Komunikaty PR

Wege – klienci sprawdzą, co faktycznie za tym stoi

2021-12-14  |  13:00
Kontakt
Weronika Rudecka
Nice To Fit You

MARSZAŁKOWSKA
00-545 WARSZAWA
weronika.rudecka|ntfy.pl| |weronika.rudecka|ntfy.pl
662945578
https://ntfy.pl/
Do pobrania docx ( 0.03 MB )

Nice To Fit You, jeden z liderów w branży cateringów dietetycznych, uzyskał znak jakości V-Label nadawany przez European Vegetarian Union (EVU). – Dla świadomych konsumentów coraz istotniejsze będzie nie tylko to, czy dana marka w ogóle posiada produkty bądź ofertę „wege”, ale to, co faktycznie za nią stoi – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.

Kategoria żywności roślinnej rozwija się z roku na rok. Według ekspertów organizacji ProVeg w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła o ok. 50 proc. Jednocześnie rośnie świadomość związana z konsekwencjami nawyków żywieniowych m.in. dla klimatu. Badanie opublikowane w czasopiśmie „Science” wykazało, że stosowanie diety opartej na produktach roślinnych z małą ilością mięsa mogłoby prawie o 50 proc. zmniejszyć emisje związane z żywnością.

To tylko niektóre symptomy oczywistego już kierunku rozwoju współczesnego stylu życia, w którym podążają i będą podążać konsumenci, a za nimi cały rynek. Wobec tego dla świadomych konsumentów coraz istotniejsze będzie nie tylko to, czy dana marka w ogóle posiada produkty bądź ofertę „wege”, ale to, co faktycznie za nią stoi. Dlatego zależało nam na tym, aby klienci, decydujący się na menu wegańskie, mieli pełną gwarancję, że nie tylko wszystkie stosowane do jego skomponowania składniki, ale także cały proces produkcyjny i logistyczny spełnia najwyższe standardy – mówi Rafał Bartoszewicz, dyrektor sprzedaży i marketingu Nice To Fit You.

Od selekcji produktów po magazynowanie

Zdobycie certyfikacji to bowiem wynik precyzyjnego dostosowania procedur, a następnie wnikliwej weryfikacji zarówno stosowanych produktów, jak i procesów dostarczania, przygotowania i przechowywania z wymogami EVU dotyczącymi wegetariańskich i wegańskich artykułów oraz usług. – Do produkcji diet oznaczonych logo V-Label stosuje się jedynie surowce i produkty zgłoszone i zatwierdzone przez specjalny zespół. W przypadku wprowadzenia jakichkolwiek nowych produktów lub konieczności zastosowania zamienników należy niezwłocznie zgłosić je do weryfikacji przed włączeniem do procesu produkcji – tłumaczy Tomasz Raducha, dyrektor operacyjny Nice To Fit You.

Dodatkowo cała produkcja diet wegańskich i wegetariańskich musi odbywać się na nie krzyżujących się szlakach żywności. Obejmuje to zachowanie osobnych dróg dostaw produktów zwierzęcych i roślinnych, miejsc przygotowywania, stosowanych przyrządów kuchennych, specjalnych sposobów oznaczania oraz przechowywania potraw i składników roślinnych i zwierzęcych.  

Co równie istotne, zdobycie certyfikacji przekłada się na korzystne zmiany nie tylko objętych nią produktów czy konkretnej diety, ale wszystkich posiłków produkowanych w tym samym zakładzie. – Aby sprostać wymogom certyfikacyjnym, wprowadziliśmy liczne udoskonalenia, które objęły cały proces produkcyjny. Na przykład po starannej selekcji dostawców najlepszych produktów roślinnych, nawiązaliśmy z nimi szerszą współpracę na dostawy do wszystkich naszych dietpodkreśla Tomasz Raducha.

Nie tylko dla wegan

Coraz więcej Polaków, jak wskazują analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego, nie tylko rezygnuje ze spożywania mięsa, ale także je ogranicza. Dzięki elastycznym opcjom rozwijanym w obszarze usług mobilnych także ci, którzy nie zrezygnowali w diecie z mięsa, mogą dowolnie decydować się na dania z wykluczeniem produktów odzwierzęcych.

Nice To Fit You wiedzie prym w zakresie rozwiązań technologicznych na rynku. Z poziomu ciągle unowocześnianej aplikacji mobilnej konsumenci mogą samodzielnie zarządzać swoim zamówieniem, wybierając każdego dnia z 35 różnych dań na podstawie prawdziwych zdjęć potraw, bez konieczności przywiązywania się do konkretnej diety. Dzięki temu poszczególne wegańskie posiłki mogą bez problemu wybierać także klienci, którzy wyjściowo zdecydowali się na inną dietę. Certyfikat to dla nas zatem bardzo ważne odznaczenie z perspektywy wszystkich klientów dodaje Rafał Bartoszewicz.

V-Label to już drugie, po znaku V przyznawanym przez Fundację Viva, odznaczenie, potwierdzające najwyższą jakość diety wegańskiej Nice To Fit You.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Nice To Fit You
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.