RELACJA Z DRUGIEJ EDYCJI FARMACEUTYCZNEGO FORUM ZDROWIA
W środę 17 maja w Hotelu Warszawianka nad Zalewem Zegrzyńskim została zakończona 2 edycja konferencji FARMACEUTYCZNE FORUM ZDROWIA, organizowanej przez sieć aptek franczyzowych Ziko Apteka. Kadra kierownicza aptek spotkała się z przedstawicielami firm producenckich farmaceutycznych oraz dermokosmetycznych. Inspirujące rozmowy, nawiązywanie relacji biznesowych, wymiana wiedzy – tego wszystkiego można było doświadczyć podczas Forum.
Ponad 400 uczestników, 16 prelekcji przedstawicieli producentów, 45 stoisk wystawienniczych oraz całe dnie na rozmowy, dyskusje i wymianę opinii. Było intensywnie, zarówno pod kątem merytorycznym, jak i towarzyskim.
Program wydarzenia obejmował część konferencyjną i wystawienniczą. W agendzie znalazło się aż 16 prelekcji. Poruszono wiele ciekawych tematów dotyczących zdrowia Pacjentów – m.in. odporności dzieci, przewlekłej niewydolności żylnej. Producenci prezentowali wprowadzane na rynek farmaceutyczny i dermokosmetyczny nowości. Mówiono o aktualnych wynikach badań, prowadzonych terapiach czy sposobach na walkę z problemami zdrowotnymi. Farmaceuci zadawali wiele pytań i żywo dyskutowali z prelegentami, a to wszystko odbywało się w przyjaznej atmosferze.
Rozmowy dotyczące zagadnień poruszanych podczas prelekcji przenosiły się do części wystawienniczej. Tam przy stoiskach pod opieką przedstawicieli producentów personel aptek mógł przetestować produkty i pogłębić wiedzę na interesujące tematy. Farmaceuci zadawali mnóstwo pytań o preparaty, ich zastosowanie, analizowali składy i zastanawiali się, dla których Pacjentów dany produkt byłby najlepszy. Przedstawiciele firm dermokosmetycznych oferowali uczestnikom dodatkowo, realizowane profesjonalnymi urządzeniami diagnostycznymi, badania skóry i włosów. Na 45 stoiskach producenckich toczyła się inspirująca i energiczna wymiana opinii i doświadczeń, którym towarzyszyła pozytywna atmosfera i spora dawka uśmiechu.
Kadra kierownicza sieci aptek franczyzowych Ziko Apteka miała również możliwość spotkania się w swoim gronie i porozmawiania o własnych doświadczeniach związanych z opieką nad Pacjentami. Poruszono zagadnienia opieki farmaceutycznej, edukacji Pacjenta i standardów obsługi. Farmaceuci mogli podzielić się doświadczeniami i wzajemnie zainspirować do działania, opowiadając o inicjatywach, jakie podejmują. Intensywne dialogi dotyczyły również potrzeb Pacjenta i umiejętności odpowiadania na nie.
Farmaceutyczne Forum Zdrowia dało możliwość zestawienia poglądów, opinii, doświadczeń, pozyskania nowej wiedzy i pogłębienia eksperckości obu ważnych dla Pacjenta grup - farmaceutów oraz producentów. Producenci znający swoje produkty, najnowsze badania i trendy rynkowe mogli dowiedzieć się od farmaceutów o bieżących potrzebach Pacjentów i pojawiających się u nich problemach zdrowotnych. Z drugiej strony farmaceuci mogli poszerzyć swoją wiedzę o nowe rozwiązania medyczne, które jeszcze lepiej odpowiadają na zapytania Pacjentów.
Forum pozwoliło nawiązać nowe relacje biznesowe i towarzyskie. Była to okazja do spotkania nie tylko z producentami, ale również do rozmów i integracji kierowników sieci aptek franczyzowych z całej Polski. Organizator podtrzymuje, to co mówił przy poprzedniej edycji, że Farmaceutyczne Forum Zdrowia, to kopalnia inspiracji i nowych kontaktów oraz duża dawka wiedzy.

Farmaceuci z generacji Z chcą rozwoju zawodowego
Kandydująca szczepionka GSK Arexvy przeciwko RSV z pozytywną opinią CHMP

Nowe technologie pomagają producentom leków zapewnić elastyczność i efektywność
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Ukraińcy coraz bardziej aktywni na polskim rynku pracy. Wyzwaniem pozostaje znajomość polskiego i znalezienie pracy zgodnej z kwalifikacjami
78 proc. Ukraińców przebywających w Polsce pracuje. Odsetek ten jest bardzo wysoki zarówno wśród migrantów przedwojennych, jak i uchodźców, którzy przyjechali do nas po 24 lutego 2022 roku. Polski rynek pracy dobrze sobie poradził z przyjęciem dużej fali nowych pracowników, mało tego, potrzebuje ich jeszcze więcej, szczególnie w okresie prac sezonowych. Ukraińcy wskazują jednak na kilka trudności – wśród nich są wysokie oczekiwania pracodawców, słaba znajomość języka polskiego i praca poniżej zdobytych w ojczyźnie kwalifikacji.
Finanse
Sztuczna inteligencja i cleantech w centrum zainteresowania funduszy VC. Polskie start-upy nieźle sobie radzą w obu tych branżach

– Sztuczna inteligencja i cleantech to w tej chwili dwie kluczowe branże, które są w centrum zainteresowania funduszy venture capital i do nich będą płynąć w nadchodzącym czasie największe środki – ocenia prezes zarządu Orlen VC Marek Garniewski. Statystyki pokazują, że rodzime start-upy dobrze sobie radzą w obu tych branżach. Polska jest już w tej chwili uważana za „zielony” hub technologiczny Europy Środkowo-Wschodniej. Na polskim rynku działa około setki spółek, których działalność jest bezpośrednio związana z SI i które mogą skorzystać na fali popularności tej technologii.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Handel
Wysoka inflacja zachwiała priorytetami konsumentów przy wyborze produktów. „Zielona” zmiana zachodzi jednak także w handlu

Kryteria ESG stają się częścią strategii świata biznesu, w tym także firm z branży handlu detalicznego. Choć w dobie szybko rosnącej inflacji konsumenci uważniej przyglądają się cenom, to kwestie jakości, ekologii i etyki firm będących właścicielami sklepów pozostają dla nich istotne. Pandemia, która spowodowała przerwanie łańcuchów dostaw, przekierowała uwagę logistyków na lokalne źródła zaopatrzenia, a to trend współgrający z ekologią ze względu na ograniczenie śladu węglowego.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.