PSH Lewiatan uruchomiła inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi!
Polska Sieć Handlowa Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa. Skierowana jest do osób, które potrzebują wsparcia, m.in. seniorów i chorych, ale także m.in. do pracowników służby zdrowia. Inicjatywa stanowi uzupełnienie działań prewencyjnych i edukacyjnych realizowanych dotychczas przez sklepy Lewiatan.
Inicjatywa społeczna #RazemJesteśmySilniejsi powstała, by skupiać lokalne akcje pomocowe, organizowane i inicjowane przez Pracowników Lewiatana. W strategii Lewiatana kluczowe miejsce zajmują wartości takie, jak: bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność oraz zasady: współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności. W tej trudnej sytuacji Sieć pokazuje, że nie są to puste słowa. W trudnych czasach pandemii koronawirusa solidarność międzyludzka jest niezwykle ważna.
Sklepy Lewiatan zlokalizowane na terenie całego kraju od wielu lat są ważną częścią lokalnych społeczności, w których działają. Dzięki bliskim relacjom, jakie Sieć wypracowała ze swoimi Klientami, pracownicy Lewiatana mogą nieść pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują, a co ważne – reagować natychmiastowo. Inicjatywy łączy nazwa #RazemJesteśmySilniejsi - hasło przewodnie całej strategii biznesowej PSH Lewiatan. Tylko razem jesteśmy w stanie przetrwać tę trudną sytuację i myśleć o przyszłości.
Dobry Sąsiad
Ostatnie tygodnie są dla wszystkich prawdziwym egzaminem z solidarności i współdziałania. Czasem nawet drobne wsparcie w codziennych czynnościach stanowi dla drugiej osoby ogromną pomoc. Ważna jest także bliskość, lokalność i sąsiedzkość sklepów. Dzięki temu sklepy Lewiatan cieszą się dużą lojalnością i zaufaniem klientów, dla których personel sklepów nie jest anonimowy. – W tych trudnych chwilach czujemy się szczególnie zobowiązani do niesienia pomocy naszym sąsiadom, których dobrze znamy od wielu lat. Nasi Franczyzobiorcy od lat są częścią lokalnej społeczności, znają swoich klientów i ich codzienne problemy, dlatego łatwiej im zareagować w trudnych sytuacjach i zaoferować stosowną pomoc. Wychodząc naprzeciw potrzebom szczególnie osób starszych i chorych, zainicjowaliśmy akcję „Sąsiedzka pomoc”, która umożliwia zakupy na telefon dla naszych Klientów, którzy nie mogą samodzielnie zrobić zakupów. Seniorzy mogą w wybranych sklepach złożyć zamówienie przez telefon na konkretne produkty, które pracownik dostarczy do domu. Poprzez tego rodzaju akcje po raz kolejny mamy okazję pokazać, że Lewiatan to coś więcej niż miejsce robienia zakupów – wspólnie tworzymy społeczność, która może na siebie liczyć w trudnych chwilach – zaznacza Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.
Polacy wielokrotnie pokazali, że w trudnych sytuacjach potrafią połączyć siły w słusznej sprawie. Sygnały o lokalnie podejmowanych działaniach pomocowych w ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi płyną z całej Polski! – Nasi Pracownicy ze spółki Lewiatan Żory ruszyli z pomocą tym, którzy walczą z wirusem na pierwszej linii frontu – pracownikom szpitali w naszej okolicy. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że brakuje im podstawowych artykułów, takich jak: prowiant, koce, ręczniki czy bielizna dla personelu, zwarliśmy szyki z kilkoma firmami i dostarczyliśmy niezbędne produkty do szpitali. Pomoc trafiła do Oddziału Zakaźnego Szpitala Rejonowego w Raciborzu oraz Oddziału Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku – mówi Michał Narożyński prezes zarządu spółki regionalnej Lewiatan Żory. Do akcji pomocowej chętnie włączyły się lokalne firmy: Bury, Warzywko Nowrocki Bogusław, Moraj oraz Igar Bogdan Gorgol. Pomoc dla lokalnych szpitali zorganizowała także Spółka Regionalna z Lublina. Pracownicy Lewiatana pomogli szpitalowi specjalistycznemu w Chełmie, dwóm szpitalom klinicznym w Lublinie oraz dwóm jednostkom pogotowia ratunkowego w Lublinie, przekazując im najpotrzebniejsze rzeczy: artykuły spożywcze, śpiwory, fotel do spania dla lekarzy dyżurnych oraz długopisy.
#ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem
PSH Lewiatan promuje również odpowiedzialne zachowania wśród swoich Klientów, zachęcając do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz pozostawania w domu. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych Lewiatan pokazuje, że ten przymusowy pobyt w domach można spędzić kreatywnie. Na firmowym fanpage’u sieci wystartował konkurs pod nazwą #ZostańWdomu i gotuj z Lewiatanem. Jego celem jest pokazanie, że nie musi to być tylko przykry obowiązek, ale też początek dobrej, przedświątecznej zabawy.
Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!
Tarczyński Protein: kabanosy naturalnie bogate w białko. Nowość w przekąskach
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.