Komunikaty PR

Raport IDC MarketScape. HP liderem wśród firm technologicznych

2020-09-28  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania info_pras ( 0.55 MB )

Firma HP została wyróżniona za swoje zróżnicowane portfolio oraz przełomowe innowacje, takie jak druk 3D czy mikrofluidyka.

Firma HP Inc. uplasowała się na pozycji lidera w rankingu IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment (dokument nr #US45354420, z sierpnia 2020 r.). W raporcie wyróżniono strategię HP, która ma na celu rozwój i transformację branży drukarskiej.  Jej zadaniem jest przede wszystkim wykorzystanie zmieniających się trendów rynkowych, nowatorskich możliwości drukowania i obliczeń komputerowych oraz maksymalizacja innowacji, za którą od ponad 50 lat stoją laboratoria HP Labs.

Według danych z raportu: HP jest jedną z nielicznych firm, która może pochwalić się wyjątkową pozycją jako dostawca zarówno komputerów osobistych / laptopów / systemów współpracy, jak i systemów drukowania współistniejących w ramach jednej organizacji. W dziedzinie druku HP Inc. kieruje swoją ofertę do klientów ze zróżnicowanych obszarów  od domu po produkcję,  a wszystko to dzięki szerokiemu i wszechstronnemu portfolio. Ponadto, aby pomóc klientom wdrożyć niezbędne innowacje, jednocześnie przyczyniając się do wspólnej walki ze skutkami COVID-19[1], HP wykorzystuje nowe technologie, takie jak druk 3D i mikrofluidyka.

HP celowo pozycjonuje się jako dostawca usług IT, zachęcając swoich klientów do korzystania ze wszystkich możliwości, jakie ma do zaoferowania HP Inc.

Rynek tradycyjnych rozważań do drukowania w środowisku biurowym musi ewoluować, wraz z rozwojem technologii i zmieniającym się światem – komentuje Tuan Tran, prezes HP ds. Imaging, Printing and Solutions Business – HP posiada wizję przyszłości i od wielu lat prowadzi strategią upraszczania, automatyzacji i wprowadzania innowacji w celu zapewnienia klientom jak najlepszych rozwiązań i optymalnych wyników. Ponadto, jako firma działająca na wielu obszarach jednocześnie, jesteśmy w stanie pomagać konsumentom i organizacjom każdej wielkości w tworzeniu, łączeniu się i działaniu na światowym poziomie.

W raporcie stwierdzono ponadto, że HP Inc. posiada kilka mocnych stron, dzięki którym jest w stanie stymulować transformację na rynku druku. Począwszy od szerokiej gamy rozwiązań dla rynku domowego, biurowego i produkcyjnego, poprzez przeznaczanie znacznej części funduszy na badania i rozwój. Wszystko to po, aby zapewnić ciągłe innowacje w zakresie technologii oraz utrzymać modele dostaw powszechnie obowiązujące wśród szerszej społeczności IT. Firma stale poszerza swoje portfolio o nowe usługi, rozwiązania w zakresie wydajności pracy, zarządzanie drukowaniem, rozwiązanie oparte na chmurze. Dalszy rozwój dzięki integratorom systemów zapewni dodatkowe możliwości cyfrowej transformacji. Wreszcie, zaangażowanie firmy w metodologię zrównoważonego rozwoju nadal zdobywa uznanie na poziomie globalnym.

Transformacyjne podejście

Zacieranie się granic pomiędzy życiem rodzinnym a zawodowym związane z pandemią COVID-19 zmotywowało HP, aby skupić się na dostarczaniu technologii, rozwiązań i usług, które zaoferują jeszcze więcej możliwości współczesnym profesjonalistom. Raport IDC przedstawia kluczowe obszary transformacji rozwiązań drukujących HP, w tym:

  • Bezproblemowość: aby drukowanie było łatwe i intuicyjne, firma HP stworzyła specjalną aplikację HP Smart aby sprostać oczekiwaniom klientów w dzisiejszym, coraz bardziej mobilnym świecie; HP Roam umożliwia klientom drukowanie praktycznie z dowolnego miejsca na wszystkich urządzeniach obsługujących technologię Roam; HP Workpath to zbiór ponad 100 aplikacji, które zapewniają użytkownikom jeszcze lepsze warunki drukowania.
  • Proaktywność: HP proaktywnie wysyła oryginalne materiały eksploatacyjne do klientów zarejestrowanych w programie Instant Ink, monitorując intensywność użytkowania urządzeń i na podstawie informacji zwrotnych otrzymywanych w czasie rzeczywistym. Usługi HP Smart Device Services zapewniają większą przejrzystość użytkowania i lepsze zarządzanie.
  • Spersonalizowanie: klienci znajdują się w samym centrum strategii HP. Dopasowanie się do życia klienta to podstawowy cel stojący za każdym procesem tworzenia lepszych rozwiązań i możliwości związanych z drukowaniem w firmie HP.
  • Bezpieczeństwo: podstawa transformacji,  jest priorytetem dla wszystkich branż, umożliwiając tym, którzy pracują w domu i poza nim, ochronę sprzętu i danych.

Nacisk, jaki HP kładzie na potrzeby konsumentów, kompleksowa oferta firmy i spójne świadczenie usług na całym świecie zapewnia klientom niezbędne wsparcie w tych burzliwych czasach.

Więcej szczegółowych informacji:

  • HP zwiększa możliwości drukowania dzięki usługom i rozwiązaniom opartym na chmurze [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-enhances-print-experiences-with-cloud-based-services-and-solutions.html]
  • HP wprowadza rozwiązania do pracy zdalnej dla szybko zmieniającego się środowiska pracy [https://press.hp.com/us/en/press-releases/2020/hp-introduces-remote-work-solutions-for-rapidly-changing-work-environments.html]
  • Drukarka HP D300e BioPrinter „drukuje” próbki farmaceutyczne zamiast atramentu [https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/the-hp-d300e-bioprinter-prints-pharmaceutical-samples-instead-of-ink1.html]

 

[1] https://press.hp.com/us/en/press-kits/2020/hp_response_to_covid19_all.html

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI? Biuro prasowe
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną
IT i technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety

– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.

Prawo

Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.