Komunikaty PR

Upfield z tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku

2020-09-28  |  14:30
Biuro prasowe
Kontakt
Anna Trela
Yellowcups

Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/

Firma Upfield Polska Sp. z o.o. została wyróżniona tytułem Firmy Przyjaznej Środowisku. Certyfikat przyznawany jest przez CHEP Polska Sp. z o.o. partnerom, którzy poprzez korzystanie z palet w obiegu zamkniętym aktywnie przyczyniają się do ochrony środowiska i budowania zrównoważonego łańcucha dostaw. Analiza wpływu środowiskowego przeprowadzana jest za pomocą kalkulatora środowiskowego opracowanego zgodnie z metodologią Life Cycle Assesment. Pozwala on obliczyć oszczędności środowiskowe firmy wynikające z wykorzystania palet poolingowych wielokrotnego użytku.

Firma Upfield, globalny producent żywności roślinnej, w tym dostępnych na polskim rynku marek Rama, Flora, Flora ProActiv, Delma i kostki do pieczenia Kasia, w swoich działaniach realizuje misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Oznacza to, iż oferuje produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z troską o ludzi, jak również o planetę.

Upfield swoje działania realizuje m.in. poprzez wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które wykazują pozytywny wpływ na środowisko naturalne. Jednym z nich jest wykorzystanie poolingu nośników i rozwiązań CHEP, dzięki czemu łańcuchy dostaw Upfield zyskują wyższą efektywność pod względem kosztów i zużycia zasobów naturalnych. W ten sposób Upfield stanowi część gospodarki cyrkularnej, opartej na zasadach współużytkowania i wielokrotnego wykorzystania zasobów.

Redukcja wpływu środowiskowego

Korzystając w 100% z rozwiązania CHEP, firma Upfield może poszczycić się osiągnięciami w zakresie redukcji wpływu na środowisko w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wynika z nich, że podjęte działania Upfield wpłynęły na zmniejszenie zużycia drewna o 125 972 dmᶾ (to o 122 ścięte drzewa mniej), zminimalizowanie emisji dwutlenku węgla o 474 230 kg (11 okrążeń kuli ziemskiej mniej ciężarówką) i ograniczenie produkcji odpadów o 125 972 dmᶾ (to o 9 pełnych śmieciarek mniej).

Kalkulator środowiskowy

Firma CHEP specjalizuje się w usłudze wynajmu palet, a działanie na rzecz zrównoważonych łańcuchów dostaw jest jednym z jej strategicznych celów. Wyniki niezależnej ekspertyzy wpływu na środowisko palet poolingowych CHEP w porównaniu z obrotem paletami białymi wykazały, że palety CHEP cechuje najmniejszy wpływ na środowisko naturalne we wszystkich obszarach badania. W marcu 2020 roku Grupa Brambles — właściciel CHEP, została uznana za najbardziej zrównoważoną firmę na świecie w rankingu wydawanego przez agencję Dow Jones magazynu Barron’s.

Firma CHEP oferuje analizy oszczędności środowiskowych także swoim partnerom. Na podstawie tych wyliczeń, CHEP wyróżnia współpracujące z nim firmy certyfikatem Firmy Przyjaznej Środowisku.

-----

UPFIELD w Polsce

Upfield to producent żywności pochodzenia roślinnego. W Polsce firma zatrudnia ponad 400 osób. Większość stanowią pracownicy fabryki Upfield w Katowicach, z której świeża Delma, Flora, Rama i Kasia oraz wiele innych produktów z naturalnych olejów roślinnych trafia do sklepów nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. Produkty Upfield są również wykorzystywane przez szefów kuchni w ponad 6000 polskich restauracjach i hotelach (dane za 2019 r.).

Roślinne produkty Upfield:

  • nie zawierają częściowo utwardzonych olejów, które są źródłem szkodliwych tłuszczów „trans”,
  • nie zawierają cholesterolu,
  • mogą stanowić źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych w diecie ze względu na swoje roślinne pochodzenie,
  • są alternatywą dla masła z krowiego mleka, ponieważ mogą zawierać nawet do 80% mniej tłuszczów nasyconych (w zależności od produktu),
  • bazują na olejach roślinnych, które są bogate w Omega 3 i Omega 6.

UPFIELD na świecie

Jako firma Upfield dążymy do tego, by oferując produkty roślinne o wyjątkowym smaku, tworzone z odpowiedzialnym podejściem do naszej planety, czynić ludzi zdrowszymi i szczęśliwszymi. Jako globalny roślinny producent oferujemy konsumentom na całym świecie asortyment ponad 100 doskonale znanych marek, takich jak m.in. Flora, Rama, Blue Band, Proactiv, Becel, I Can’t Believe It’s Not Butter, Country Crock and Violife. Nasze produkty sprzedajemy w ponad 95 krajach i posiadamy 17 zakładów produkcyjnych na całym świecie. Od 1871 roku tworzymy kategorię produktów do smarowania, korzystając z wieloletniego doświadczenia i wiedzy specjalistów do spraw żywienia. Koncentrujemy się na dostarczaniu zdrowych roślinnych produktów najwyższej jakości o świetnym smaku. W ten sposób realizujemy naszą misję tworzenia „lepszej przyszłości opartej na roślinach”. Więcej informacji: www.upfield.com.

