Komunikaty PR

VAN PUR PRODUCENT MARKI ŁOMŻA POMAGA W DOBIE PANDEMII

2020-04-24  |  09:38
Biuro prasowe

Zarząd firmy podjął decyzje niosące pomoc w walce z koronawirusem. Jest to m.in. uruchomienie programu wsparcia mniejszych browarów rzemieślniczych w okolicach zakładów należących do grupy. W związku z utrudnieniami jakie spotykają producentów piw kraftowych, VAN PUR postanowił zakupić od nich produkty, pomagając im przetrwać kryzys. Piwo zostało już zakupione z trzech browarów na podkarpaciu, z Podlasia, Górnego Śląska oraz Koszalina.       
 

Okres pandemii jest bardzo ciężki do przetrwania, dlatego nasza branża powinna być solidarna. Nie zapominamy o mniejszych browarach, które są obecnie w wyjątkowo trudnej sytuacji i przyłączamy się do akcji wspieraj lokalnie. Wszystkie produkty, które zostały kupione od browarów rzemieślniczych posłużą jako prezenty okolicznościowe dla naszych pracowników podkreśla Prezes VAN PUR S.A. Jagoda Iwańczuk             
 

Innym działaniem pomocowym, realizowanym od początku pandemii jest wsparcie gastronomii. Mając na uwadze wyjątkowo ciężką sytuację restauracji, barów i pubów VAN PUR odbiera wyprodukowane przez spółkę piwo w kegach od wszystkich partnerów, a także zwraca im pieniądze.
 

Odbieranie piwa, podczas gdy gastronomia nie ma możliwości dalszej sprzedaży i serwowania go naszym konsumentom było naturalnym odruchem. Od startu akcji udało się odebrać już ponad
330 HL, a akcja pomocowa cały czas trwa –
mówi Prezes VAN PUR S.A. Jagoda Iwańczuk         
 

Ponadto spółka przekazała do Wojewody Podkarpackiej płyn do dezynfekcji na bazie alkoholu z piwa dealkoholizowanego, aby we wspólnej inicjatywie dostarczyć 2000 litrów środków do placówek pomocy społecznej i ochrony zdrowia w regionie. VAN PUR sprowadził także dziesiątki tysięcy maseczek dla pracowników, szpitali i instytucji wymagających szczególnej pomocy. Q-bev należący do jednej grupy kapitałowej przekazał z kolei produkty – napoje izotoniczne dla Komendy Państwowej Straży Pożarnej. Zgodnie z filozofią całej grupy, firmy do niej należące zawsze starają się wspierać rodzinnych i lokalnych przedsiębiorców, zakupując towary i usługi w pierwszej kolejności dostarczane przez polskie, lokalne firmy rodzinne.        

Zarząd Van Pur dotychczas przekazał 1 milion złotych na wsparcie najbardziej potrzebujących szpitali w okolicach zakładów należących do grupy, a kolejny 1 milion złotych przeznaczył na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z rejonu podkarpacia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.