Z MLEKOVITĄ zadbaj o bliskich - produkty mleczarskie i upominki na święta
Mimo trudnej i nietypowej sytuacji, związanej z pandemią koronawirusa, również w tym roku kilka tygodni przed Bożym Narodzeniem Polacy zaczynają już myśleć o przygotowaniach do świąt. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzi Mlekovita, która proponuje im najwyższej jakości produkty, niezbędne do przygotowania świątecznych potraw, w tym wypieków. Zarówno w swoich stacjonarnych sklepach firmowych Mlekovitka, jak i w sklepie internetowym mlekovitka.pl, firma oferuje także zestaw świąteczny, zapakowany w elegancki kuferek, zawierający duży wybór mlecznych smakowitości dla całej rodziny.
– Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia MLEKOVITA przygotowała dla klientów i konsumentów szereg promocji, które dostępne będą zarówno w hurtowniach, jak i sklepach firmowych Mlekovitka. Jak co roku, tradycyjnie oferujemy także możliwość zakupu zestawu produktów w eleganckim kuferku prezentowym. To doskonały pomysł na prezent dla bliskich, pracowników lub kontrahentów. Specjalne niespodzianki przygotowaliśmy również dla klientów korzystających z zakupów on-line. W uruchomionych w ostatnich tygodniach dwóch sklepach internetowych – sba.com.pl i mlekovitka.pl – czekają atrakcyjne oferty i promocje na wybrane artykuły z naszego liczącego ponad 1000 produktów asortymentu – mówi Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. W sklepie mlekovitka.pl wśród proponowanych upominków można znaleźć również wyjątkowe rękodzieła: wykonane ręcznie szydełkowe anioły. Świątecznych prezentów dla aktywnych – produktów o wysokiej zawartości białka – szukać można zaś w sklepie sba.com.pl.
Do przygotowania świątecznych potraw w każdej kuchni niezbędne są produkty mleczarskie. Jako baza wielu świątecznych wypieków i potraw doskonale sprawdzą się najwyższej jakości produkty od MLEKOVITY: Masło Polskie, mleko Wypasione, śmietanki Polskie, twarogi sernikowe Hanusi i Na Polski Stół, Mascarpone Kuchmistrza oraz nowości: Kajmak Kuchmistrza i Wypasione mleko zagęszczone. Bożonarodzeniowymi przysmakami mogą w pełni cieszyć się także osoby z nietolerancją laktozy, które mogą skorzystać z produktów ze specjalnej linii bez laktozy – jest ich już ponad 30. Najmłodszym (ale nie tylko im) MLEKOVITA proponuje zaś alternatywę dla tradycyjnych słodyczy – MiaMu batoniki z twarożku w polewie czekoladowej. Wiele z tych produktów znalazło się w zestawie świątecznym w eleganckim kuferku, oferowanym przez Mlekovitę. Za 100 zł można nabyć aż 25 produktów.
Coraz większą popularnością, także na święta, cieszą się deski serów. MLEKOVITA i tu ma swoje propozycje: świąteczny stół dopełni deska serów, stworzona z serów pleśniowych Camembert, Brie i Polish Bleu, serów długodojrzewających z linii Diamenty Konesera, Faruków, Gołek Zakopiańskich, paluszków serowych oraz innych serów wędzonych, ekologicznych czy z dodatkami smakowymi, jak np. Gouda z czarnuszką lub z kozieradką. Do przyrządzenia świątecznej ryby idealnie sprawdzi się zaś masło klarowane lub miniosełki masła Polskiego z dodatkami smakowymi, np. grzybowe czy ziołowe. Co ważne, dzięki możliwości zakupów online, produkty do przygotowania świątecznych przysmaków mogą trafić w sposób bezpieczny do wszystkich konsumentów w Polsce – MLEKOVITA jako jedyna dostarcza swoje produkty bez ograniczeń terytorialnych.
- Zamówienia są i będą realizowane w sposób ciągły i bezpieczny. Nieustannie monitorujemy sytuację i w razie konieczności dostosowujemy nasze działania do odgórnych wytycznych, a to wszystko dla bezpieczeństwa naszych pracowników, produkowanej i dostarczanej przez nas żywności, ale przede wszystkim – dla bezpieczeństwa naszych konsumentów – podkreśla Prezes Zarządu Grupy MLEKOVITA Dariusz Sapiński. – Mimo że w tym roku święta będą z pewnością nieco inne niż zazwyczaj, warto w ten wyjątkowy czas zadbać o przygotowanie świątecznych posiłków z polskich produktów od polskiego producenta, by w ten sposób w trudnym czasie pandemii wspierać również polską gospodarkę. Dzięki najwyższej jakości produktom marki MLEKOVITA bożonarodzeniowe potrawy zachwycą nawet najbardziej wymagających smakoszy i pozwolą im poczuć prawdziwy smak tradycyjnych polskich świąt – dodaje.
Knorr: 186 lat kulinarnej rewolucji, której serce bije w Poznaniu
Lantmannen Unibake, dostawca produktów piekarniczych, obchodzi 30-lecie w Polsce
Producenci napojów zawiązali spółkę akcyjną KAUCJA.PL
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.