PSH Lewiatan uruchomiła inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi!
Polska Sieć Handlowa Lewiatan realizuje inicjatywę społeczną #RazemJesteśmySilniejsi. Akcja ma na celu propagowanie idei solidarności oraz organizację pomocy dla osób potrzebujących w najbliższym otoczeniu w związku z pandemią koronawirusa. Skierowana jest do osób, które potrzebują wsparcia, m.in. seniorów i chorych, ale także m.in. do pracowników służby zdrowia. Inicjatywa stanowi uzupełnienie działań prewencyjnych i edukacyjnych realizowanych dotychczas przez sklepy Lewiatan.
Inicjatywa społeczna #RazemJesteśmySilniejsi powstała, by skupiać lokalne akcje pomocowe, organizowane i inicjowane przez Pracowników Lewiatana. W strategii Lewiatana kluczowe miejsce zajmują wartości takie, jak: bliskość, partnerstwo, przedsiębiorczość i odpowiedzialność oraz zasady: współtworzenia, współdecydowania i współodpowiedzialności. W tej trudnej sytuacji Sieć pokazuje, że nie są to puste słowa. W trudnych czasach pandemii koronawirusa solidarność międzyludzka jest niezwykle ważna.
Sklepy Lewiatan zlokalizowane na terenie całego kraju od wielu lat są ważną częścią lokalnych społeczności, w których działają. Dzięki bliskim relacjom, jakie Sieć wypracowała ze swoimi Klientami, pracownicy Lewiatana mogą nieść pomoc tym, którzy naprawdę jej potrzebują, a co ważne – reagować natychmiastowo. Inicjatywy łączy nazwa #RazemJesteśmySilniejsi - hasło przewodnie całej strategii biznesowej PSH Lewiatan. Tylko razem jesteśmy w stanie przetrwać tę trudną sytuację i myśleć o przyszłości.
Dobry Sąsiad
Ostatnie tygodnie są dla wszystkich prawdziwym egzaminem z solidarności i współdziałania. Czasem nawet drobne wsparcie w codziennych czynnościach stanowi dla drugiej osoby ogromną pomoc. Ważna jest także bliskość, lokalność i sąsiedzkość sklepów. Dzięki temu sklepy Lewiatan cieszą się dużą lojalnością i zaufaniem klientów, dla których personel sklepów nie jest anonimowy. – W tych trudnych chwilach czujemy się szczególnie zobowiązani do niesienia pomocy naszym sąsiadom, których dobrze znamy od wielu lat. Nasi Franczyzobiorcy od lat są częścią lokalnej społeczności, znają swoich klientów i ich codzienne problemy, dlatego łatwiej im zareagować w trudnych sytuacjach i zaoferować stosowną pomoc. Wychodząc naprzeciw potrzebom szczególnie osób starszych i chorych, zainicjowaliśmy akcję „Sąsiedzka pomoc”, która umożliwia zakupy na telefon dla naszych Klientów, którzy nie mogą samodzielnie zrobić zakupów. Seniorzy mogą w wybranych sklepach złożyć zamówienie przez telefon na konkretne produkty, które pracownik dostarczy do domu. Poprzez tego rodzaju akcje po raz kolejny mamy okazję pokazać, że Lewiatan to coś więcej niż miejsce robienia zakupów – wspólnie tworzymy społeczność, która może na siebie liczyć w trudnych chwilach – zaznacza Robert Rękas, członek zarządu Lewiatan Holding S.A.
Polacy wielokrotnie pokazali, że w trudnych sytuacjach potrafią połączyć siły w słusznej sprawie. Sygnały o lokalnie podejmowanych działaniach pomocowych w ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi płyną z całej Polski! – Nasi Pracownicy ze spółki Lewiatan Żory ruszyli z pomocą tym, którzy walczą z wirusem na pierwszej linii frontu – pracownikom szpitali w naszej okolicy. Po tym, jak dowiedzieliśmy się, że brakuje im podstawowych artykułów, takich jak: prowiant, koce, ręczniki czy bielizna dla personelu, zwarliśmy szyki z kilkoma firmami i dostarczyliśmy niezbędne produkty do szpitali. Pomoc trafiła do Oddziału Zakaźnego Szpitala Rejonowego w Raciborzu oraz Oddziału Pediatrii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 3 w Rybniku – mówi Michał Narożyński prezes zarządu spółki regionalnej Lewiatan Żory. Do akcji pomocowej chętnie włączyły się lokalne firmy: Bury, Warzywko Nowrocki Bogusław, Moraj oraz Igar Bogdan Gorgol. Pomoc dla lokalnych szpitali zorganizowała także Spółka Regionalna z Lublina. Pracownicy Lewiatana pomogli szpitalowi specjalistycznemu w Chełmie, dwóm szpitalom klinicznym w Lublinie oraz dwóm jednostkom pogotowia ratunkowego w Lublinie, przekazując im najpotrzebniejsze rzeczy: artykuły spożywcze, śpiwory, fotel do spania dla lekarzy dyżurnych oraz długopisy.
#ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem
PSH Lewiatan promuje również odpowiedzialne zachowania wśród swoich Klientów, zachęcając do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz pozostawania w domu. Na swoich kanałach w mediach społecznościowych Lewiatan pokazuje, że ten przymusowy pobyt w domach można spędzić kreatywnie. Na firmowym fanpage’u sieci wystartował konkurs pod nazwą #ZostańWdomu i gotuj z Lewiatanem. Jego celem jest pokazanie, że nie musi to być tylko przykry obowiązek, ale też początek dobrej, przedświątecznej zabawy.
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Xiaomi otwiera nowy salon w centrum handlowym Promenada!
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Prawo
Przez „wrzutkę legislacyjną” saszetki nikotynowe mogły zniknąć z rynku. Przedsiębiorcy domagają się konsultowania nowych przepisów
Coraz popularniejsze na rynku saszetki z nikotyną do tej pory funkcjonują poza systemem fiskalnym i zdrowotnym. Nie są objęte akcyzą ani zakazem sprzedaży osobom niepełnoletnim. Dlatego też sami producenci od dawna apelują do rządu o objęcie ich regulacjami, w tym podatkiem akcyzowym, żeby uporządkować rosnący rynek i zabezpieczyć wpływy budżetowe państwa. Ministerstwo Zdrowia do projektu ustawy porządkującej rynek e-papierosów bez zapowiedzi dodało regulację dotyczącą saszetek nikotynowych, która jednak w praktyce mogła zlikwidować tę kategorię wyrobów na rynku. Przedsiębiorcy nie kryją rozczarowania sposobem, w jaki wprowadzane są zmiany w przepisach regulujących rynek.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.