Reja 55 – wrocławska inwestycja Develii już gotowa
Develia rozpoczęła przekazywanie lokali nabywcom w kameralnej inwestycji Reja 55 na wrocławskim Ołbinie. W ramach 6-kondygnacyjnego projektu powstało 58 mieszkań o zróżnicowanych metrażach – od kompaktowych kawalerek liczących 32,5 m kw. po przestronne, 120-metrowe apartamenty.
Do wszystkich mieszkań na wyższych piętrach przypisane są balkony, a do tych zlokalizowanych na parterze – ogródki. Mieszkańcy mają również do dyspozycji podziemną halę garażową z komórkami lokatorskimi. Projektanci - pracownia Kik i Ziaja Architekci – przewidzieli także powierzchnie komercyjne na sklepy i punkty usługowe w przyziemiu budynku. W sprzedaży znajduje się 12 ostatnich mieszkań oraz 1 lokal usługowy.
- Ze względu na atrakcyjną lokalizację na Ołbinie, w samym sercu Wrocławia, mieszkania w projekcie Reja 55 to idealna propozycja dla wszystkich, którzy chcą czerpać z miejskiego życia pełnymi garściami i cenią sobie bliskość starówki, restauracji, kawiarni i sklepów oraz publicznych parków. Z tych samych powodów inwestycja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony nabywców inwestycyjnych, poszukujących atrakcyjnych nieruchomości na wynajem - mówi Tomasz Kaleta, dyrektor Departamentu Sprzedaży Develii.
Projekt powstał zaledwie kilometr od Placu Grunwaldzkiego i mniej niż trzy kilometry od wrocławskiego Rynku. Niedaleko znajdują się także klimatyczny Ostrów Tumski i zielone wały nad Odrą. Mieszkańcy mogą korzystać z rozwiniętej infrastruktury handlowo-usługowej, licznych atrakcji kulturalno-rozrywkowych, łatwego dostępu do komunikacji miejskiej oraz bliskości szkół i uczelni wyższych. W bliskiej okolicy dostępne są tereny zielone – zaledwie 300 metrów dzieli inwestycję od Parku im. Stanisława Tołpy ze ścieżkami spacerowymi, rowerowymi oraz placami zabaw.
Develia, która w ubiegłym roku obchodziła 15-lecie działalności, to jeden z największych deweloperów w Polsce. Firma zrealizowała 43 osiedla, składające się w sumie ze 122 etapów inwestycyjnych – to ponad 16,7 tys. mieszkań o powierzchni przeszło 912 tys. m kw. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kadrze wysokiej klasy specjalistów Develia dostarcza swoim nabywcom nieruchomości mieszkaniowe o niezmiennie najwyższej jakości.
O DEVELII
Develia to jeden z największych deweloperów w Polsce, realizujący inwestycje mieszkaniowe oraz komercyjne w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Łodzi i Katowicach. Od 2007 r. Develia (poprzednio LC Corp) jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2022 r. firma wypracowała 1067,9 mln zł przychodu ze sprzedaży i 231,8 mln zł skonsolidowanego zysku netto.
Kontakt dla mediów:
Mariusz Skowronek, Tauber Promotion
698 612 866, mskowronek@tauber.com.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Z badania Eurobarometru wynika, że nieco ponad połowa Europejczyków (53 proc.) popiera dalsze rozszerzenie UE o nowe kraje. Dania, która 1 lipca obejmuje po Polsce przewodnictwo w Radzie UE, zapowiada, że będzie to jeden z jej priorytetów na najbliższe półrocze, nazywając rozszerzenie „geopolityczną koniecznością” kluczową dla stabilizacji Europy.
Transport
Kończą się konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego. 2,4 mld euro trafi na sektor transportu po 2026 roku

Dobiegają końca konsultacje społeczne Planu Społeczno-Klimatycznego, tzw. KPO2, który ma być podstawą do wypłaty środków z nowego instrumentu finansowego Unii Europejskiej – Społecznego Funduszu Klimatycznego. Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej zapowiada, że mają one trafić m.in. na walkę z tzw. ubóstwem transportowym, łagodzenie skutków wprowadzenia ETS2 i unowocześnienie kolei, które stanowi ogromne wyzwanie.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.