Komunikaty PR

Pyszne.pl oficjalnym partnerem Ligi Mistrzów w ramach obszernego kontraktu

2021-03-22  |  23:15
Biuro prasowe

Pyszne.pl jako część Just Eat Takeaway.com, jednego z największych serwisów do zamawiania jedzenia online, został oficjalnym partnerem UEFA w 11 dodatkowych turniejach piłki nożnej, takich jak Liga Mistrzów i Liga Mistrzyń UEFA, EURO kobiet i mężczyzn, Liga Europy, a także w zawodach piłki halowej i zawodach młodzieżowych. Długoterminowe partnerstwo jest kontynuacją obecnego partnerstwa EURO 2020 i obejmuje łącznie 12 turniejów i wydarzeń organizowanych przez UEFA.

 


“Just Eat Takeaway.com jest liderem na rynku delivery, dlatego cieszyliśmy się, gdy serwis został pod koniec 2019 roku oficjalnym partnerem UEFA w ramach UEFA EURO” - powiedział Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA.  “Najnowsza umowa dotycząca współpracy przy 11 turniejach UEFA, w tym Lidze Mistrzów UEFA, Lidze Europy UEFA i Lidze Konferencji Europy UEFA oraz wszystkich turniejach kobiet, pokazuje zaangażowanie we wspieranie piłki nożnej na wszystkich szczeblach w całej Europie. Dzięki swojemu doświadczeniu, Just Eat Takeaway.com zapewni kibicom zamawianie jedzenia w łatwy i szybki sposób, podczas gdy będą bacznie obserwować rywalizację największych gwiazd piłki nożnej w należących do światowej czołówki rozgrywkach klubowych i meczach drużyn narodowych.”

 

“To niezwykle ekscytujący czas na angażowanie się w kobiecą piłkę nożną, która rozwija się w niesamowitym tempie. Cieszymy się, że Just Eat Takeaway.com dołączył do nas na kolejne cztery lata.” - powiedziała Nadine Kessler, szefowa kobiecej piłki nożnej UEFA. 

 

“Naszą strategią jest łączenie naszych najlepszych marek z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi na świecie” - powiedział Jitse Groen, dyrektor generalny i założyciel Just Eat Takeaway.com. „Istotne jest dla nas partnerstwo obejmujące zarówno turnieje kobiet, jak i mężczyzn. Nasza marka jest dla każdego, sport też taki powinien być. Te wspólne cele łączą nas z  UEFA.”
 

Just Eat Takeaway.com, którego częścią jest Pyszne.pl, to wiodący serwis do zamawiania jedzenia online. Działając na 23 rynkach na świecie, łączy konsumentów i restauracje, umożliwiając tym samym spędzania każdej ważnej chwili z ulubionym jedzeniem. Wspólnie z restauracjami partnerskimi umożliwia zamawianie jedzenia w łatwy, szybki i przyjemny sposób, na każdym kroku kreując pozytywne wspomnienia. Dla Just Eat Takeaway.com partnerstwo z UEFA to wyjątkowa okazja, aby być z kibicami w czasie, gdy delektują się pysznym jedzeniem, podczas oglądania długo wyczekiwanych rozgrywek piłkarskich.

 

Partnerstwo z Just Eat Takeaway.com jest jednym z najszerszych w historii UEFA. Zapewni ono ekspozycję marki Just Eat Takeaway.com na boiskach podczas meczów, na ściankach w tle wywiadów w ramach sponsoringu transmisji, aż po ekskluzywne możliwości przeprowadzenia aktywacji na stadionach bezpośrednio przed, w trakcie i po meczach. Współpraca obejmuje także sponsorowanie transmisji Ligi Mistrzów UEFA i szczególną ekspozycję marek podczas 282 meczów na sezon rozgrywanych w ramach Ligi Europejskiej UEFA i Ligi Konferencji Europy UEFA w sezonach od 2021/22 do 2023/24. Partnerstwo w rozgrywkach kobiet UEFA potrwa cztery lata do 2025 roku.



Pełna lista rozgrywek objętych partnerstwem:

●            Liga Mistrzów UEFA

●            EURO Kobiet UEFA 

●            Liga Mistrzyń UEFA

●            Liga Europy UEFA

●            Liga Konferencji Europy UEFA

●            Superpuchar UEFA

●            Liga Młodzieżowa UEFA

●            Liga Mistrzów Futsalu UEFA

●            Liga Mistrzyń Futsalu UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 17 UEFA

●            Mistrzostwa Kobiet do lat 19 UEFA

Wcześniej ogłoszone:

●            UEFA EURO 2020






 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Złodzieje nie mają Świąt Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Złodzieje nie mają Świąt

Przerwa świąteczna i noworoczna zbliża się wielkimi krokami. Jak informuje policja, to właśnie m.in. w tym okresie częściej dochodzi do kradzieży z włamaniem w domach
Konsument Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie
2024-12-17 | 08:00

Święta jakby luksusowe – co 4. Polak zadłuża się na Boże Narodzenie

Aż 1/4 Polaków zadłuża się na organizację świąt Bożego Narodzenia, aby były wystawne, z czego 6 proc. zrobiło to wielokrotnie. Najczęściej konsumenci sięgają po pomoc rodziny,
Konsument Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili
2024-12-11 | 11:00

Polacy coraz hojniejsi wobec swoich pupili

Dwóch na trzech opiekunów zwierząt planuje kupić swoim pupilom świąteczne prezenty, a aż jedna trzecia z nich rozważa w tym roku zakup specjalnego kalendarza adwentowego.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.