Quest Dystrybucja zmienia nazwę na QDP
Quest Dystrybucja Sp. z o.o. zmienia nazwę na QDP Sp. z o.o. Nowa nazwa obowiązuje od 2 sierpnia br. Zmiana nazwy na QDP Sp. z o.o. jest ważnym etapem w działalności Spółki, która w ciągu ostatnich lat intensywnie realizowała nową strategię rozwoju. Nowym hasłem przewodnim QDP będzie „Efektywność i bezpieczeństwo IT”.
Quest Dystrybucja Sp. z o.o. działa na polskim rynku oprogramowania już od 2004 r., rozpoczynając działalność jako wyłączny przedstawiciel i dystrybutor produktów firmy Quest Software. Przez te kilkanaście lat zarówno w strategii rozwoju, jak i w oferowanych przez firmę produktach oraz usługach nastąpiło wiele zmian.
W wyniku nawiązania współpracy z nowymi partnerami i dostawcami (m.in. Cymulate, Secret Double Octopus, Sasa Software, CA/Broadcom) portfolio oferowanych produktów stale poszerzało się o nowe rozwiązania. Dzięki temu Spółka stała się nowoczesnym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych, integrującym kompleksowe systemy w obszarach zarządzania operacjami i rozwoju IT oraz cyberbezpieczeństwa, współpracującym bezpośrednio z producentami innowacyjnych rozwiązań. Kompetencje w zakresie usług profesjonalnych firmy są wykorzystywane zarówno przez klientów w Polsce, jak i za granicą.
Aktywnie dostosowując się do nowych trendów i zagrożeń, nowoczesnych technologii i globalnej cyfryzacji, Quest Dystrybucja od początku swojej działalności koncentrowała się na potrzebach klientów i oferowała produkty, które wychodziły naprzeciw ich oczekiwaniom. Pomagały w zapewnieniu bezpieczeństwa, rozwoju i większej konkurencyjności. Klientami Quest Dystrybucja jest ponad tysiąc firm reprezentujących wszystkie sektory gospodarki - finansowy, telekomunikacyjny, energetyczny, przemysłowy oraz instytucje rządowe i edukacyjne. Aktualnie Quest Dystrybucja Sp. z o.o. jest przedstawicielem wiodących na rynku producentów oprogramowania: ApiOmat, CATechnologies/Broadcom, Cymulate, Secret Double Octopus, InfoBay, Sasa Software, SMA oraz partnerem Platinum Plus firm One Identity i Quest Software. W szerokiej ofercie produktowej znajdują się rozwiązania upraszczające zarządzanie bazami danych i infrastrukturą Microsoft, optymalizujące i poprawiające efektywność środowisk hybrydowych, poprawiające poziom cyberbezpieczeństwa i bezpieczeństwa dostępu do informacji oraz automatyzujące procesy biznesowe.
Ireneusz Medyński, prezes Quest Dystrybucja Sp. z o.o.:
„To ważny moment w rozwoju naszej firmy, a zmiana nazwy jest jednym z jego etapów i elementem naszej długoterminowej strategii biznesowej. Przez ostatnie lata przeszliśmy transformację i dziś jesteśmy zupełnie inną firmą niż kilkanaście lat temu. Zmieniła się nie tylko nasza oferta, ale też kierunek rozwoju. Nazwa Quest Dystrybucja nie oddawała już tego, czym Spółka zajmuje się dzisiaj. Dlatego podjęliśmy decyzję o zmianie nazwy. O sukcesie Quest Dystrybucja decydowała wysoka jakość oferowanych produktów i usług oraz indywidulane podejście do klientów. I to się nie zmieni. Już jako QDP nadal zamierzamy oferować najwyższej klasy rozwiązania informatyczne, które pomagają spełniać potrzeby informatyczne i biznesowe organizacji.”
QDP Sp. z o.o. planuje dalsze poszerzanie oferty o innowacyjne rozwiązania, współpracę z nowymi dostawcami oraz rozwój wysokiej jakości usług profesjonalnych. Niemniej nadal będzie ściśle współpracować ze swoimi wieloletnimipartnerami - Quest Software i One Identity - i rozwijać posiadane kompetencje w tym obszarze, z których korzystają klienci nie tylko w Polsce ale także na świecie.
Wraz z wprowadzeniem nowej nazwy firmy, zmieni się adres strony www z www.quest-pol.com.pl na www.qdp.com.pl. Numery telefonów i adres siedziby Spółki pozostaną bez zmian. Nowa nazwa obowiązuje od 2 sierpnia br.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Jednorazowe opakowania z plastiku mają do 2030 roku zniknąć z lokali gastronomicznych. Przekonanie klientów do pojemników wielorazowych może być wyzwaniem
Unijne przepisy zobowiązują firmy z branży HoReCa do ograniczenia w perspektywie 2030 roku jednorazowych opakowań z tworzyw sztucznych i zastąpienia choć części z nich opakowaniami wielorazowymi. Choć wielu Europejczyków pozytywnie odnosi się do oferowania opakowań wielorazowych przez lokale gastronomiczne, zaangażowanie użytkowników w zwrot pojemników może się okazać wyzwaniem.
Handel
Zbliża się szczyt UE–Chiny. Głównym tematem spotkania będzie polityka handlowa, w tym cła

Unia Europejska i Chiny odpowiadają łącznie za niemal 30 proc. światowego handlu, ale Europa wciąż ma ogromny deficyt handlowy w wymianie z Państwem Środka. Ostatnio relacje między Pekinem a Brukselą były pełne napięć, choćby w kwestii europejskich ceł na elektryki, chińskich ograniczeń eksportu metali ziem rzadkich, czy braku równowagi w dostępie do rynków. Szczyt UE–Chiny odbędzie się ponad półtora roku po poprzednim.
Polityka
Dane statystyczne pomogą przyspieszyć rozwój turystyki. Posłużą również do promocji turystycznej Polski

Główny Urząd Statystyczny we współpracy z resortem turystyki buduje nowoczesny portal analityczny Turystyka+. To interaktywne narzędzie, które umożliwia śledzenie zmian i porównywanie danych. Celem projektu jest wsparcie rozwoju turystyki na wielu poziomach – nie tylko krajowym, ale również lokalnym i regionalnym. Ma on być pomocny zarówno w podejmowaniu decyzji politycznych dotyczących infrastruktury turystycznej, jak i dla przedsiębiorców, co ma się przełożyć na rozwój sektora i gospodarki.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.