-----

O CHEP

CHEP pomaga przemieszczać więcej towarów do większej liczby odbiorców niż jakakolwiek inna firma na świecie. Palety i pojemniki tworzą niewidoczny kręgosłup globalnego łańcucha dostaw, a uczestniczą w nim największe światowe marki, którym pomagamy transportować więcej towarów do większej ilości odbiorców w sposób wydajny, zrównoważony i bezpieczny. Jako pionier gospodarki współdzielenia firma CHEP stworzyła jedną z najbardziej zrównoważonych organizacji logistycznych, promując model poolingu zasobów oparty na wielokrotnym użytkowaniu i współdzieleniu nośników. CHEP działa głównie w segmencie produktów szybko zbywalnych, świeżych produktów, napojów, a także w branży detalicznej i przemysłowej. CHEP należy do Grupy

Brambles, która zatrudnia około 11 000 pracowników i wierzy w moc wspólnej inteligencji poprzez różnorodność i pracę zespołową. Brambles dysponuje pulą około 330 milionów palet i pojemników dostępnych w sieci składającej się z ponad 750 centrów serwisowych, które wspierają ponad 500 000 punktów sieci dystrybucji takich globalnych marek jak Nestlé, Procter & Gamble, Sysco oraz inne. Jako część grupy Brambles, CHEP działa w około 60 krajach, prowadząc największe operacje w Ameryce Północnej i Europie. CHEP w Polsce istnieje od 20 lat, a z jego systemu korzysta ponad 800 przedsiębiorstw, w tym zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. Aktualnie CHEP Polska wydaje rocznie ponad 20 milionów palet swoim klientom oraz odbiera palety z blisko 10 000 punktów dystrybucyjnych. Palety podlegają inspekcji i naprawie w siedmiu centrach serwisowych — Kampinos, Radom, Świętochłowice, Środa Wielkopolska, Bydgoszcz, Niewiadów, Wrocław. Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.chep.com/pl/.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Branża winiarska w dobie pandemii. Biuro prasowe
2020-12-04 | 01:00

Branża winiarska w dobie pandemii.

Witold Franczak, Dyrektor Generalny Platinum Wines Pandemia znacząco uderzyła w handel, jednak obserwujemy, że na tle całego sektora, pozytywnie wyróżnia się branża winiarska.
Przemysł spożywczy Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost
2020-12-03 | 10:00

Tysiące czekolad z Wawelu dla klientów InPost

Na klientów InPost odbierających paczki w PaczkoPunktach czeka miła niespodzianka – oryginalne czekolady Wawel, dostępne w dwóch wariantach. Słodkości oferowane będą w
Przemysł spożywczy Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia
2020-12-02 | 16:00

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie ZM Silesia

Kiełbasa żywiecka i krakowska sucha debiutują w ofercie Zakładów Mięsnych Silesia Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Aktualne oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży

Aktualnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży. Ze szczegółami oferty można zapoznać się na tej podstronie.

Handel

Technologiczna rewolucja w handlu przyspieszyła dzięki pandemii. Skanowanie i płatności w aplikacji mobilnej mają zwiększyć bezpieczeństwo zakupów [DEPESZA]

Pandemia sprawiła, że podczas zakupów przykładamy większą wagę do własnego bezpieczeństwa i zachowywania dystansu. Choć w rekordowym tempie rośnie rynek e-commerce, Polacy wciąż kupują także w sklepach stacjonarnych, które w dobie koronawirusa zaczęły zbroić się w nowe technologie. Sieci handlowe wprowadzają rozwiązania, które pomagają zachować dystans i zwiększają bezpieczeństwo, takie jak np. mobilne kasy samoobsługowe. Całkowicie bezdotykowe płatności od 1 grudnia uruchomiła sieć Rossmann. Artykuły w popularnej drogerii można skanować za pomocą telefonu i zapłacić za nie aplikacją mobilną.

Prawo

CASE: W długim terminie możemy spodziewać się wzrostu bezrobocia. Na razie przed zwolnieniami firmy powstrzymują warunki pomocy publicznej

Według badania Diagnoza.plus, przeprowadzonego pod koniec października, bezrobocie jesienią nie spadło, choć normalnie w tym okresie jest niższe ze względu na sezon przedświąteczny. Rodzi to obawy o zachowanie rynku pracy po Nowym Roku. Według prezes Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych trudna sytuacja na wielu firmach wymusiłaby redukcję etatów, ale pracodawcy nie mogą tego zrobić ze względu na otrzymaną pomoc państwa. To może pogłębić ich problemy finansowe.

Problemy społeczne

Przez pandemię pogarsza się kondycja skóry Polaków. Przyczynami rezygnacja z wizyt u dermatologa, stres i noszenie maseczek

Prawie połowa pacjentów ze schorzeniami dermatologicznymi ogranicza lub rezygnuje z wizyt u lekarzy specjalistów w czasie pandemii COVID-19 – wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii #WłączLeczenie. – Przewlekłe choroby skóry nieregularnie kontrolowane mogą się zaostrzyć,  a wtedy ich terapia jest bardzo trudna – przestrzega dermatolog, dr Ivana Stanković. Już teraz ponad połowa pacjentów dostrzega pogorszenie kondycji skóry w czasie pandemii. Wpływ na to może mieć nie tylko brak opieki dermatologicznej, lecz również stres i noszenie maseczek.

 

IT i technologie

Na wejście do branży IT decyduje się coraz więcej młodych. Większość programistów to samoucy, a co trzeci zaczynał od studiów kierunkowych

Ponad 60 proc. polskich programistów deklaruje, że samodzielnie stawiało pierwsze kroki w zawodzie. Tylko 35 proc. zgłębianie IT zaczynało na studiach, a 4 proc. – od kursów programowania – wynika z Antybadania firmy Just Join IT. Wbrew stereotypom programiści to nie zamknięci w domach introwertycy mieszkający z rodzicami, ale ludzie, którzy mają lub planują założyć rodzinę, lubią integrację z zespołem i sport. Co drugi pracownik podkreśla, że bardzo ceni sobie work–life balance.