Komunikaty PR

Redakcja WPROST nagrodziła firmy 35-lecia. Wśród nich WIŚNIOWSKI

2024-10-31  |  01:00
Biuro prasowe

Nagroda Innowatory WPROST to jedno z najstarszych wyróżnień w polskich mediach dla najbardziej innowacyjnych firm oraz produktów i ludzi, którzy je tworzą. W ramach tegorocznej edycji, była przyznawana tym przedsiębiorstwom, które od ponad trzech dekad wnoszą znaczący wkład w rozwój polskiej gospodarki oraz cieszą się uznaniem na krajowym i międzynarodowym rynku.

– W tym szczególnym dla polskiej gospodarki roku, zbiegającym się z 20-leciem przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i 35-leciem wolności gospodarczej, dziękujemy naszym klientom, partnerom oraz całemu zespołowi za współtworzenie naszego sukcesu. Ta nagroda jest dowodem uznania dla naszej pracy i zaangażowania, by nieustannie dostarczać produkty i usługi na najwyższym poziomie – mówił Bartłomiej Serafin, członek zarządu WIŚNIOWSKI, dodając:

– Cieszymy się na tę nagrodę szczególnie, bowiem w tym roku obchodzimy nasz ważny jubileusz firmy: 35-lecie istnienia WIŚNIOWSKI. Kiedy w 1989 r. startowaliśmy w tej branży, przyszłość była nieznaną i z pewnością, po trudnym czasie polityczno-gospodarczym – nie wiedzieliśmy, jak rozwinie się rynek i czy Polacy są gotowi na innowacje. Wiedzieliśmy jednak jedno: chcemy być trendesetterem w branży. Dlatego jako pierwsza polska firma wprowadziliśmy bramę z automatyką, która zrewolucjonizowała rynek i do dziś ułatwia funkcjonowanie wokół domu milionom Polaków. To dzięki tej innowacji, naszą markę rozpoznaje niemal co druga osoba budująca lub remontująca dom w Polsce.

Oprócz firmy WIŚNIOWSKI, w kategorii „Firm 35-lecia” zostały nagrodzone także: Asseco Poland, Kronospan Polska oraz Grupa Maspex. Redakcja postanowiła wyróżnić także polskich przedsiębiorców, wśród których znaleźli się: Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski z Pomlek, Ryszard Florek z Fakro, Dariusz Miłek z CCC, Teresa Mokrysz z Mokate i Marta Półtorak z Marma Polskie Folie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.