Quad POS oferuje europejskim markom kompleksowe doświadczenia shopper marketingo
Konsutant PR
Warszawa
03-439 Warszawa
monikawiton|gmail.com| |monikawiton|gmail.com
516156128
https://www.linkedin.com/in/monikawiton/
Quad Europe, spółka zależna należąca w całości do Quad, globalnej firmy tworzącej doświadczenia marketingowe rozszerza swoje zintegrowane usługi dla marek w całej Europie. Nowa oferta, dostępna od dziś pod nazwą Quad POS, zapewnia kompleksową obsługę marketingową w punktach sprzedaży, obejmującą strategię, projektowanie i druk finalnych materiałów dostarczanych do sklepów.
W ofercie Quad POS znajdzie się cała dotychczasowa oferta Quad Europe, realizowana dotychczas przez działy R&D i produkcję POS, a także produkty firmy Marin’s, która została przejęta przez Quad w 2015 roku. Europejskie oddziały Marin’s, działające we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, będą funkcjonować pod nazwą Quad POS, a głównym elementem ich oferty pozostanie system ekspozytorów LAMà®, który na rynek został wprowadzony właśnie przez firmę Marin’s. W rezultacie marketerzy otrzymają kompletne i efektywne doświadczenia w punktach sprzedaży, które otwierają drogę do lepszego, głębszego i łatwiejszego zaangażowania konsumentów.
„Quad powstał jako firma stawiająca na innowacje, przez co nieustannie staramy się pomagać naszym klientom w znalezieniu lepszej drogi” – powiedział Jean-Michel Gaffé, prezes Quad Europe. „Stworzenie Quad POS jest częścią długoterminowej strategii Quad Europe – firmy, która zapewni kompleksową realizację wszystkich potrzeb marketingowych naszych klientów. Zawsze będziemy oferować najwyższej jakości usługi druku, ale współpracujemy z naszymi klientami także przy tworzeniu holistycznych doświadczeń marketingowych dla ich marek. Naszym celem jest usprawnienie produkcji i komunikacji, szybkie reagowanie na potrzeby klientów oraz dostarczanie im wysokiej jakości ekologicznych rozwiązań.”
W ramach rozwoju w Europie, Quad rozbuduje również istniejące centra biznesowe w Niemczech i Francji. Będą one służyć jako huby oferujące pełną ofertę Quad Europe, w tym usługi reklamowe i Print Management.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.