PunkPirates wraz z innym podmiotem powołują Games 4Experience S.A.

PunkPirates, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie developer gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR), wraz z 4Experience Sp. z o.o. powołało spółkę stowarzyszoną - Games 4Experience S.A. Działalność studia będzie koncentrowała się produkcji gier VR, realizowanych za pośrednictwem wewnętrznego zespołu deweloperskiego. PunkPirates S.A. objęło 20 proc. akcji w kapitale zakładowym spółki, natomiast 4Experience Sp. z o.o. 50 proc.
- Nasza dotychczasowa współpraca z 4Experience zaowocowała decyzją o rozszerzeniu działalności i utworzeniu spółki stowarzyszonej pod nazwą Games 4Experience. Udziały PunkPirates w kapitale zakładowym wynoszą 20 proc. Chcemy dywersyfikować źródła przychodów ze sprzedaży i zwiększyć nasze zaangażowanie i skalę działania w zakresie nowych gier VR, które w przypadku Games 4Experience będą produkowane przez wewnętrzny zespół deweloperski - mówi Leszek Krajewski, członek zarządu Games 4Experience.
Kapitał zakładowy spółki wynosi 100 tys. zł i z czego połowę udziałów objęło 4Experience Sp. z o.o, 20 proc. natomiast PunkPirates. Model biznesowy Games 4Experience S.A. zakłada produkcję kilku gier jednocześnie.
4Experience to działające od 2015 roku studio świadczące usługi dla klientów biznesowych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Spółka zrealizowała ponad 150 projektów dla klientów takich jak Walmart, Ikea, Cisco, Strabag, Viessmann, Pfizer i wielu innych.
- Cały czas śledzimy trendy i zmiany w branży VR, dlatego tytuły z portfolio nowo utworzonej spółki, będą dystrybuowane na wszystkich najważniejszych platformach wirtualnej rzeczywistości, co mamy nadzieję, przełoży się na duże zainteresowanie i zadowalające wyniki sprzedaży – podsumowuje Leszek Krajewski.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.