Komunikaty PR

Woda dla służb medycznych

2020-04-30  |  13:00
Biuro prasowe

Trwająca epidemia COVID-19 odbija się mocno na wielu dziedzinach życia. W szczególnie trudnej sytuacji zostały postawione służby medyczne, a tym samym zapotrzebowanie na różnego rodzaju pomoc wzrosła w szpitalach w ogromnym stopniu. Oprócz niezbędnego sprzętu, środków ochrony osobistej oraz dezynfekcyjnych, dla personelu służby zdrowia ważne jest również wsparcie w postaci żywności, wody, napojów. Jest ono wielkim ułatwieniem w czasie wielogodzinnych, wyczerpujących dyżurów.

W pomoc dla pracowników służby zdrowia zaangażowała się firma Jurajska, która dostarcza wodę dla lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników medycznych. – W tym wyjątkowym, trudnym czasie wiemy, jak ważne jest wsparcie dla tych, którzy z oddaniem każdego dnia stają w pierwszej linii walki z epidemią – mówi Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. – Woda mineralna, o doskonałej jakości – to bez wątpienia artykuł pierwszej potrzeby. Jest po prostu niezbędna w tak ciężkiej, niezwykle wymagającej pracy. Widząc, jak duże jest zapotrzebowanie na taką pomoc, podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu dostaw wody do wybranych szpitali.

Firma Jurajska współdziała w tym zakresie ze swoim wieloletnim partnerem – Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi. Dzięki tej współpracy, woda Jurajska trafia do szpitali, w których jest na nią realne zapotrzebowanie. W pierwszym etapie, Jurajska podjęła działania lokalne – w rejonie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, gdzie znajduje się siedziba firmy i ujęcie wody. Pierwsze transporty już dotarły do szpitali w Myszkowie, Częstochowie i do wskazanych przez Fundację im. Zbigniewa Religi placówek w Zabrzu. Woda Jurajska oraz inne produkty Grupy Hortex (jak soki i mrożonki) docierają do wybranych szpitali również w ramach akcji #WzywamyPosiłki - czyli ogólnopolskiej inicjatywy obywatelskiej wspierającej personel medyczny.

- Cieszymy się, że możemy dostarczać naszą wodę lekarzom i pielęgniarkom  i w ten sposób wspierać ich w tej szczególnej sytuacji – podkreśla Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. - Wierzymy, że krystalicznie czysta, naturalnie nasycona związkami wapnia i magnezu woda Jurajska, pomoże im zachować siły, których tak bardzo potrzebują.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.