Komunikaty PR

RedDeer.Games na 30. miejscu w rankingu największych firm gamingowych w Polsce

2024-07-11  |  13:44
Biuro prasowe

RedDeer.Games, czołowy wydawca i deweloper gier indie na Nintendo Switch oraz spółka z portfela inwestycyjnego notowanej na giełdzie Grupy PMPG Polskie Media, awansowała na 30. miejsce w rankingu Forbesa „TOP 50 firm gamingowych 2024”, zestawiającego największe polskie firmy z tego sektora. Wycena spółki została ustalona na 90 mln PLN, co oznacza wzrost jej wartości o ponad 60 proc. w porównaniu z debiutem spółki w tym rankingu na miejscu 40. z wyceną na poziomie 56 mln PLN. RedDeer.Games obecnie pracuje nad swoim największym projektem „Zły – The Evil One”, na którego realizację oraz dalszy rozwój firmy chce pozyskać od inwestorów 5 mln USD.

Studio zostało założone w 2019 roku. Od tamtej pory wydało już ponad 150 gier na Nintendo Switch, co pozwoliło mu znaleźć się w gronie 5 globalnych liderów wydających gry na tej platformie. Zarząd spółki zaznacza, że zwrot z zainwestowanego w nią kapitału przez inwestorów przed 4 laty równa się obecnie z ROI na poziomie 1000 proc.

- Awans w rankingu potwierdza słuszność obranej przez nas strategii rozwoju, skupiającej się głównie na tworzeniu, portowaniu i wydawaniu gier na platformie Nintendo Switch. Nasze ambicje sięgają jednak dużo dalej niż to, co udało nam się osiągnąć do tej pory. Jednym z kamieni milowych naszego studia będzie wydanie gry typu AA, na którą właśnie pozyskujemy finansowanie od inwestorów. Wiemy, że najlepsze jest dopiero przed namimówi Bartłomiej Kossakowski, członek zarządu RedDeer.Games.

RedDeer.Games po raz trzeci z rzędu znalazł się w rankingu Forbesa. Spółka od swojego debiutu w nim awansowała już o dziesięć pozycji. Na czele zestawienia znajdują się firmy CD Projekt, Techland i PlayWay z wycenami kolejno 13 mld PLN, 6 mld PLN oraz 2 mld PLN.

RedDeer.Games jest jedną ze spółek z portfela inwestycyjnego Grupy PMPG Polskie Media, w której posiada ona ok. 20 proc. udziałów. Grupa w ostatnim czasie opublikowała nowe kierunki rozwoju na lata 2024-2026, które mają zakładać m.in. wzrost inwestycji typu media for equity, jak i strategiczne wsparcie startupów, które znajdą się w portfolio Grupy.

- RedDeer.Games w ciągu ostatnich kilku lat wykazał się wyjątkową dynamiką rozwoju, co jest wynikiem nie tylko strategicznych decyzji biznesowych, ale także silnego zaangażowania w tworzenie wysokiej jakości gier indie. Studio koncentruje się na dostarczaniu graczom unikalnych i wciągających doświadczeń, co pozwoliło mu zdobyć lojalną bazę fanów na całym świecie. Ta obiecująca inwestycja dokonana przez PMPG Polskie Media dała podwaliny do szerszej implementacji inwestycji typu media for equity, które zostały wpisane w plany strategiczne Grupy na najbliższe lata komentuje Katarzyna Gintrowska, prezes zarządu PMPG Polskie Media.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG Biuro prasowe
2025-06-06 | 11:00

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim oraz AICPA & CIMA ogłosiły rozpoczęcie drugiego wspólnego programu dla wyższej kadry kierowniczej w zakresie
Firma Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec
2025-05-29 | 11:15

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Zeroemisyjny proces warzenia piwa w Browarze w Elblągu, 50% energii ze źródeł odnawialnych czy kolejna odsłona kampanii o odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu Trzymaj Pion
Firma Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
2025-05-28 | 12:00

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami

Codzienne sytuacje pokazują, że proszenie o opiekę nad zwierzakiem wiąże się często z czymś więcej niż wdzięcznością. Znajoma dokarmia kota podczas urlopu, sąsiad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.