Komunikaty PR

Rebranding marki Garett - odkryj piękno codzienności

2023-07-07  |  14:00
Biuro prasowe

Marka Garett, lider sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce, ogłasza nowy etap w swojej historii za sprawą przeprowadzenia rebrandingu. Kampania #everydayyou, będąca pierwszym krokiem w zmianie wizerunku marki, rozpoczęła się wraz z nawiązaniem współpracy z nową ambasadorką, Olgą Kalicką.

 

Firma przechodzi kompleksową zmianę swojej identyfikacji wizualnej, obejmującą nowe logo, kolorystykę, stronę internetową garett.pl i garett.world oraz hasło przewodnie.

 

Kampania skupia się na akceptacji siebie oraz promocji zdrowego i aktywnego stylu życia. Hasło przewodnie #everydayyou, towarzyszące rebrandingowi podkreśla, że produkty oferowane przez markę Garett są idealnym towarzyszem codzienności, spełniając oczekiwania szerokiego grona odbiorców. Kampania ma także głębszy wymiar emocjonalny, koncentrując się na trosce o siebie, własny komfort, umiejętność samoakceptacji i radość z bycia tu i teraz. Marka pragnie przekazać, że każdego dnia to Ty jesteś ważny, a Garett jest tu, aby Ci towarzyszyć.

 

W ramach kampanii #everydayyou, Garett pragnie zachęcić każdego do dbania o swoje zdrowie, zarówno fizyczne, jak i emocjonalne, poprzez regularną aktywność. W tym celu proponuje wysokiej jakości smartwatche, które są dostępne w przystępnej cenie. Dzięki nim można trenować i monitorować swoją aktywność oraz stan zdrowia. W codziennym zabieganiu często brakuje czasu na regularne wizyty na siłowni czy długie treningi. Dlatego marka pragnie wyraźnie podkreślić, że wystarczy nawet 15-20 minut aktywności dziennie, takiej jak spacer, taniec czy krótki trening, aby czuć się lepiej. Bez wyjścia na siłownię czy wsparcia trenera personalnego - wystarczy, że zaczynasz od małych kroków w swojej codzienności.  Również w sferze pielęgnacji i dbania o swój naturalny wygląd, Garett oferuje rozwiązania, które można wykorzystać w zaciszu swojego domu, bez konieczności umawiania się na wizyty w salonach kosmetycznych.

 

„Rozumiemy, że czas i budżet mogą stanowić ograniczenia, dlatego stawiamy na dostępność i wygodę. Nasza marka pragnie zapewnić wsparcie w odkrywaniu radości ze zwykłej codzienności.  Poprzez rebranding wizerunku marki pragniemy podkreślić, że #everydayyou to zmiana, która odzwierciedla wyznawane przez nas wartości” - mówi Aleksandra Górska, Brand Manager maki Garett.

 

O marce

Garett jest liderem sprzedaży smartwatchy dziecięcych w Polsce oraz jednym z głównych graczy w segmencie urządzeń elektronicznych do domowej pielęgnacji całego ciała. Produkty z logo marki dostępne są w największych sieciach elektromarketów w Polsce m.in.: MediaExpert, RTVEUROAGD, Empik, Komputronik, Neonet, Media Markt oraz w ponad 19 krajach w Europie. Wizją marki Garett jest zapewnienie bezpiecznych produktów dla jak największej liczby konsumentów, aby mogli cieszyć się aktywnym i zdrowym stylem życia przy użyciu nowoczesnych technologii.

Więcej na www.garett.pl

 

Osoba kontaktowa
Aleksandra Górska
Brand Manager
aleksandra.g@garett.pl
Tel. 539 393 841

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji

Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.

Konsument

Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.