Za co lubisz kabanosy „Nasze Polskie”? – ruszył konkurs ZM Silesia
Kupno kabanosów „Nasze Polskie” może opłacić się podwójnie dzięki udziałowi w konkursie Zakładów Mięsnych Silesia. Do wygrania jest m.in. skuter Peugeot Django. Wystarczy wypełnić formularz i opisać, za co się lubi kabanosy „Nasze Polskie”.
Konkurs ZM Silesia rozpoczął się w 24 sierpnia i potrwa do 1 września 2020 r. Jego celem jest promocja kabanosów „Nasze Polskie” pod marką „Duda”, produkowanych w zakładach mięsnych Silesia. Więcej informacji o tych produktach znajduje się na stronie internetowej:
http://www.duda.pl/strona/nasze-polskie oraz na profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/DudaBezczelnieSmaczne/
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić TYLKO jedną paczkę kabanosów „Nasze Polskie” (kabanosy wieprzowe, wieprzowo-drobiowe i pikantne) i zachować paragon. Produkty konkursowe oznaczone są specjalną naklejką konkursową i ustawione na dedykowanych standach.
Następnie na stronie internetowej konkursu – https://www.konkursnaszepolskie.pl/ należy podać swoje dane niezbędne do weryfikacji zgłoszenia, numer paragonu oraz odpowiedzieć na pytanie: Za co lubię kabanosy „Nasze Polskie”?
Dla autorów najlepszych i najciekawszych odpowiedzi przewidziano nagrody. Główną z nich jest skuter Peugeot Django Nagrody dodatkowe to dwa smartfony Samsung S10. Przewidziano też 50 nagród uzupełniających – bonów zakupowych o wartości 100 zł.
– Poprzez konkurs chcemy budować wśród konsumentów pozytywne doświadczenie związane z marką, a także zachęcić do zakupu i spróbowania kabanosów „Nasze Polskie”. Planujemy kolejne tego typu akcje – deklaruje Beata Mroziuk, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Jak zaznacza konkurs jest jednym z elementów strategii promocji kabanosów „Nasze Polskie”, realizowanej w ostatnich miesiącach.
Od połowy lipca do końca sierpnia ZM Silesia prowadzi np. w nadbałtyckich kurortach akcję pt. „W 30 dni dookoła smaku”. W jej ramach bezpłatnie rozda wypoczywającym nad polskim morzem 50 tys. porcji kabanosów. – Odbiór tej akcji jest bardzo pozytywny. Ludzie interesują się i chętnie próbują kabanosy „Nasze Polskie”. Oceniają ich smak jako rewelacyjny. Wiele osób po ich skosztowaniu deklaruje, że kupi te wyroby, jak tylko wróci do domu. Jesteśmy przekonani, że osoby wracające znad Bałtyku będą częściej sięgać po kabanosy „Nasze Polskie” – mówi Beata Mroziuk.
Informacja o konkursie znajdzie się na profilach społecznościowych ZM Silesia: Facebook i Instagram.
Curly Light – nowość w portfolio produktów firmy Lorenz
Nowość od Lajkonika – Dobry Chrup, czyli przekąski pełne smaku i pysznych ziaren
Nawet co piąty uczeń cierpi na odwodnienie. Może to mieć wpływ na naukę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.