Komunikaty PR

Woda dla służb medycznych

2020-04-30  |  13:00
Biuro prasowe

Trwająca epidemia COVID-19 odbija się mocno na wielu dziedzinach życia. W szczególnie trudnej sytuacji zostały postawione służby medyczne, a tym samym zapotrzebowanie na różnego rodzaju pomoc wzrosła w szpitalach w ogromnym stopniu. Oprócz niezbędnego sprzętu, środków ochrony osobistej oraz dezynfekcyjnych, dla personelu służby zdrowia ważne jest również wsparcie w postaci żywności, wody, napojów. Jest ono wielkim ułatwieniem w czasie wielogodzinnych, wyczerpujących dyżurów.

W pomoc dla pracowników służby zdrowia zaangażowała się firma Jurajska, która dostarcza wodę dla lekarzy, pielęgniarek i innych pracowników medycznych. – W tym wyjątkowym, trudnym czasie wiemy, jak ważne jest wsparcie dla tych, którzy z oddaniem każdego dnia stają w pierwszej linii walki z epidemią – mówi Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. – Woda mineralna, o doskonałej jakości – to bez wątpienia artykuł pierwszej potrzeby. Jest po prostu niezbędna w tak ciężkiej, niezwykle wymagającej pracy. Widząc, jak duże jest zapotrzebowanie na taką pomoc, podjęliśmy decyzję o zorganizowaniu dostaw wody do wybranych szpitali.

Firma Jurajska współdziała w tym zakresie ze swoim wieloletnim partnerem – Fundacją Rozwoju Kardiochirurgii im. Zbigniewa Religi. Dzięki tej współpracy, woda Jurajska trafia do szpitali, w których jest na nią realne zapotrzebowanie. W pierwszym etapie, Jurajska podjęła działania lokalne – w rejonie Jury Krakowsko-Częstochowskiej, gdzie znajduje się siedziba firmy i ujęcie wody. Pierwsze transporty już dotarły do szpitali w Myszkowie, Częstochowie i do wskazanych przez Fundację im. Zbigniewa Religi placówek w Zabrzu. Woda Jurajska oraz inne produkty Grupy Hortex (jak soki i mrożonki) docierają do wybranych szpitali również w ramach akcji #WzywamyPosiłki - czyli ogólnopolskiej inicjatywy obywatelskiej wspierającej personel medyczny.

- Cieszymy się, że możemy dostarczać naszą wodę lekarzom i pielęgniarkom  i w ten sposób wspierać ich w tej szczególnej sytuacji – podkreśla Jacek Bulski, Koordynator ds. Marketingu z firmy Jurajska. - Wierzymy, że krystalicznie czysta, naturalnie nasycona związkami wapnia i magnezu woda Jurajska, pomoże im zachować siły, których tak bardzo potrzebują.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności Biuro prasowe
2024-07-11 | 10:00

Zapewnienia bezpieczeństwa żywieniowego wyzwaniem Światowego Dnia Ludności

39% dorosłych Polaków i 41% matek w imieniu swoich dzieci deklaruje zaangażowanie w ograniczenie zmian klimatycznych[1] – wynika z badania „Talerz Polaka – Nawyki
Przemysł spożywczy Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?
2024-07-10 | 17:00

Z jakimi wyzwaniami mierzą się producenci czekolady?

  Nadchodzący Dzień Czekolady (7 lipca) jest doskonałą okazją do refleksji nad podejmowaniem bardziej zrównoważonych i proekologicznych praktyk w całym łańcuchu
Przemysł spożywczy DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO
2024-07-09 | 16:40

DANONE w grupie ekspertów tworzących normy ISO

Grupa spółek DANONE dołączyła do Komitetu Technicznego Polskiego Komitetu Normalizacyjnego. Tym samym stała się częścią Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej (ISO[1]) i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.