"A może nad morze… z Radiem ZET”. VEGETA podsumowuje wakacyjną akcję
Marka VEGETA od lat stara się podkreślać smak dań Polaków w ich kuchni, ale tego lata postanowiła również umilić im wakacyjny czas! W ramach akcji "A może nad morze… z Radiem ZET" podczas sześciu wakacyjnych weekendów, urlopowicze mogli odwiedzić strefę marki, gdzie czekało na nich mnóstwo atrakcji i smakowitych przekąsek.
Wakacje z marką VEGETA
"A może nad morze… z Radiem ZET" to coroczne wydarzenie organizowane przez radiostację, które odbywa się w najpopularniejszych nadmorskich miejscowościach Polski. W tym roku była to Krynica Morska, Władysławowo, Łeba, Mielno, Pobierowo oraz Międzyzdroje. W ramach wydarzenia można było uczestniczyć w licznych konkursach i aktywnościach zorganizowanych przez partnerów – jednym z nich była VEGETA. W wyznaczonej strefie marki przygotowano wiele atrakcji skierowanych zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Prowadzone były m.in. zajęcia sportowe i konkursy z nagrodami, a dla wszystkich zaangażowanych marka przyszykowała przekąski, w tym popcorn z przyprawą VEGETA. Uczestnicy mogli liczyć również na podarunki w postaci produktów marki.
„Połączenie wakacyjnej, rozrywkowej atmosfery z aktywnym wypoczynkiem w rytm muzyki radia ZET to właśnie to, czego mogli doświadczyć urlopowicze w nadmorskich kurortach w strefie VEGETA. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy być partnerem tej akcji, która umożliwiła nam spotkanie i porozmawianie, a także wspólną zabawę z konsumentami.” – mówi Joanna Ściebura, Brand Manager w Podravka Polska. „Latem intensywnie pracowaliśmy również nad urozmaiceniem naszej oferty, o czym konsumenci będą mogli się przekonać już w najbliższych miesiącach.” – dodaje.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.