RELACJA Z DRUGIEJ EDYCJI FARMACEUTYCZNEGO FORUM ZDROWIA
W środę 17 maja w Hotelu Warszawianka nad Zalewem Zegrzyńskim została zakończona 2 edycja konferencji FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA, organizowanej przez sieć aptek franczyzowych Ziko Apteka. Kadra kierownicza aptek spotkała się z przedstawicielami firm producenckich farmaceutycznych oraz dermokosmetycznych. Inspirujące rozmowy, nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy – tego wszystkiego można było doświadczyć podczas Forum.
Ponad 400 uczestników, 16 prelekcji przedstawicieli producentów, 45 stoisk wystawienniczych oraz całe dnie na rozmowy, dyskusje i wymianę opinii. Było intensywnie, zarówno pod kątem merytorycznym, jak i towarzyskim.
Program wydarzenia obejmował część konferencyjną i wystawienniczą. W agendzie znalazło się aż 16 prelekcji. Poruszono wiele ciekawych tematów dotyczących zdrowia Pacjentów – m.in. odporności dzieci, przewlekłej niewydolności żylnej. Producenci prezentowali wprowadzane na rynek farmaceutyczny i dermokosmetyczny nowości. Mówiono o aktualnych wynikach badań, prowadzonych terapiach czy sposobach na walkę z problemami zdrowotnymi. Farmaceuci zadawali wiele pytań i żywo dyskutowali z prelegentami, a to wszystko odbywało się w przyjaznej atmosferze.
Rozmowy dotyczące zagadnień poruszanych podczas prelekcji przenosiły się do części wystawienniczej. Tam przy stoiskach pod opieką przedstawicieli producentów personel aptek mógł przetestować produkty i pogłębić wiedzę na interesujące tematy. Farmaceuci zadawali mnóstwo pytań o preparaty, ich zastosowanie, analizowali składy i zastanawiali się, dla których Pacjentów dany produkt byłby najlepszy. Przedstawiciele firm dermokosmetycznych oferowali uczestnikom dodatkowo, realizowane profesjonalnymi urządzeniami diagnostycznymi, badania skóry i włosów. Na 45 stoiskach producenckich toczyła się inspirująca i energiczna wymiana opinii i doświadczeń, którym towarzyszyła pozytywna atmosfera i spora dawka uśmiechu.
Kadra kierownicza sieci aptek franczyzowych Ziko Apteka miała również możliwość spotkania się w swoim gronie i porozmawiania o własnych doświadczeniach związanych z opieką nad Pacjentami. Poruszono zagadnienia opieki farmaceutycznej, edukacji Pacjenta i standardów obsługi. Farmaceuci mogli podzielić się doświadczeniami i wzajemnie zainspirować do działania, opowiadając o inicjatywach, jakie podejmują. Intensywne dialogi dotyczyły również potrzeb Pacjenta i umiejętności odpowiadania na nie.
Farmaceutyczne Forum Zdrowia dało możliwość zestawienia poglądów, opinii, doświadczeń, pozyskania nowej wiedzy i pogłębienia eksperckości obu ważnych dla Pacjenta grup - farmaceutów oraz producentów. Producenci znający swoje produkty, najnowsze badania i trendy rynkowe mogli dowiedzieć się od farmaceutów o bieżących potrzebach Pacjentów i pojawiających się u nich problemach zdrowotnych. Z drugiej strony farmaceuci mogli poszerzyć swoją wiedzę o nowe rozwiązania medyczne, które jeszcze lepiej odpowiadają na zapytania Pacjentów.
Forum pozwoliło nawiązać nowe relacje biznesowe i towarzyskie. Była to okazja do spotkania nie tylko z producentami, ale również do rozmów i integracji kierowników sieci aptek franczyzowych z całej Polski. Organizator podtrzymuje, to co mówił przy poprzedniej edycji, że Farmaceutyczne Forum Zdrowia, to kopalnia inspiracji i nowych kontaktów oraz duża dawka wiedzy.

Maksymalna wydajność, minimalne wymiary — Ohaus przedstawia wirówkę podłogową i

Medisept rozpoczyna milionowe inwestycje na Felinie

Jubileuszowa gala 10-lecia Fundacji Adamed.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.