Komunikaty PR

Redakcja WPROST nagrodziła firmy 35-lecia. Wśród nich WIŚNIOWSKI

2024-10-31  |  01:00
Biuro prasowe

Nagroda Innowatory WPROST to jedno z najstarszych wyróżnień w polskich mediach dla najbardziej innowacyjnych firm oraz produktów i ludzi, którzy je tworzą. W ramach tegorocznej edycji, była przyznawana tym przedsiębiorstwom, które od ponad trzech dekad wnoszą znaczący wkład w rozwój polskiej gospodarki oraz cieszą się uznaniem na krajowym i międzynarodowym rynku.

– W tym szczególnym dla polskiej gospodarki roku, zbiegającym się z 20-leciem przystąpienia Polski do Unii Europejskiej i 35-leciem wolności gospodarczej, dziękujemy naszym klientom, partnerom oraz całemu zespołowi za współtworzenie naszego sukcesu. Ta nagroda jest dowodem uznania dla naszej pracy i zaangażowania, by nieustannie dostarczać produkty i usługi na najwyższym poziomie – mówił Bartłomiej Serafin, członek zarządu WIŚNIOWSKI, dodając:

– Cieszymy się na tę nagrodę szczególnie, bowiem w tym roku obchodzimy nasz ważny jubileusz firmy: 35-lecie istnienia WIŚNIOWSKI. Kiedy w 1989 r. startowaliśmy w tej branży, przyszłość była nieznaną i z pewnością, po trudnym czasie polityczno-gospodarczym – nie wiedzieliśmy, jak rozwinie się rynek i czy Polacy są gotowi na innowacje. Wiedzieliśmy jednak jedno: chcemy być trendesetterem w branży. Dlatego jako pierwsza polska firma wprowadziliśmy bramę z automatyką, która zrewolucjonizowała rynek i do dziś ułatwia funkcjonowanie wokół domu milionom Polaków. To dzięki tej innowacji, naszą markę rozpoznaje niemal co druga osoba budująca lub remontująca dom w Polsce.

Oprócz firmy WIŚNIOWSKI, w kategorii „Firm 35-lecia” zostały nagrodzone także: Asseco Poland, Kronospan Polska oraz Grupa Maspex. Redakcja postanowiła wyróżnić także polskich przedsiębiorców, wśród których znaleźli się: Jerzy Borucki i Andrzej Grabowski z Pomlek, Ryszard Florek z Fakro, Dariusz Miłek z CCC, Teresa Mokrysz z Mokate i Marta Półtorak z Marma Polskie Folie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Firma PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych
2025-06-24 | 11:45

PGE Baltica, CRIST, WIKE i Grupa Przemysłowa Baltic chcą współpracować przy budowie statków instalacyjnych i serwisowych

PGE Baltica – należąca do Grupy PGE spółka z największym portfelem projektów morskiej energetyki wiatrowej w Polsce – podpisała razem z CRIST
Firma Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski
2025-06-24 | 09:30

Bausch Health nawiązuje współpracę z YUN, aby wprowadzić przełomową pielęgnację mikrobiomu skóry do Polski

Ta strategiczna współpraca wprowadza na polski rynek nowe rozwiązania - z zakresu probioterapii do pielęgnacji skóry ze skłonnością do trądziku - z planami dalszej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Polityka

Transport

Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.