Komunikaty PR

Woda dla służb medycznych

2020-04-30  |  13:00
Biuro prasowe

Trwająca epidemia COVID-19 odbija się mocno na wielu dziedzinach życia. W szczególnie trudnej sytuacji zostały postawione służby medyczne, a tym samym zapotrzebowanie na różnego rodzaju pomoc wzrosła w szpitalach w ogromnym stopniu. Oprócz niezbędnego sprzętu, środków ochrony osobistej oraz dezynfekcyjnych, dla personelu służby zdrowia ważne jest również wsparcie w postaci żywności, wody, napojów. Jest ono wielkim ułatwieniem w czasie wielogodzinnych, wyczerpujących dyżurów.

W pomoc dla pracowników służby zdrowia zaangażowała się firma Jurajska, która dostarcza wodę dla lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników medycznych. – W tym wyjątkowym, trudnym czasie wiemy, jak ważne jest wsparcie dla tych, którzy z oddaniem każdego dnia stają w pierwszej linii walki z epidemią – mówi Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. – Woda mineralna, o doskonałej jakości – to bez wątpienia artykuł pierwszej potrzeby. Jest po prostu niezbędna w tak ciężkiej, niezwykle wymagającej pracy. Widząc, jak duże jest zapotrzebowanie na taką pomoc, podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu dostaw wody do wybranych szpitali.

Firma Jurajska współdziała w tym zakresie ze swoim wieloletnim partnerem – Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi. Dzięki tej współpracy, woda Jurajska trafia do szpitali, w których jest na nią realne zapotrzebowanie. W pierwszym etapie, Jurajska podjęła działania lokalne – w rejonie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, gdzie znajduje się siedziba firmy i ujęcie wody. Pierwsze transporty już dotarły do szpitali w Myszkowie, Częstochowie i do wskazanych przez Fundację im. Zbigniewa Religi placówek w Zabrzu. Woda Jurajska oraz inne produkty Grupy Hortex (jak soki i mrożonki) docierają do wybranych szpitali również w ramach akcji #WzywamyPosiłki - czyli ogólnopolskiej inicjatywy obywatelskiej wspierającej personel medyczny.

- Cieszymy się, że możemy dostarczać naszą wodę lekarzom i pielęgniarkom  i w ten sposób wspierać ich w tej szczególnej sytuacji – podkreśla Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. - Wierzymy, że krystalicznie czysta, naturalnie nasycona związkami wapnia i magnezu woda Jurajska, pomoże im zachować siły, których tak bardzo potrzebują.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.

Polityka

Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.