Red Dot dla polskiej marki Opoczno
Opoczno, najstarszy polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.
W tym roku najważniejsza nagroda w świecie designu, czyli Red Dot Award, trafia do polskiej marki Opoczno. Prestiżową „czerwoną kropkę” w kategorii Product Design otrzymała kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept. Red Dot Design Award to największy i najbardziej renomowany światowy konkurs wzornictwa, nazywany „Oscarami designu”. W tegorocznej edycji konkursu, ten wyjątkowy tytuł przyznano kolekcji Color Crush, doceniając jej wyrafinowane piękno i wysoką jakość wykonania. Najważniejsza nagroda w świecie designu dla Opoczno jest dowodem uznania dla odwagi polskiego producenta w kreowaniu nowych trendów oraz inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz.
- Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za symbol przynależności do wzorniczej ekstraklasy. O „czerwonej kropce” marzy każdy projektant. To, że została przyznana naszej kolekcji Color Crush, to dla nas jako firmy motywujący sygnał o tym, że będąc polskim producentem płytek ceramicznych z ponad stuletnią tradycją, jednocześnie projektujemy nowoczesne produkty na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji Opoczno. – Do tego miejsca doprowadziły nas liczne zmiany, jakie wprowadziliśmy w obszarze designu i technologii w ostatnich latach. Nowe narzędzia i procesy w rękach zdolnych projektantów z naszego zespołu, zaowocowały stworzeniem najpierw nowych linii produktowych Grand Concept, a następnie przełomowego dla nas produktu Color Crush. Ogromnie się cieszymy, że kolekcja została dostrzeżona i doceniona przez międzynarodowy autorytet w dziedzinie designu, czyli Jury konkursu Red Dot.
Kolekcja Color Crush zwraca uwagę na piękno naturalnego kamienia jakim jest labradoryt - minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Wychodząca w nagrodzonej kolekcji poza schematy interpretacja kamienia naturalnego, to efekt nadzwyczaj starannego procesu projektowego oraz wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Podstawą projektu kolekcji są skany autentycznych minerałów. W efekcie wzór Color Crush zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń oraz niezwykłej gry kolorów. Całość tworzy finalnie mocny, spójny rysunek podkreślony wyjątkowym odcieniem granatu. Nagrodzona kolekcja to flagowy produkt Opoczno z serii inspirowanych naturą oraz motywami industrialnymi płyt gresowych Grand Concept.
- Tak prestiżowa nagroda przyznana kolekcji Color Crush przez niezależne, międzynarodowe grono ekspertów potwierdza pozycję Opoczno jako marki nowoczesnej, kreatywnej i opartej na mocnych fundamentach. Jest dowodem uznania dla naszej odwagi w kreowaniu nowych trendów i inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz, jak również motywacją, aby tworzyć kolejne odważne kolekcje. Widzimy, że są na nie otwarci zarówno polscy klienci indywidualni, jak i projektanci oraz architekci wnętrz. Osiągnięcie to zawdzięczamy zespołowi osób, które cechuje pasja, zamiłowanie do piękna i obszerna wiedza w obszarze designu i technologii – dodaje Agnieszka Zapolska.
Więcej o nagrodzonej kolekcji na stronie: https://www.opoczno.eu/trendy/red-dot-dla-opoczna,205.html

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.