwestycja, której celem jest utworzenie Centrum Nauk o Żywności Upfield, będzie oznaczała dostęp do najnowocześniejszego sprzętu, technologii oraz wyspecjalizowanego grona ekspertów i firm. Centrum pozwoli nam na wprowadzanie kolejnych innowacji, dając możliwość rozwoju kategorii naturalnej żywności pochodzenia roślinnego. To ekscytujące być częścią firmy, która wierzy w znaczenie nauki o żywności oraz rozwój wysokiej jakości produktów roślinnych i na ten cel przeznacza duże środki finansowe”, mówi John Verbakel, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju Upfield.

Firma Upfield zobowiązała się również do otwarcia nowego globalnego biura w Amsterdamie – z planem realizacji inwestycji do końca 2021 r. Nowo wybudowana centrala pozwoli połączyć dwie główne siedziby firmy, które aktualnie znajdują się w Amsterdamie i Rotterdamie. Przeniesienie usprawni współpracę między zespołami pracującymi obecnie w różnych lokalizacjach. Przestrzeń będzie także oferować nowoczesne środowisko pracy, które odzwierciedla cel i misję Upfield – dążenie do budowania lepszej przyszłości ludzi i planety,  opartej na roślinach.

Upfield na świecie

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, stworzone z myślą o naszej plancie, uczynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę internetową: www.upfield.com.

Upfield w Polsce

Upfield zatrudnia w Polsce ponad 400 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Yellowcups
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Edukacja

Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami

Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.

Fundusze unijne

Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty

Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.