"A może nad morze… z Radiem ZET”. VEGETA podsumowuje wakacyjną akcję
Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.
Wakacje z marką VEGETA
"A może nad morze… z Radiem ZET" to coroczne wydarzenie organizowane przez radiostację, które odbywa się w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach Polski. W tym roku była to Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Mielno, Pobierowo oraz Międzyzdroje. W ramach wydarzenia można było uczestniczyć w licznych konkursach i aktywnościach zorganizowanych przez partnerów – jednym z nich była VEGETA. W wyznaczonej strefie marki przygotowano wiele atrakcji skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Prowadzone były m.in. zajęcia sportowe i konkursy z nagrodami, a dla wszystkich zaangażowanych marka przyszykowała przekąski, w tym popcorn z przyprawą VEGETA. Uczestnicy mogli liczyć również na podarunki w postaci produktów marki.
„Połączenie wakacyjnej, rozrywkowej atmosfery z aktywnym wypoczynkiem w rytm muzyki radia ZET to właśnie to, czego mogli doświadczyć urlopowicze w nadmorskich kurortach w strefie VEGETA. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy być partnerem tej akcji, która umożliwiła nam spotkanie i porozmawianie, a także wspólną zabawę z konsumentami.” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Podravka Polska. „Latem intensywnie pracowaliśmy również nad urozmaiceniem naszej oferty, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już w najbliższych miesiącach.” – dodaje.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.