Wege – klienci sprawdzą, co faktycznie za tym stoi
Nice To Fit You
MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/
Nice To Fit You, jeden z liderów w branży cateringów dietetycznych, uzyskał znak jakości V-Label nadawany przez European Vegetarian Union (EVU). – Dla świadomych konsumentów coraz istotniejsze będzie nie tylko to, czy dana marka w ogóle posiada produkty bądź ofertę „wege”, ale to, co faktycznie za nią stoi – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.
Kategoria żywności roślinnej rozwija się z roku na rok. Według ekspertów organizacji ProVeg w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła o ok. 50 proc. Jednocześnie rośnie świadomość związana z konsekwencjami nawyków żywieniowych m.in. dla klimatu. Badanie opublikowane w czasopiśmie „Science” wykazało, że stosowanie diety opartej na produktach roślinnych z małą ilością mięsa mogłoby prawie o 50 proc. zmniejszyć emisje związane z żywnością.
– To tylko niektóre symptomy oczywistego już kierunku rozwoju współczesnego stylu życia, w którym podążają i będą podążać konsumenci, a za nimi cały rynek. Wobec tego dla świadomych konsumentów coraz istotniejsze będzie nie tylko to, czy dana marka w ogóle posiada produkty bądź ofertę „wege”, ale to, co faktycznie za nią stoi. Dlatego zależało nam na tym, aby klienci, decydujący się na menu wegańskie, mieli pełną gwarancję, że nie tylko wszystkie stosowane do jego skomponowania składniki, ale także cały proces produkcyjny i logistyczny spełnia najwyższe standardy – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.
Od selekcji produktów po magazynowanie
Zdobycie certyfikacji to bowiem wynik precyzyjnego dostosowania procedur, a następnie wnikliwej weryfikacji zarówno stosowanych produktów, jak i procesów dostarczania, przygotowania i przechowywania z wymogami EVU dotyczącymi wegetariańskich i wegańskich artykułów oraz usług. – Do produkcji diet oznaczonych logo V-Label stosuje się jedynie surowce i produkty zgłoszone i zatwierdzone przez specjalny zespół. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek nowych produktów lub konieczności zastosowania zamienników należy niezwłocznie zgłosić je do weryfikacji przed włączeniem do procesu produkcji – tłumaczy Tomasz Raducha, dyrektor operacyjny Nice To Fit You.
Dodatkowo cała produkcja diet wegańskich i wegetariańskich musi odbywać się na nie krzyżujących się szlakach żywności. Obejmuje to zachowanie osobnych dróg dostaw produktów zwierzęcych i roślinnych, miejsc przygotowywania, stosowanych przyrządów kuchennych, specjalnych sposobów oznaczania oraz przechowywania potraw i składników roślinnych i zwierzęcych.
Co równie istotne, zdobycie certyfikacji przekłada się na korzystne zmiany nie tylko objętych nią produktów czy konkretnej diety, ale wszystkich posiłków produkowanych w tym samym zakładzie. – Aby sprostać wymogom certyfikacyjnym, wprowadziliśmy liczne udoskonalenia, które objęły cały proces produkcyjny. Na przykład po starannej selekcji dostawców najlepszych produktów roślinnych, nawiązaliśmy z nimi szerszą współpracę na dostawy do wszystkich naszych diet – podkreśla Tomasz Raducha.
Nie tylko dla wegan
Coraz więcej Polaków, jak wskazują analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego, nie tylko rezygnuje ze spożywania mięsa, ale także je ogranicza. Dzięki elastycznym opcjom rozwijanym w obszarze usług mobilnych także ci, którzy nie zrezygnowali w diecie z mięsa, mogą dowolnie decydować się na dania z wykluczeniem produktów odzwierzęcych.
– Nice To Fit You wiedzie prym w zakresie rozwiązań technologicznych na rynku. Z poziomu ciągle unowocześnianej aplikacji mobilnej konsumenci mogą samodzielnie zarządzać swoim zamówieniem, wybierając każdego dnia z 35 różnych dań na podstawie prawdziwych zdjęć potraw, bez konieczności przywiązywania się do konkretnej diety. Dzięki temu poszczególne wegańskie posiłki mogą bez problemu wybierać także klienci, którzy wyjściowo zdecydowali się na inną dietę. Certyfikat to dla nas zatem bardzo ważne odznaczenie z perspektywy wszystkich klientów – dodaje Rafał Bartoszewicz.
V-Label to już drugie, po znaku V przyznawanym przez Fundację Viva, odznaczenie, potwierdzające najwyższą jakość diety wegańskiej Nice To Fit You.

Premiera halloweenowych słodyczy reklamowych SLODKIE

Rynek czekolady 2023 – krótkoterminowe wyzwania i długoterminowy optymizm

Kompaktowa kartoniarka zapewnia szybkość i jakość pakowania przekąsek
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

E-handel coraz bardziej ekologiczny. InPost umożliwi sprawdzanie oszczędzonego śladu węglowego na każdej paczce
Branża kurierska mocno stawia na zielone formy dostawy. Temu służyć ma chociażby elektryfikacja flot samochodów dostawczych, których przybywa na polskich drogach, ale wciąż zbyt wolno. Druga kwestia to dostawy do punktów odbioru i automatów paczkowych. Jak wskazuje InPost, kurier jest w stanie w tym samym czasie dostarczyć do nich dziesięciokrotnie więcej paczek niż w przypadku dowozów do domów. To z kolei oznacza mniejsze korki i ograniczenie emisji spalin. Nadający i odbierający w Paczkomatach przesyłki niedługo w aplikacji będą mogli sprawdzić, jaki jest ślad węglowy poszczególnych transakcji i jak wypada to na tle innych form dostawy.
Infrastruktura
Wojna w Ukrainie zaburzyła rozwój gospodarki i turystyki Podkarpacia. Strategia Karpacka na szczeblu UE szansą dla całego regionu

Wojna w Ukrainie mocno wpływa na biznes i turystykę na Podkarpaciu. – Przedsiębiorstwa, które są blisko granicy, odczuwają pewien niepokój i nie ma już wśród nich tak dynamicznego rozwoju – mówi Władysław Ortyl, marszałek województwa podkarpackiego. Jak wskazuje, Podkarpacie współpracuje z ukraińskimi podmiotami nad wdrażaniem wspólnych projektów, a po zakończeniu konfliktu tamtejsze firmy chcą wziąć udział w powojennej odbudowie. Władze województwa mają też nadzieję na zacieśnienie polsko-ukraińskiej współpracy nad piątą makroregionalną strategią UE dla regionu Karpat, która jak na razie wciąż jest w trakcie prac na forum unijnym.
Edukacja
Szkoły zawodowe coraz popularniejsze. Wybiera je już prawie 60 proc. uczniów po podstawówce

Po latach zaniedbania i niedofinansowania szkolnictwo zawodowe zaczyna się cieszyć w Polsce rosnącą popularnością. Jak podaje MEiN, obecnie 58,5 proc. młodych ludzi po szkole podstawowej wybiera kształcenie branżowe i techniczne. To dobra wiadomość dla firm, dla których niedobór wykwalifikowanych kadr o odpowiednich kompetencjach jest jedną z głównych bolączek. – Naszą rolą – biznesu i pracodawców – jest wspomaganie szkolnictwa zawodowego, żeby tworzyć warunki do nauczania przedmiotów technicznych na najnowszych technologiach i sprzęcie – podkreśla Michał Walczak z Festool Polska.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.