Komunikaty PR

Rekordowe wyniki finansowe All In! Games

2021-05-31  |  09:30
Biuro prasowe

 

All in! Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie wydawca gier komputerowych, podsumował wyniki finansowe w pierwszym kwartale 2021 roku. W raportowanym okresie spółka osiągnęła ponad 28 mln zł przychodów i 8,6 mln zł zysku netto. Największy wpływ na prezentowane wartości wpływ miała cesja praw własności intelektualnej do gry Ghostrunner na rzecz 505 Games S.p.A., która zagwarantowała spółce, poza prawem do udziału w zyskach ze sprzedaży gry, także dodatkowe 5 mln euro wynagrodzenia (23,1 mln zł). Z początkiem roku All in! Games wydało Paradise Lost. Od dnia premiery do końca marca sprzedaż tytułu wyniosła 24 tys. egzemplarzy. Firma kontynuuje realizację przyjętej strategii skoncentrowanej na wydawaniu gier komputerowych z segmentu AA+ i Indie Premium, produkowanych przez zewnętrzne studia game-developerskie.

– Pierwszy kwartał br. zamykamy z rekordowym wynikiem 8,6 mln zł zysku netto i przychodami na poziomie 28 mln zł, na które składają się przychody netto ze sprzedaży w kwocie 4,9 mln zł oraz pozostałe przychody operacyjne, pochodzące ze sprzedaży IP do tytułu Ghostrunner. Oczekujemy, że w tym roku przychody ze sprzedaży gry, które przypadną w udziale All in! Games wyniosą 30 mln zł. Zakładamy jednocześnie, że drugim najbardziej dochodowym projektem będzie gra stworzona przez The Farm Group S.A. – Chernobylite, a trzecim Tools Up! – mówi Piotr Żygadło, prezes zarządu All in Games.

W raportowanym okresie spółka zmniejszyła swoje zadłużenie poprzez realizację częściowej spłaty pożyczek i kredytów oraz wykup obligacji w celu ich umorzenia. Na koniec marca zobowiązania All In! Games z tych tytułów wynosiły 14,7 mln złotych, co w porównaniu ze stanem z 31 grudnia 2020 roku jest kwotą mniejszą o ponad 62 proc. Aktualnie łączna wartość niespłaconych pożyczek oraz pozostałych do wykupu obligacji wynosi około 6 mln zł.

All in Games kontynuuje przyjęty model biznesowy, bazujący na wydawaniu znanych i dobrze rokujących tytułów z segmentu AA+ i Indie Premium. W pierwszym kwartale 2021 r. swoją premierę miało Paradis Lost. Gra w ciągu pierwszych czterech dni od premiery sprzedała się w liczbie 12 tys. egzemplarzy i spotykała się z bardzo pozytywnym odbiorem graczy, w tym oceną na poziomie 8,4 w opiniotwórczym serwisie Metacritic.

Najnowszą propozycją z portoflio wydawniczego All in! Games, dostępną od 20 maja w wersji na PC jest Of Bird and Cage - eksperymentalny projekt na granicy gamingu oraz świata muzyki. W ramach współpracy ze studiem developerskim The Knights of Unity, odpowiedzialnym za stworzenie projektu Tools Up!, swoją premierę miał również pierwszy z trzech dodatków do tego tytułu. Odsłona drugiego DLC będzie miała miejsce jeszcze w tym kwartale.

– Cieszy nas dynamika rozwoju All In! Games, jednak nie zwalniamy tempa. Już w drugim kwartale 2021 r. zadebiutuje Lumberhill na platformie PC. Gra stworzona przez 2BiGo przy wsparciu ARP Games zapewnia mnóstwo dobrej rozrywki w szczególności w trybie multiplayer. Widzimy, że zdecydowanie najlepiej zapowiadającym się tytułem, który zostanie przez nas wydany w 2021 r. jest Chernobylite z gatunku survival-horror, której akcja toczy się w Czarnobylskiej Strefie Wykluczenia – dodaje Piotr Żygadło.

Projekt tworzony jest przez gliwickie studio The Farm 51 Group i w lipcu zadebiutuje na platformach PC, Xbox One oraz PS4. Konkretny termin premiery zostanie ogłoszony podczas targów E3 w dniach 12-15 czerwca.

All In! Games na drugą połowę 2021 r. zapowiedziało również wydanie nowych dodatków do Tools Up! oraz Ghostrunnera. Spółka planuje także wydać Alaloth: Champions of The Four Kingdoms, War Mongrels, Chernobylite na konsole nowej generacji, wersję konsolową Fort Triump, Arborię na PC (po Early Access) oraz Paradise Lost na Nintendo Switch.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda BRAK ZDJĘCIA
2024-09-24 | 12:00

E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki

Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Do 2050 roku lotnictwo ma być zeroemisyjne. Do osiągnięcia tego celu konieczna jest wymiana floty i przejście na ekologiczne paliwa

Lotnictwo odpowiada za ok. 4 proc. całkowitej emisji gazów cieplarnianych w UE. Międzynarodowa Organizacja Lotnictwa Cywilnego (ICAO) prognozowała, że wraz z dynamicznym wzrostem ruchu lotniczego do 2050 roku emisje z lotnictwa mogą się potroić w porównaniu z 2015 rokiem. Dlatego dwa lata temu wszystkie państwa członkowskie tej organizacji przyjęły zobowiązanie, by w ciągu kolejnych 25 lat dążyć do zeroemisyjności. Eksperci oceniają, że do tego konieczne są co najmniej dwa warunki – przejście na ekologiczne paliwa lotnicze i modernizacja floty.

Prawo

Rośnie liczba wynalazków wykorzystujących sztuczną inteligencję. Za rozwojem technologii nie nadążają przepisy

W ciągu ostatnich 10 lat liczba patentów związanych z generatywną sztuczną inteligencją wzrosła z 733 w 2014 roku do ponad 14 tys. w 2023 roku – wynika z raportu Światowej Organizacji Własności Intelektualnej (WIPO). Łącznie w ciągu dekady przyznano niemal 54,5 tys. patentów dla tego typu wynalazków. Nie wszystkie kwestie związane z prawem własności intelektualnej, prawem autorskim, wykorzystaniem gen AI są uregulowane. – Potrzeba jeszcze trochę czasu, żeby znalazły się odpowiednie rozwiązania prawne, które pozwolą na ochronę rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję – ocenia Dorota Rzążewska, prezeska Polskiej Izby Rzeczników Patentowych.

DlaWas.info

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.