Rekordowe wyniki sprzedaży telewizorów TCL
PANKOWALSKI STRATEGICZNIE Podlaska & Dziawer Sp. J.
ul. Wiśniowa 59 lok. 5
02-520 Warszawa
karolina.rossienik|pankowalski.com.pl| |karolina.rossienik|pankowalski.com.pl
+ 48 730 196 666
www.pankowalski.com.pl
TCL po raz kolejny poinformowało o rekordowych wynikach sprzedaży produktów TV w ujęciu ilościowym. W 2019 roku liczba dostarczonych odbiorników LCD sięgnęła 32 milionów, tj. o 12% więcej w stosunku do 2018 roku. Wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł tym okresie o 17%.
Sprzedaż ilościowa telewizorów Smart i 4K wzrosła odpowiednio o 19% i 31% rok do roku i stanowiła odpowiednio 85% i 51% całkowitego wolumenu sprzedaży telewizorów marki TCL. Wyniki te odzwierciedlają nieprzerwaną optymalizację portfolio produktów firmy oraz rosnącą świadomość marki. Ponadto, wolumen sprzedaży telewizorów QLED (zwanych również jako Quantum Dot) wzrósł w 2019 roku o 66%, głównie poza rynkiem chińskim.
W ujęciu ilościowym sprzedaż telewizorów marki TCL poza Chinami wzrosła rok do roku o 26% (do 13,46 mln odbiorników), z silną tendencją wzrostową na każdym z rynków regionalnych. W 2019 roku firma nadal umacniała pozycję lidera w Ameryce Północnej, gdzie sprzedaż telewizorów marki TCL odnotowała wzrost rzędu 14%. Zgodnie z najnowszym raportem Grupy NPD telewizory marki TCL w trzech pierwszych kwartałach 2019 roku uplasowały się w Stanach Zjednoczonych na 2 miejscu pod względem sprzedaży ilościowej. W Europie, w tym samym roku wolumen sprzedaży telewizorów marki TCL wzrósł o 35%, a w czwartym kwartale nawet o 54%. W czołówce rynków europejskich znalazły się Hiszpania, Wielka Brytania i Włochy, gdzie wzrost rok do roku wyniósł, odpowiednio 264%, 262% i 203%.
W miarę rozbudowywania przez TCL kanałów dystrybucji na rynkach wschodzących, sprzedaż ilościowa w 2019 roku wzrosła tam o 41%. Najlepsze wyniki w regionie osiągnięto w Indiach, Argentynie, Australii i Rosji, ze wskaźnikiem wzrostu rok do roku na poziomie, odpowiednio, 151%, 121%, 79% i 46%.

Prestiżowy program dla kadry kierowniczej w zakresie raportowania zrównoważonego rozwoju oraz zarządzania danymi ESG

Browary przyszłości, czyli strategia „Warzymy Lepszy Świat” Grupy Żywiec

Koniec z długami. Petsy promuje nowe podejście do opieki nad zwierzętami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.