Radosna Wigilia w Piasecznie po raz kolejny zakończona sukcesem

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ponad 100 worków wypełnionych po brzegi prezentami trafiło do uczestników Radosnej Wigilii, którą od 7 lat organizuje Fundacja Dziecięca Radość. Beneficjentami akcji są podopieczni M-GOPS w Piasecznie oraz dzieci z Domów Dziecka w Pęcherach, Czernicach Borowych i Szczutowie.
Tegoroczna Radosna Wigilia zorganizowana została 8 grudnia w Centrum Aktywności Seniora „Przystań pod Klonami”. Jak co roku, oprócz prezentów i spotkania ze Świętym Mikołajem, na dzieci czekały dodatkowe atrakcje. Szczególne wrażenie na najmłodszych zrobił występ cyrkowca, który zabawiał dzieci jeszcze długo po zakończeniu występu. Nie zapomniano także o rozrywce dla nieco starszych. Wzięli oni udział w zajęciach sportowych i własnoręcznie wykonali świąteczne wianki do zawieszenia na drzwi. Wszyscy uczestnicy Radosnej Wigilii doskonale bawili się przy wspólnym dekorowaniu pierniczków. Wydarzenie nie odbyłoby się bez wsparcia sponsorów, lokalnych przedsiębiorców i prywatnych darczyńców.
- Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w tegoroczną edycję Radosnej Wigilii. Mowa zarówno o sponsorach i instytucjach prowadzących zbiórki, jak i osobach prywatnych. To dzięki Wam to wyjątkowe wydarzenie od lat przynosi radość i uśmiechy na twarzach uczestników. W tym roku dzieci znalazły w paczkach dostosowane do wieku książki, artykuły szkolne, zabawki, kosmetyki, ubrania i słodycze. W rolę Świętych Mikołajów wcieli się również pracownicy LeasingTeam Group, którzy w ramach pracowniczej aukcji zebrali ponad 6 500 zł na zakup prezentów dla dzieci i najbardziej potrzebujących rodzin – mówi Weronika Jarosz, Członek Zarządu Fundacji Dziecięca Radość.
20 lat Radosnej Wigilii
Pierwsza Radosna Wigilia odbyła się w 2004 roku z inicjatywy lokalnej społeczności gminy Piaseczno, chcącej wesprzeć dzieci z najuboższych rodzin. W 2018 roku, po pięcioletniej przerwie, inicjatywę wskrzesił dotychczasowy sponsor LeasingTeam Group, który założył Fundację Dziecięca Radość dedykowaną tej ważnej akcji.
Każdego roku Radosną Wigilię wspierają władze miasta Piaseczno i Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W 2024 roku partnerem wydarzenia został Samorząd Województwa Mazowieckiego. Prezenty ufundowały firmy: E plus M, Ferrero, ZPC Milanówek, Vantiva oraz Delikatesy Max z Piaseczna. W akcję zaangażowały się również: Centrum Kultury w Piasecznie oraz Szkoła Podstawowa w Nowej Iwicznej.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.