Komunikaty PR

Za co lubisz kabanosy „Nasze Polskie”? – ruszył konkurs ZM Silesia

2020-08-26  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 1.03 MB )

Kupno kabanosów „Nasze Polskie” może opłacić się podwójnie dzięki udziałowi w konkursie Zakładów Mięsnych Silesia. Do wygrania jest m.in. skuter Peugeot Django. Wystarczy wypełnić formularz i opisać, za co się lubi kabanosy „Nasze Polskie”.

 

Konkurs ZM Silesia rozpoczął się w 24 sierpnia i potrwa do 1 września 2020 r. Jego celem jest promocja kabanosów „Nasze Polskie” pod marką „Duda”, produkowanych w zakładach mięsnych Silesia. Więcej informacji o tych produktach znajduje się na stronie internetowej:

http://www.duda.pl/strona/nasze-polskie oraz na profilu na Facebooku: https://www.facebook.com/DudaBezczelnieSmaczne/

Aby wziąć udział w konkursie należy kupić TYLKO jedną paczkę kabanosów „Nasze Polskie” (kabanosy wieprzowe, wieprzowo-drobiowe i pikantne) i zachować paragon. Produkty konkursowe oznaczone są specjalną naklejką konkursową i ustawione na dedykowanych standach.

Następnie na stronie internetowej konkursu – https://www.konkursnaszepolskie.pl/ należy podać swoje dane niezbędne do weryfikacji zgłoszenia, numer paragonu oraz odpowiedzieć na pytanie: Za co lubię kabanosy „Nasze Polskie”?

Dla autorów najlepszych i najciekawszych odpowiedzi przewidziano nagrody. Główną z nich jest skuter Peugeot Django Nagrody dodatkowe to dwa smartfony Samsung S10. Przewidziano też 50 nagród uzupełniających – bonów zakupowych o wartości 100 zł.

– Poprzez konkurs chcemy budować wśród konsumentów pozytywne doświadczenie związane z marką, a także zachęcić do zakupu i spróbowania kabanosów „Nasze Polskie”. Planujemy kolejne tego typu akcje – deklaruje Beata Mroziuk, dyrektor marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Jak zaznacza konkurs jest jednym z elementów strategii promocji kabanosów „Nasze Polskie”, realizowanej w ostatnich miesiącach.

Od połowy lipca do końca sierpnia ZM Silesia prowadzi np. w nadbałtyckich kurortach akcję pt. „W 30 dni dookoła smaku”. W jej ramach bezpłatnie rozda wypoczywającym nad polskim morzem 50 tys. porcji kabanosów. – Odbiór tej akcji jest bardzo pozytywny. Ludzie interesują się i chętnie próbują kabanosy „Nasze Polskie”. Oceniają ich smak jako rewelacyjny. Wiele osób po ich skosztowaniu deklaruje, że kupi te wyroby, jak tylko wróci do domu. Jesteśmy przekonani, że osoby wracające znad Bałtyku będą częściej sięgać po kabanosy „Nasze Polskie” – mówi Beata Mroziuk.

Informacja o konkursie znajdzie się na profilach społecznościowych ZM Silesia: Facebook i Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Queris rozpoczyna kampanię MESOZOIK. Nowa era produkcji Biuro prasowe
2024-05-07 | 13:30

Queris rozpoczyna kampanię "MESOZOIK. Nowa era produkcji"

Producent i dostawca systemu Queris MES oraz innych rozwiązań dla produkcji, rozpoczął szeroką kampanię kierowaną do producentów branży spożywczej i FMCG. W ramach działań
Przemysł spożywczy System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe
2024-04-29 | 13:00

System wizyjny Zebra Technologies wspiera piekarnie przemysłowe

WARSZAWA, Polska, 18 kwietnia 2024 r. – Zebra Technologies Corporation (NASDAQ: ZBRA), wiodący dostawca rozwiązań cyfrowych umożliwiających przedsiębiorstwom inteligentne łączenie
Przemysł spożywczy Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.
2024-04-29 | 12:00

Prawie głodny? 7Days. Złap na drogę! Rogalik dla każdego w nowej kampanii marki.

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Postępowania sądowe w Polsce trwają coraz dłużej. Wydłuża się zwłaszcza czas w sprawach gospodarczych

Czas trwania postępowań sądowych, zamiast maleć, w ostatnich latach wzrósł. W przypadku spraw gospodarczych przewlekłość procesów może oznaczać paraliż działalności firmy, a w konsekwencji nawet jej upadłość. Zdaniem prezesa Naczelnej Rady Adwokackiej receptą na ten stan rzeczy powinna być informatyzacja systemu sądowego, zwiększenie jego finansowania oraz ograniczenia zakresu przypadających do rozstrzygnięcia spraw, w których orzeczenia nie wymagają kompetencji sądów. Niepotrzebna jest też procedura gospodarcza.

Transport

Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie

Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok  temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.

Ochrona środowiska

Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe

Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.