PunkPirates wraz z innym podmiotem powołują Games 4Experience S.A.

PunkPirates, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie developer gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR), wraz z 4Experience Sp. z o.o. powołało spółkę stowarzyszoną - Games 4Experience S.A. Działalność studia będzie koncentrowała się produkcji gier VR, realizowanych za pośrednictwem wewnętrznego zespołu deweloperskiego. PunkPirates S.A. objęło 20 proc. akcji w kapitale zakładowym spółki, natomiast 4Experience Sp. z o.o. 50 proc.
- Nasza dotychczasowa współpraca z 4Experience zaowocowała decyzją o rozszerzeniu działalności i utworzeniu spółki stowarzyszonej pod nazwą Games 4Experience. Udziały PunkPirates w kapitale zakładowym wynoszą 20 proc. Chcemy dywersyfikować źródła przychodów ze sprzedaży i zwiększyć nasze zaangażowanie i skalę działania w zakresie nowych gier VR, które w przypadku Games 4Experience będą produkowane przez wewnętrzny zespół deweloperski - mówi Leszek Krajewski, członek zarządu Games 4Experience.
Kapitał zakładowy spółki wynosi 100 tys. zł i z czego połowę udziałów objęło 4Experience Sp. z o.o, 20 proc. natomiast PunkPirates. Model biznesowy Games 4Experience S.A. zakłada produkcję kilku gier jednocześnie.
4Experience to działające od 2015 roku studio świadczące usługi dla klientów biznesowych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości. Spółka zrealizowała ponad 150 projektów dla klientów takich jak Walmart, Ikea, Cisco, Strabag, Viessmann, Pfizer i wielu innych.
- Cały czas śledzimy trendy i zmiany w branży VR, dlatego tytuły z portfolio nowo utworzonej spółki, będą dystrybuowane na wszystkich najważniejszych platformach wirtualnej rzeczywistości, co mamy nadzieję, przełoży się na duże zainteresowanie i zadowalające wyniki sprzedaży – podsumowuje Leszek Krajewski.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.