Komunikaty PR

Przygotuj się na re-opening z Astore

2021-05-07  |  08:00

W wykorzystaniu tej szansy hotelarzom może pomóc platforma e-commerce Astore Shop, z której korzystają zespoły hoteli Accor. Dzięki innowacyjnym funkcjonalnościom, rozwiązanie oferuje szeroki wybór produktów i usług, pozwalając na oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach.

 

Globalna i intuicyjna platforma zakupów dla sektora HoReCa

Astore Shop to e-commerce’owa platforma B2B funkcjonująca w obrębie Globalnej Organizacji Zakupowej (Astore) dla branży hotelarskiej i HoReCa. Rozwiązanie powstało z myślą o optymalizacji funkcjonowania hoteli czy obiektów gastronomicznych, umożliwiając zarządzanie wszystkimi zamówieniami z jednego miejsca. Platforma Astore Shop pokrywa 100% potrzeb zakupowych, a dzięki innowacyjnym rozwiązaniom cyfrowym zapewnia wygodę dzięki dostępności zarówno z poziomu komputera, jak i urządzenia mobilnego. Astore współpracuje obecnie z ponad  7,5 tys. klientów rocznie, wśród których znajdują się hotele Accor, wiodącego globalnego lidera branży hotelarskiej. Platforma oferuje produkty i usługi od ponad 3,5 tys. dostawców na całym świecie.

 

Rzeczywistością wielu hoteli, obiektów noclegowych czy gastronomicznych są nadal zamówienia składane za pośrednictwem maila, telefonu czy czasem nawet zeskanowanego, ręcznie uzupełnionego zamówienia. Korzystając z takich rozwiązań, manager hotelu czy restauracji nie ma możliwości szybkiego porównania ofert od kilku dostawców lub obejrzenia produktu – posiada wyłącznie jego podstawowe parametry - tłumaczy Jakub Świątnicki reprezentujący brand Astore w Polsce.

 

Tymczasem Astore Shop funkcjonuje jak sklep online, w którym każdy może przeglądać i porównywać oferty, wybierać najkorzystniejsze z nich oraz zarządzać swoim biznesem w jednym miejscu, do którego zawsze ma dostęp 24h/7.

 

Zamawiający ma możliwość szybkiego porównania produktów, tworzenia dedykowanych list czy automatyzacji wysyłania powtarzalnych zamówień. Szef kuchni może szybko zweryfikować np. alergeny występujące w produktach, które chce zamówić, a szef techniczny danego obiektu może jednym kliknięciem sprawdzić zakupione ostatnio źródła światła, aby mieć pewność, że wybiera takie same. Co więcej, osoby zarządzające budżetem obiektu mogą definiować i nadawać uprawnienia swoim pracownikom, tworząc właściwą drogę obiegu dokumentów lub definiując maksymalny próg wydatków – dodaje Jakub Świątnicki.

 

Rozwiązanie szyte na miarę

Ponad 20 lat doświadczenia w branży oraz współpraca z 200 ekspertami zakupów dla hotelarstwa pozwoliła twórcom rozwiązania zaproponować kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw i wsparcie w procesie zakupowym. Astore oferuje zakupy „od a do z” w środowisku online dzięki dedykowanej platformie e-commerce i zarządzaniu kategoriami, gwarantując bezpieczeństwo każdej transakcji. Interfejs został zaprojektowany tak, żeby użytkownicy mogli przeglądać oferty od rekomendowanych dostawców, podobnie jak w sklepach internetowych. Każdy ma możliwość porównywania dostępnych ofert względem np. kategorii produktu, dostawcy, co pozwala na wybór najkorzystniejszej z nich, a tym samym: oszczędność i optymalizację kosztów w codziennych operacjach. Platforma pokazuje cenę produktu, jego dostępność oraz czas realizacji zamówienia, umożliwiając bezpośrednią komunikację z dostawcą jeśli wystąpi taka potrzeba.

