Komunikaty PR

Za co lubisz kabanosy „Nasze Polskie”? – ruszył konkurs ZM Silesia

2020-08-26  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Kupno kabanosów „Nasze Polskie” może opłacić się podwójnie dzięki udziałowi w konkursie Zakładów Mięsnych Silesia. Do wygrania jest m.in. skuter Peugeot Django. Wystarczy wypełnić formularz i opisać, za co się lubi kabanosy „Nasze Polskie”.

 

Konkurs ZM Silesia rozpoczął się w 24 sierpnia i potrwa do 1 września 2020 r. Jego celem jest promocja kabanosów „Nasze Polskie” pod marką „Duda”, produkowanych w zakładach mięsnych Silesia. Więcej informacji o tych produktach znajduje się na stronie internetowej:

http://www.duda.pl/strona/nasze-polskie oraz na profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/DudaBezczelnieSmaczne/

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić TYLKO jedną paczkę kabanosów „Nasze Polskie” (kabanosy wieprzowe, wieprzowo-drobiowe i pikantne) i zachować paragon. Produkty konkursowe oznaczone są specjalną naklejką konkursową i ustawione na dedykowanych standach.

Następnie na stronie internetowej konkursu – https://www.konkursnaszepolskie.pl/ należy podać swoje dane niezbędne do weryfikacji zgłoszenia, numer paragonu oraz odpowiedzieć na pytanie: Za co lubię kabanosy „Nasze Polskie”?

Dla autorów najlepszych i najciekawszych odpowiedzi przewidziano nagrody. Główną z nich jest skuter Peugeot Django Nagrody dodatkowe to dwa smartfony Samsung S10. Przewidziano też 50 nagród uzupełniających – bonów zakupowych o wartości 100 zł.

– Poprzez konkurs chcemy budować wśród konsumentów pozytywne doświadczenie związane z marką, a także zachęcić do zakupu i spróbowania kabanosów „Nasze Polskie”. Planujemy kolejne tego typu akcje – deklaruje Beata Mroziuk, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Jak zaznacza konkurs jest jednym z elementów strategii promocji kabanosów „Nasze Polskie”, realizowanej w ostatnich miesiącach.

Od połowy lipca do końca sierpnia ZM Silesia prowadzi np. w nadbałtyckich kurortach akcję pt. „W 30 dni dookoła smaku”. W jej ramach bezpłatnie rozda wypoczywającym nad polskim morzem 50 tys. porcji kabanosów. – Odbiór tej akcji jest bardzo pozytywny. Ludzie interesują się i chętnie próbują kabanosy „Nasze Polskie”. Oceniają ich smak jako rewelacyjny. Wiele osób po ich skosztowaniu deklaruje, że kupi te wyroby, jak tylko wróci do domu. Jesteśmy przekonani, że osoby wracające znad Bałtyku będą częściej sięgać po kabanosy „Nasze Polskie” – mówi Beata Mroziuk.

Informacja o konkursie znajdzie się na profilach społecznościowych ZM Silesia: Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Smak zaczyna się od mięsa Biuro prasowe
2024-12-30 | 15:20

Smak zaczyna się od mięsa

W nowej kampanii marketingowej firma Sokołów skupia się na wysokiej jakości swojego surowca i produktów. – W Sokołowie wiemy, że smak zaczyna się od mięsa –
Przemysł spożywczy Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?
2024-12-20 | 01:00

Dlaczego na świątecznych stołach zostaje tyle jedzenia?

Ponad 60 proc. polskich gospodarstw domowych przyznaje, że po świętach zostaje im nadmiar jedzenia – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie sieci Netto[1]. Choć większość
Przemysł spożywczy „Herbapol. We współpracy z naturą.”
2024-12-19 | 11:27

„Herbapol. We współpracy z naturą.”

Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie ziół i owoców, jednocześnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.