Komunikaty PR

Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta

2020-11-25  |  13:50
Biuro prasowe

Mimo trudnej i nietypowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, również w tym roku kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem Polacy zaczynają już myśleć o przygotowaniach do świąt. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi Mlekovita, która proponuje im najwyższej jakości produkty, niezbędne do przygotowania świątecznych potraw, w tym wypieków. Zarówno w swoich stacjonarnych sklepach firmowych Mlekovitka, jak i w sklepie internetowym mlekovitka.pl, firma oferuje także zestaw świąteczny, zapakowany w elegancki kuferek, zawierający duży wybór mlecznych smakowitości dla całej rodziny.

– Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia MLEKOVITA przygotowała dla klientów i konsumentów szereg promocji, które dostępne będą zarówno w hurtowniach, jak i sklepach firmowych Mlekovitka. Jak co roku, tradycyjnie oferujemy także możliwość zakupu zestawu produktów w eleganckim kuferku prezentowym. To doskonały pomysł na prezent dla bliskich, pracowników lub kontrahentów. Specjalne niespodzianki przygotowaliśmy również dla klientów korzystających z zakupów on-line. W uruchomionych w ostatnich tygodniach dwóch sklepach internetowych – sba.com.pl i mlekovitka.pl – czekają atrakcyjne oferty i promocje na wybrane artykuły z naszego liczącego ponad 1000 produktów asortymentu – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. W sklepie mlekovitka.pl wśród proponowanych upominków można znaleźć również wyjątkowe rękodzieła: wykonane ręcznie szydełkowe anioły. Świątecznych prezentów dla aktywnych – produktów o wysokiej zawartości białka – szukać można zaś w sklepie sba.com.pl.

Do przygotowania świątecznych potraw w każdej kuchni niezbędne są produkty mleczarskie. Jako baza wielu świątecznych wypieków i potraw doskonale sprawdzą się najwyższej jakości produkty od MLEKOVITY: Masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanki Polskie, twarogi sernikowe Hanusi i Na Polski Stół, Mascarpone Kuchmistrza oraz nowości: Kajmak Kuchmistrza i Wypasione mleko zagęszczone. Bożonarodzeniowymi przysmakami mogą w pełni cieszyć się także osoby z nietolerancją laktozy, które mogą skorzystać z produktów ze specjalnej linii bez laktozy – jest ich już ponad 30. Najmłodszym (ale nie tylko im) MLEKOVITA proponuje zaś alternatywę dla tradycyjnych słodyczy – MiaMu batoniki z twarożku w polewie czekoladowej. Wiele z tych produktów znalazło się w zestawie świątecznym w eleganckim kuferku, oferowanym przez Mlekovitę. Za 100 zł można nabyć aż 25 produktów.

Coraz większą popularnością, także na święta, cieszą się deski serów. MLEKOVITA i tu ma swoje propozycje: świąteczny stół dopełni deska serów, stworzona z serów pleśniowych Camembert, Brie i Polish Bleu, serów długodojrzewających z linii Diamenty Konesera, Faruków, Gołek Zakopiańskich, paluszków serowych oraz innych serów wędzonych, ekologicznych czy z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Do przyrządzenia świątecznej ryby idealnie sprawdzi się zaś masło klarowane lub miniosełki masła Polskiego z dodatkami smakowymi, np. grzybowe czy ziołowe. Co ważne, dzięki możliwości zakupów online, produkty do przygotowania świątecznych przysmaków mogą trafić w sposób bezpieczny do wszystkich konsumentów w Polsce – MLEKOVITA jako jedyna dostarcza swoje produkty bez ograniczeń terytorialnych.

- Zamówienia są i będą realizowane w sposób ciągły i bezpieczny. Nieustannie monitorujemy sytuację i w razie konieczności dostosowujemy nasze działania do odgórnych wytycznych, a to wszystko dla bezpieczeństwa naszych pracowników, produkowanej i dostarczanej przez nas żywności, ale przede wszystkim – dla bezpieczeństwa naszych konsumentów – podkreśla Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Mimo że w tym roku święta będą z pewnością nieco inne niż zazwyczaj, warto w ten wyjątkowy czas zadbać o przygotowanie świątecznych posiłków z polskich produktów od polskiego producenta, by w ten sposób w trudnym czasie pandemii wspierać również polską gospodarkę. Dzięki najwyższej jakości produktom marki MLEKOVITA bożonarodzeniowe potrawy zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy i pozwolą im poczuć prawdziwy smak tradycyjnych polskich świąt – dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać

Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.