 

W swojej ofercie Astore posiada szeroki zakres artykułów od codziennych produktów spożywczych, przez zaopatrzenie operacyjne i wyposażenie, technologie cyfrowe, usługi sprzątania po zarządzanie złożonymi projektami budowlanymi i remontowymi. Platforma oferuje także specjalny pakiet COVID-19 obejmujący środki ochrony osobistej, przestrzeni wspólnych (dozowniki, przegrody z plexiglas itp.) oraz dezynfekcję pomieszczeń (ozonowanie, zamgławianie i naświetlanie). Dzięki temu Astore Shop jest online'owym centrum dla hotelarzy czy właścicieli obiektów gastronomicznych, gwarantującym spełnienie wszystkich potrzeb i codziennych operacji w jednym miejscu. Więcej informacji na temat Astore można znaleźć pod linkiem: https://www.astorecompany.com.   


Jakub Świątnicki, Accor Services Poland Sp. z o.o.

Specjalista z ponad 15-letnim doświadczeniem w zakupach, od ponad 10 lat na stanowiskach zarządzających działami zakupów. Od 2012 roku odpowiedzialny za dział zakupów Accor w Europie Wschodniej, obecnie odpowiada za rozwój brandu Astore w Europie Północnej Accor, w tym w Polsce oraz krajach Europy Wschodniej.

 

O ACCOR

Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL - Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Przemysł spożywczy Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty Biuro prasowe
2024-04-25 | 13:00

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał
Przemysł spożywczy Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka
2024-04-24 | 16:00

Think tank Żywność dla Przyszłości prezentuje wnioski z raportu „Talerz Polaka"

Obchody Dnia Ziemi, jak co roku, są okazją do refleksji na temat naszego wpływu na kondycję planety. W kwietniu br. mija rok od utworzenia Interdyscyplinarnego Centrum Analiz
Przemysł spożywczy DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych
2024-04-23 | 14:05

DANONE wprowadza programy wspierające ograniczenie emisji gazów cieplarnianych

DANONE zobowiązał się globalnie do redukcji emisji gazów cieplarnianych do 2030 roku. Określone przez organizację cele zostały pozytywnie zweryfikowane zgodnie z metodyką SBTI. W ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Zmiany klimatu uderzają w portfele konsumentów. Podniosą ceny żywności nawet o 3 pkt proc. rocznie

Coraz wyższe średnie temperatury obserwowane na świecie przekładają się na wzrost cen żywności. Problem dotyczy zarówno krajów rozwiniętych, jak i rozwijających się. Naukowcy z Poczdamskiego Instytutu Badań nad Wpływem Klimatu obliczyli, że do 2035 roku zdarzenia klimatyczne podniosą ceny żywności o 0,9–3,2 pkt proc. rocznie, a ogólny poziom inflacji o 0,3–1,1 pkt proc. Naukowcy przeanalizowali dane dotyczące zmian cen artykułów żywnościowych ze 120 krajów świata w ciągu ostatnich 30 lat.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Konsument

Niska wiedza ekonomiczna Polaków może wpłynąć na większe zainteresowanie usługami doradców finansowych. Wciąż rzadko korzystamy z ich pomocy

Ponad 70 proc. Polaków ma niską lub przeciętną wiedzę finansową – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2024”. To przekłada się na niewielkie uczestnictwo w rynku kapitałowym i niską skłonność do inwestowania i oszczędzania. Dlatego eksperci upatrują istotnej roli doradców finansowych w zmianie tej tendencji. Większość gospodarstw domowych nie korzysta jednak z tego typu usług. Branża od lat samoreguluje kwestię kompetencji i certyfikatów dla doradców, ale liczy na utworzenie publicznego rejestru, w którym klienci mieliby dostęp do takich informacji, w ten sposób zyskując większe zaufanie do przedstawicieli tego zawodu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.